Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od snajprik (16)
Teraz som videl v ceniku E6600 s DPH za 7000Kč ­(8500Sk­) takže Intel zareagoval a zľavnil :)
Odpovědět0  0
Takúto počítačovú gramotnosť čo uvádzaš ovláda len par % ľudí, nie každí si vie vyskladať, oživiť PC, nainštalovať správne ovládače, aktualizovať bios na matičnej, grafickej a vyladiť softwarovo celí PC. Aby nič z ničím nekolidovalo a správne ho zabezpečiť antivirmi, tiež aby nebol zbytočne pomalé a poskytovalo aj veľmi slušný výkon. Urobiť image disku keby sa vyskytol problém, aby si do 5 min mal PC plne funkčné.
Taká to počítačová gramotnosť pochybujem že aj o 10 rokov bude viac ako 5%. Aby si toto vedel musiš sa tomu denne venovať a nie každý ma na to čas a veľa ľudí má aj ine zaujmi.
Preto sa uvádza 80% tých čo aspoň niečo vedia urobiť na PC ­( zahrať hry, napisať e­-mail, robiť vo worde, četovať...­) a preto sa aj zjednodušujú programi aby s PC vedelo robiť viacej ľudi.
Odpovědět0  0
Koľko je dnes rovnakých a okopírovaných veci :­) len iná nálepka, ale niektorí ľudia sú ochotný za inú nálepku zaplatiť aj 3x toľko ­(taký príklad DDR2 a stovky iných veci to je realita :­)
Odpovědět0  0
1,6TB sen každeho IT­-čkara, pri zalohovani dat :)
Odpovědět0  0
Trochu ine novinky z hardwaru, ale stoji to si pozrieť :­)
http:­/­/www.engadget.com­/2007­/02­/14­/wowwees­-flytech­-dragonfly­-reviewed­/
Ukažka ako to lieta
http:­/­/blogs.pcworld.com­/staffblog­/archives­/003445.html
Za cca 1000Kč je to pekna hračka :)
Odpovědět0  0
Nejako z toho neviem vijsť, kde je zdroj? Tym dvom ventilatorom 80mm na chladenie hornej časti skrine nejako im neverim. http:­/­/www.arctic­-cooling.com­/pics­/t1_03l.jpg Prečo neriešili vyfukovanie teplého vzduchu od CPU von! Počitaju s vodným chladením CPU či čo. Je to zaujimavé riešenie len nedotiahnuté, aj keď lepšie ako štandard.
Odpovědět0  0
No mňa napríklad tato recenzia potešila, nemal som príliš vysokú mienku o týchto LCD 19“ 16:10, ale pozerám že niesu zle. Skladajú sa počítače nielen za 60 000Kč, ale aj za 20 000Kč a tam nájde miesto aj takéto LCD. Aj keď na kancelárske učeli je lepši 22“ LCD vmestia sa tam vedľa seba dve A4 a vyzerá to oveľa lepšie, je to lepšie aj na filmy a 22“LCD stoja tiež približne toľko, ale vedieť ako si stoja aj 19“ LCD nikdy nieje na škodu
Odpovědět0  0
Tak tomu hovorím nápad externá grafika, ešte keby k tomu NB pripojiť externý disk, externý monitor, externú satelitnu kartu, externé chladenie, externú myš, externú klacesnicu, tlačiareň, tak ten Notebook by vyzeral :­) Len my unika zmysel slova Notebook to už fakt nevidim rozdiel medzi NB a PC
Odpovědět0  0
Odpovědět0  0
Tiež sa my vidi toto riešenie chladenia nie najšťastnejšie a nedomyslené. Pri tom zabera 4 sloty, som zvedavi ako budu chladiť 8900GTX ktora ma mať až 700MHz­/2,2GHz
Odpovědět0  0
S tých výkonov začinam mať pomali strach, 1200W už sa mi vidi veľa :­( pred 2 rokmi my stačil 300W necertifikovaný zdroj. Už by výrobcovia mohli začať rozmýšľať nad rozumnou spotrebou PC, aby sme toto nepotrebovali.
Odpovědět0  0
Pozeram že tato karta rieši aj chladenie diskov :D
Odpovědět0  0
Ma podobne parametre a je dokonca 2x lacnejsia ako tato recenzovana :)
Odpovědět0  0
Super recenzia a aj veľmi pekná recenzovaná myš, ako dizajn sa my na tejto myši veľmi páči, kvalitná práca podľa mojich predstav. Ten softwar časom dúfam doplnia a bude to OK. A frekvencia snímánia 500 Hz, to urobi v praxi v odozve navyše asi 2ms, či to bude až taky problem, podľa mňa sa to za tu cenu v hrách da prekusnuť :)
Odpovědět0  0
VIA Chrome9 HC IGP ,vie niekto niečo o tejto grafike od VIA čo je v tomto noteboku? http:­/­/www.wikio.fr­/search=Igp
Odpovědět0  0
To si asi delaji srandu s tou certifikaci na Vista, 512MB ram? celeron 1,4GHz? už si viem živo predstaviť ako na tom bude šľapať 64­-bit OS Win. VISTA :)
Odpovědět0  0
PS: to niesu moje moudra, ale članok z ineho webu na, ktory som narazil a tam ten članok preložili takto z laptoplogic, inak autor članky preklada presne, ale toto mu nejako ušlo :)
Odpovědět0  0
Toto vyzerá fakt super, stoji Asus P5B­-Plus Vista Edition 170,19 EUR, ešte do nej dať GeForce 8800 GTS 320 MB za 300 USD a E6350 1,8GHz 4MB a mame slušný výkon za rozumnú cenu :)
Odpovědět0  0
Pekna klavesnica, ale Štelčík asi včera dlšie flamoval a dnes sa na to velmi nesustredi :­)­"Klávesnice má zabudovaný malý solární panel, který dobíjí baterie a pokud není přítomen zdroj světla, tak si klávesnice může brát energii přes USB kabel.­" Nenapaja sa nahodov z tych dvoch baterií, keď je bezdratova. Ale na druhej strane vieme všedci o čo sa jedna takže nieje problem :­)
Pod označením Genius SlimStar 820 Solargizer sa skrýva zostava obsahujúca bezdrôtovú klávesnicu aj myš, pričom klávesnica sa môže pochváliť neobvyklou funkcionalitou – možnosťou solárneho napájania ­(výrobca následne deklaruje výdrž do 5 hod. v prostredí bez prísunu svetla­). Ako záložný zdroj pre napájanie klávesnice slúžia 2 AA batérie.
Bezdrôtová 2,4 GHz myš ponúka dosah 10 m, snímač s rozlíšením 1600­/800 DPI, 4D rolovacie koliesko, aj funkciu tlačidla Security Key. Pomocou tlačidla sa zamyká prístup k počítaču.
Odpovědět0  0
Vydá to určite, jediný problém bol že sériu s DDR3 čo mali vydať v januári úvodná séria X2800, tak sa na to vykašľali a prídu až v marci s DDR4 ­(štvrť roka v ťahu ­) mala by biť vydana spolu s ostatnými verziami X2600, X2300.... ale či tie nižšie karty tiež neodložja o ? roka neviem, ale to už by ma nazlostili.
Odpovědět0  0
Vraj ma mať 24cm ta s DDR4, ako ta z DDR3 už bola aj otestovana, ale to je ešte stare vydanie R600 s chybami, ale test už ma od decembra na nete http:­/­/level505.com­/2006­/12­/30­/the­-full­-ati­-r600­-test­/1­/ ale ta s DDR4 a upravenými chybami ešte test na nete nema
Odpovědět0  0
Jaj ten ViewSonic 22­" my nejako unikom, cez sviatky ­(iPod?­), bol som v tom že sa otestoval len Asus. No ale aj tak, nebolo by zle nejaky ten kusok pridať do rodiny 22­" :)
Odpovědět0  0
O tom my možeš porozpravať :­), ja tu už pol roka žobronim aby zrecenzovali nejake 22­" LCD [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Zatiaľ my na rozhodovanie musi stačiť toto http:­/­/www.lesnumeriques.com­/article­-312.html
Odpovědět0  0
Super recenzia potešila, ale ten 24­" LCD veľmi nie podsvietenie klesá po krajoch až k 50%? celková odozva 25ms? za tie prachy sa mi to vidí trošku malo. LG ma väčšinou super LCD ale tento nejako neurobili dobre.
Odpovědět0  0
To ešte nič nieje
Core 2 Solo ­(Merom­)

U2100, 1.2 GHz, 1MB L2 Cache, 533 MHz FSB, 5 W max. TDP
U2200, 1.06 GHz, 1MB L2 Cache, 533 FSB, 5 W max. TDP

Toto je už ina spotreba :)
Odpovědět0  0
Ani sa im nečudujem, vykonosne su o 30% na tom horšie ako 7200 či 7400 ­(ALE SPOTREBA JE SUPER­) a keď už maju funkčne procaky meromu, to bude zaujimavejšie :­) škoda že ešte verejne nezverejnili vysletky testov meronu.
Intel Merom Processor
L1 Cache Instructions ­- 32KB
Data ­- 32KB
L1 Cache Latency 3 Cycles
L1 Associativity 8­-way
L1 TLB Instructions ­- 128 Entries
Data ­- 256 Entries
L2 Cache Max 4MB
L2 Cache Latency 12 Cycles
L2 Associativity 16 Way
L2 Bandwidth 256Bit
L2 TLB n­/a
Memory Controller External
Pipeline Stage 14
Branch Predictor Bandwitdh 20Bytes
Decode to Execute Unit 3 Simple + 1 Complex
FPU 1FMUL + and 1 FADD + 1 FStore + 1 FLoad
Integer Unit 3 Int + 2 AGU
Load­/Store 1 Load + 1 Store
ALU 3
SSE Unit 3 ­- 128Bit
FP Unit 2
Odpovědět0  0
Čo som pozeral na Blu­-raid mechaniky, tak stoja okolo 28000Kč,
masakr2 a taky link na to nehodiš? Kde to tak lacno maju v USA :­) Ja som trochu bludil v ich ceníkoch, ale až tak lacne to tam nemaju.
Odpovědět0  0
Super recenzia, komplexne veľmi pekne spracovaná, len ešte by nebolo zle doplniť tabuľku, aké skóre dosiahli jednotlivé pamäte v benchmarku WinRAR.
Odpovědět0  0
Tak precízne, jednoducho vysvetlená problematika ako pracuje heat pipe som nevidel. Super to by si zaslúžilo aj 1* :­)
Odpovědět0  0
Prečo by mi to malo robiť problém ? Môžem aj dnes zobrať NB TOSHIBA Satellite P100­-324 a CPU 7400 2,16GHz 667MHz taktnuť na 800MHz a mam tých 2,6GHz, žiadny problém. Mňa len trápi spotreba, lebo už dnes C2D 7400 zožerie 49W priemerne a nezastaví sa na ňom ventilátor a plášť NB je nahriaty miestami na 43°C. Tak čo to spraví také pretaktovanie? Neviem o tom žeby tie nove CPU boli vyrábané inou technológiou. Takú batériu 4000mAh ti sosne NB za pol hodinu, však teraz TOSHIBA Satellite P100­-324 na batérii 7200mAh ide ledva hodinu :(
Odpovědět0  0
Už som to našiel moja chyba :­) ja len že to dnes zverejnili aj z testmi a ostatnými vecami.
Odpovědět0  0
Ako nič proti C2D v NB, ale dávať do NB taký to procesor­(2,6GHz 800MHz C2D ­) už je energeticky podľa mňa dosť neúnosne, veď C2D 7200 2GHz ma v papieroch spotrebu 49W to je na NB podľa mňa dosť. Taky C2D 5600 1,8GHz 36W ten je super ma výkon aj nízku spotrebu, ale nie toto.
Odpovědět0  0
No Intel ma kopec pekných noviniek, ale nejako sa zabudko na AMD
Barceloně K8L jsou plně 128bitové, maju L3, 4jadra, vylepšenu vyrtualizaciu a o 40% večší výkon ako 4jadrovy Intel, možno by to stalo za zmienku nie?
Odpovědět0  0
Ak som správne pochopil, tak spolupracujú len na technológii výroby, ale inak každý vyvíja vlastný CPU a tu už spolu nespolupracujú. Takže technológiu výroby Intel, AMD, IBM budú mať rovnakú, ale usporiadanie CPU každý iné, Intel ide do zväčšenia L2, AMD pridá L3, IBM ide zase do 6GHz frekvencie a VIA cestou nízkej spotreby, keby to skombinovali bolo by to zaujímavé ­( hrubý výkon Intelu, práca s pamäťou od AMD, vysoká frekvencia od IBM a nízka spotreba od VIA:)
Odpovědět0  0
Ale ste sa do mňa obuli :­)len neviem čo je stoho blabol :­), že C2D nemá integrovaný radič, a preto ma spomalene FSB a pre C2D vyrobca odporúča CL5 toto mam zo stránok výrobcu www.intel.com­( ale ma zase iné prednosti­). ­"Dvoujádrový Penryn bude mít neuvěřitelných 410 milionů tranzistorů­", štvorjadrovy 820mil. toto mam napríklad aj z tejto stránky Aktuality 27.1.2007, Milan Šurkala, alebo http:­/­/www.tgdaily.com­/2007­/01­/27­/intel_45nm_penryn_details­/, asi tu som prišiel na tieto info + iné doplňujúce stánky :­) K tym DDR3 http:­/­/www.tgdaily.com­/2006­/09­/25­/micron_samples_ddr3_memory­/
Čo ma s tým moja zostava??? Ale nemusíte sa báť na to čo potrebujem my bohaté stačí moje PC :­) ProE, Inventor11
PS: ďakujem chlapci pobavili ste ma. Ale keď nabudúce budete chcieť na mňa kydať hnoj, tak by som poprosil aj nejaké dôkazy ­( nejaké WWW kde tvrdia opak čo ja­), kde sa mýlim a nemám pravdu. Kľudne ma opravte, nepohnevám sa :­).
Odpovědět0  0
o tých par promile výkonu navyše pri 1T sa o tom neoplatí ani rozmýšľať u intelu, keby si kupoval AMD tak áno tam 1T využiješ, ale intelu sa o tom zatiaľ môže len snívať, však nezvláda ani CL4 a nie ešte 1T :­) U intelu sa oplatí nad tým rozmýšľať pri príchode nových CPU 45nm čipov 410mil. tranzistormi, ale to bude v 2008 roku a tam pôjdu DDR3 takže tie DDR2 potom môžeš vyhodiť :)
Odpovědět0  0
Super recenzia, to muselo zabrať času. Ako pekne vidno v recenzii, že všetke čipy kupujú od toho istého výrobcu a že rozdiel je len v nálepke a v cene :­)
Odpovědět0  0
Ako výkom zostav je super, len jedna vec čo by som doplnil je v nišom segmente E4300, doska 946i neake lacnejšie ramky, a hmeď mam par tisic ušetrene za to neaky 22­" LCD, a taky doplnok ako GENIUS SW 5.1HF 5000, viem že to nebude už značkove, ale neaky ten experiment otestovať za rozumnu cenu by nebolo na škodu.
Odpovědět0  0
Pekna cena, tych 5% vykonu naviše si dali zaplatiť poriadne :)
Odpovědět0  0
Ešte ho tak otestovať :)
Odpovědět0  0
No aj si sa trafil :­)
Model Stream Processors Frekvence Paměť. sběrnice Kapacita pamětí Cena
GeForce 8950GX2 2×96 550­/2000MHz 2×256b 2×512MB GDDR4 $599
GeForce 8900GTX 128 700­/2200MHz 384b 768MB GDDR4 $549
GeForce 8900GTS 128 600­/2000MHz 320b 640MB GDDR4 $499
GeForce 8800GTX 128 575­/1800MHz 384b 768MB GDDR3 $449
GeForce 8900GT 96 600­/1800MHz 256b 512MB GDDR3 $399
GeForce 8800GTS 96 500­/1600MHz 320b 640MB GDDR3 $399
GeForce 8900GS 96 550­/1600MHz 256b 512­/256MB GDDR3 $299­/$249
GeForce 8600GT 64 650­/1800MHz 128b 256MB GDDR3 $199
GeForce 8600GS 64 550­/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $149
GeForce 8300GT 32 600­/1600MHz 128b 256MB GDDR3 $99
GeForce 8300GS 32 500­/1400MHz 128b 256­/128MB GDDR3 $79­/$69
GeForce 8300LE 32 500­/800MHz 128b 128MB GDDR2 $59
GeForce 8100GS 32 450­/800MHz 64b 128MB GDDR2 $49

Model Unif. shadery Frekvence Paměť. sběrnice Kapacita pamětí Cena
Radeon X2800XTX2 2×96 575­/2000MHz 2×256b 2×512MB GDDR4 $599
Radeon X2800XTX 128 750­/2200MHz 512b 1GB­/512MB GDDR4 $599­/$549
Radeon X2800XT 128 600­/1800MHz 512b 512MB GDDR3 $499
Radeon X2800XL 96 600­/1800MHz 512b 512MB GDDR3 $399
Radeon X2800GT 96 650­/1800MHz 256b 512MB GDDR3 $349
Radeon X2800GTO 96 600­/1400MHz 256b 256MB GDDR3 $299
Radeon X2600XT 64 650­/1600MHz 128b 256MB GDDR3 $199
Radeon X2600Pro 64 550­/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $149
Radeon X2300XT 32 650­/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $99
Radeon X2300Pro 32 500­/1400MHz 128b 256­/128MB GDDR3 $79­/$69
Radeon X2300LE 32 500­/800MHz 128b 128MB GDDR2 $59
Odpovědět0  0
Inak ma ta otazka dosť zaujima, lebo ja mam tiež poriadne železo v skrini a to ti poviem dať OC zostavu na CPU na 42°C GPU na 46°C a to už si pomaham vodou.
Ta tvoja zostava CPU 89W GPU 120W zdroj 80W HDD 20W to je cca 300W stratoveho tepla, ako to chladiš keď ventilatori ti neidu ???
Odpovědět0  0
Tak to si nevyhral, koľko maš teplotu v skrini 40­-50°C
Odpovědět0  0
Asi kvôli tým 5000 dôvodom, tie noname zdroje niesu zle, ale nesmú sa veľmi zaťažovať a pôjdu v pohode a keď sa odpali a je v záruke, tak vyreklamujete všetko čo sa odpáli, tých 5000 dôvodov sa dajú použiť aj lepšie a už keď my záleží na dátach tak to riešim inak ako zdrojom za 5000Kč Tieto zdroje majú význam pre OC alebo výkonné PC nie pre kancelárske účely.
Odpovědět0  0
No k tomu záveru plný súhlas. Ja napríklad mam na CPU chladič Infinity bez venťaku, lebo nad nim mam zdroj, ktorý mi z neho odsáva teplo 12cm venťakom, odvetráva mi aj CPU aj skriňu, no s týmto zdrojom by som toho veľa nedovetral a musel by som dať ofukovanie chladiča CPU a aj ventilátor na odvetrávanie bedne. Podľa mňa taký zdroj je nevhodný aj keď ma super výkon, lebo pri použití pridavného ventilatora na odvetravanie skrine, začne nasavať vzduch cez zdroj a bude sa spravať ako ďalši zdroj tepla, ktoreho v skrini už aj tak je dosť. :(
Odpovědět0  0
No ešte ani ich nepredstavili a už ich dávajú do NB :­) To bude zase kopec zaujimavich testov a porovnaní, škoda že nieje nikde otestovali ich výkon.
Odpovědět0  0
snajprik (1641) | 22.1.200712:56|Windows Vista
:­( Ja ti neviem, ale niekedy na svojom PC pod XP otvorím lan party a na môj PC sa pripojí aj 31 užívateľov bez problémov. Alebo sťahujem z SDC++ takže obmedzenie 10 a dosť by bolo niečo veľmi strašne a krok nie späť ale do doby kamenej :­( dufam že to nieje pravda
Odpovědět0  0
snajprik (1641) | 22.1.20076:48|Windows Vista
Na druhej strane po 7 rokoch ten mrkvosoft konečne niečo nove vytiahol. S tým zabezpečením si hlavu nelám, keď si trochu počítaš o tom na fórach, tak zistíš že už sú dávno prelomené :­)
Ja sa v celku na to aj teším a dufam, že to mrkvosoft urobí tentoraz poriadne a bude to aj bezproblémov fungovať. A keď nie tak Linux, MAC ­(mekintoš­) ide tiež pekne :­)
Odpovědět0  0
Tak toto nema chybu, na bicykly, alebo na diskoteke by sa toto uplatnilo rychlo :)
Odpovědět0  0
X1550 to je riadne uboha karta 4pixel 64bit DDR2 ??? to je des X1300 su rýchlejšie a možno aj lacnejšie.
Odpovědět0  0
Velmi pekny, škoda že ho u nas nepredavaju :­( Dizajn a výkon sa mu nedaju uprieť a ešte ma aj numericku klavesnicu, čo ktomu dodať super, takto si predstavujem NB.
PS: ešte keby mal aj servis taky super :)
Odpovědět0  0
Toho by som sa až tak nebál, škoda že nieje o nich viacej info, napr. virobný proces, ako sa chova pri zápise malých súborov, či jedného veľkého, spotreba, či zvláda naraz nahrávanie viacerých súboroch naraz aj z mazaním...
Odpovědět0  0
Uau no veľmi pekne, hlavne ten P4­-855­-S na nočne sťahovanie z netu ako stvorený, alebo taký Linux server. Ja to zatiaľ riešim NB z elektrošrotu za 2000 Sk ­( to by ste sa čudovali čo to dnes firmy dávajú do šrotu 2ročny NB :­) len škoda že tam nieje niečo s AMD.
Odpovědět0  0
To si zarubal 1000ms = 1s a keby to bola pravda, tak je to TOP šmejd roka :­)keď nema myš pod 5ms tak by som taku nebral ani zadarmo :)
Odpovědět0  0
No nič moc hatdware, aj ked GF7700 je super karta, no keď Lamborghini tak by to chcelo niečo živšie :­), ale dizajn sa mu musi uznať [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
šikovný
Odpovědět0  0
No nedá mi trošku to doplním o recenziu, aký vlastne je rozdiel medzi frekvenciami pamäti či násobičmi či T1 či T2, alebo veľkosťou. Trochu pohľad na to či sa oplatí dať do pamäti viacej peňazí a aký to bude mať prínos :­)
http:­/­/www.matbe.com­/articles­/lire­/323­/corsair­-dominator­-1111­-mhz­-4­-4­-4­-12­-2t­/page5.php
Odpovědět0  0
Ale ta recenzia je super, pekne vidno rozdiel výkonu medzi pamäťami obyčajnými neake šiťaky na 2500 čo zvládajú 800MHz pri CL5 a týmito nadupanimi za 17000 :­) skoro niekde je rozdiel až 10% za tu cenu sa to oplati :)
Odpovědět0  0
No neviem neviem aj ked hlavna je GPU ale aj od CPU zaleži dosť
Odpovědět0  0
Eh aby ťa neprekvapilo IBM :­) majú veľmi zaujímavé patenty, keby ich dotiahli do sériovej výroby tak sa AMD s Intelom môžu ist klouzat :­) A nesmiam zabudnuť aj na CPU VIA.
Odpovědět0  0
A k jadru ono nieje odvodene od X1600 ale X1900 preto 24pp, len ma jednu nevihodu že zbernicu ma 128 :(
Odpovědět0  0
tie spinky robia čo raz večšie.
Odpovědět0  0
Slabo chladi disky, hlučne a drahe, idealne na server :)
Odpovědět0  0
Dik
Odpovědět0  0
Aky je rozdiel medzi zdrojomi, GLN je drahši o 120sk, ale inak parametre sa mi vidia rovnake, vie to niekto?
Fortron FSP350­-60GLN ­- 350W
a
Fortron FSP350­-60THN­-P 350W
Odpovědět0  0
Ešte keby sa to dalo aj vyprať s NB :)
Odpovědět0  0
Super vyhodnotenie, pekne, prehľadne a je aj v ňom zohľadnené všetko. K zostave mne sa viacej pači ALFA ja si na Image skrine nepotrpim :)
Odpovědět0  0
Tak to by som chcel vidieť, sejvni plochu s testom 3Dmark05 a daj odkaz, nechce sa mi veriť že cez 11000 bodou nemožne.
Odpovědět0  0
však o tom hovorím len som sa pozrel na použité komponenty a hneď som sa pozeral na cenu, môj odhad bol 35k tak tých 29999 je super cena :)
Odpovědět0  0
smutne tak to je veľmi smutne :(
Odpovědět0  0
Po prečítaní prvých 3 riadkov zostavy som hneť pozeral na cenu, že koľko to bude stať, ale vmestili sa :­) Výkon tejto bedne je bezpochyby najlepší, ale na úkor multifunkčnosti. Ale celkovo to môže aj byť, jedine čo mi vadí ta kabeláž ­( mohli sa stým viac pohrať­), ventilátor, frekvencia ramiek. No čo sa mi páči je bedňa, chladene CPU a hlavne dosiahnutý výkon.
Odpovědět0  0
Ja nemám nejaké zvláštne vyhradí ku tejto zostave, ale tu ide aj o takpovediac prestíž a nechať takúto zostavu odvetrávať len zdrojom a to je pritom použite pasívne chladenie karty a pritom to nieje veľká položka dať 12cm vetrák na chladenie skrine už by netrpeli ani CPU GPU HDD RAM a všetko v nej zvýšenou teplotou. Ramky 667MHz veľmi neodskakujú v cene od 800MHz, mohli aspoň použiť 750MHz CL4. V tomto teste ide, ktorá firma za 30000Kč dokáže poskladať PC ­( kvalita, výkon, multifunkčnosť čo všetko dokáže­) a tato zostava v použitej kvalite komponentov nevinika..., ani vo výkone, a ani v multifunkčnosti. Je pravda že zostala dosť veľká finančná rezerva, za ktorú sa dá dokúpiť napríklad satelitná karta ventilátor ..., ale to už nechali na zákazníka :(
Odpovědět0  0
overclockeři, práce s DVD, úložiště rozměrných dat, editace velkých obraz.souborů,střih a editace hudby a videa,databáze,práce s malými soubory,práce s CAD, ­(nahravanie z netu filmi pesničky, tiež slúči jedna časť ako server )
Odpovědět0  0
Keď už chceli šetriť, tak tam mohli dať niečo take.
Procesor Intel Core2 Duo E6300 1,86GHz 2MB 1066MHz 775pin BOX 5 300,­-
Základní deska Gigabyte GA­-965P­-S3 – Intel P965 3 350,­-
Operační paměť 2× DDRII 512MB, PC800MHz, A­-Data 3 100,­-
Grafická karta Sapphire Atlantis ATI Radeon X1650 XT 256MB, PCI­-E 4 150,­-
Pevný disk Western Digital Caviar RE WD250KS – 250GB 16MB SATA 2 150,­-
Optická mechanika Samsung SH­-S183A ­(DVD±R­/RW, SATA, DL, RAM, černá, bulk­) 900,­-
Case Thermaltake VC2000 Mambo ­(middle, bez zdroje, USB, černá­) 1 200,­-
Zdroj Seasonic SS­-401HT 400W OEM 1 650,­-
orientační cena celkem ­(s DPH­) 21 800,-
Odpovědět0  0
Tuto zostavu račej nekomentujem, ale keď už chcu šetriť tak vyvažene a nie takto.
Odpovědět0  0
Jaj to je vysvetľovanie na poriadne dlho, tak ti dam račej odkaz :­) [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Ramka až tak nepomôže, tu výkon nehľadaj, ja mam 2x1GB 800MHz CL4 trošku to ide lepšie, ale mne skôr pomohlo C2D na 3,6GHz a 7900GTO a RAID :)
Odpovědět0  0
K tym ramkam odporučam ti prečitať tento članok, aby si bol v obraze :­) [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
A tieto zdroje su dosť kvalitne, len su stavane max. zaťaž na 300W to zvladne v pohode, ale keď ho dáš na 550W tak ti povie Good bye :­) Tato zostava ma odber max. 150W takže ju potiahne ľavou zadnou.
Odpovědět0  0
Tak tato zostava je už zameraná na GRAFIKU očividne :­) Jedine čo sa mu dá vitknuť je že nemá satelitnú kartu, ale to zatiaľ nemala žiadna zostava, takže nevadí :­) a ta čítačka sa dá zohnať aj za 200Sk, v tom nevidím problém, takže tato zostava je jednoznačne zatiaľ najlepšia :­) A nevidím tu nič na čom by sa šetrilo :­) tomu hovorím vyvážená zostava, tak tuto zostavu by som jednoznačne odporúčal.
Odpovědět0  0
No ty si si všimol len grafiku ? Ja som si všimol za tu istú cenu lepši CPU, HDD, zdroj, zvukovku, doska, chladič, ramky 800MHz, TV kartu. A ako čerešnička na torte je ta super grafika :­) A neviem o tom že je hriech keď PC je za tu istú cenu 4x výkonnejšie v grafických aplikáciách a už si skúšal pripojiť 24­" LCD na počítač? Tam aj pri bežných aplikáciách ma čo robiť karta. A mimochodom ak nevieš sú aj iné programy ako Windows 98 a tie majú grafické prostredia o akých sa ti nesnívalo ­(všimni si na akom operačnom systéme frčia Angličania a Windows to nie je:­), keby si videl čo to dokáže, tak ti padne sánka, Windows Vista len okopiruváva ich grafické prostredie a aj Vista má veľmi pekné 3D prostredie, ale na to aby sa ti zaplo tak potrebuješ výkon ­(CPU, GPU, RAM­), a keď más slabú mašinu tak ti to tiež pôjde, ale len orezane bez 3D efektov, dá sa aj bez toho žiť, ale určite je lepšie pozerať na pekný obraz ako na peknú bedňu ­( to časom omrzi :­)
Odpovědět0  0
OK, by ma zaujímali vaše priority na PC :­) na čo si potrpite a na úkor čoho by ste zvolili krajšiu bedňu, CPU, GPU, zdroj, ramiek, dosky, alebo TV tuner vyhodiť? Čo by ste kúpili slabšie? Aby ste si mohli dovoliť lepšiu bedňu a vmestiť sa do 30000Kč u mňa na poslednom mieste je bedňa u vás neviem čo :)
Odpovědět0  0
:­) UAU tak tomu hovorím zostava. Výkonnostne oproti tým ostatným je úplné inde, pozerám že tie zostaví idú pekne výkonovo hore, som zvedaví aké delo bude na konci keď to pôjde takto ďalej :D
Odpovědět0  0
Lenže tuná ide o to, za čo najrozumnejšiu cenu poskladať čo najvýkonnejšie PC, tých 2000Kč keby si dal do grafiky určite by pomohlo viacej výkonu ako ich investovať do nižšej pravdepodobnosti poruchy zdroja, v počítači ti môže odijsť hoci čo, či značkové či nie, len u neznačkových je vyššia pravdepodobnosť poruchy zato aj ta cena. Laicky vzaté Toyota ma nižšiu pravdepodobnosť, že sa pokazí ako Škodovka, ale Toyota stoji viacej tak preto každý kupuje račej Škodovku, kvôli cene. To máš aj zo zdrojmi máš záruku 2­-3 roky a potom sa kupuje večšinou nove PC ja fakt nevidím dôvod platiť tisíce za pravdelodobnost poruchy. Na druhej strane ak chceš taktovať a nejaku výkonnejšiu grafiku, tak tam už má dvôvod poriadny zdroj, ale v tejto zostave nie.
Odpovědět0  0
Ty si kup ak chceš poriadny zdroj, ale večšine ľudi stači že to ide :­) a viacej ich zaujima výkon PC, ako jeho napajanie.
Odpovědět0  0
Ale na to ,že to roby firma zo zárukou aj skladaním s OS, tak je to super cena aj výkon oproti ostatným zostavám tuna.
Samozrejme keby som si skladal sám tak beriem niečo také :
Procesor AMD Athlon 64 X2 3800+ ­(socket AM2­) BOX 4 600,­-
Základní deska Asus M2N­-E – nForce 570 Ultra 2 850,­-
Operační paměť 2× DDRII 1GB, PC800MHz, cl5 A­-Data 6 000,­-
Grafická karta Sapphire Atlantis ATI Radeon X1950 PRO 256MB, PCI­-E 5 450,­-
Pevný disk Seagate ST3320620AS ­(SATA2, 320GB, Bar7200,10, 16MB­) 2 700,­-
Optická mechanika Samsung SH­-S183A ­(DVD±R­/RW, SATA, DL, RAM, černá, bulk­) 900,­-
Case Thermaltake VC2000 Mambo ­(middle, bez zdroje, USB, černá­) 1 200,­-
Zdroj Seasonic SS­-401HT 400W OEM 1 650,­-
orientační cena celkem ­(s DPH­) 25 350,­-
Alebo
Procesor Intel Core2 Duo E6300 1,86GHz 2MB 1066MHz 775pin BOX 5 300,­-
Základní deska Gigabyte GA­-965P­-S3 – Intel P965 3 350,­-
Operační paměť 2× DDRII 1GB, PC800MHz, cl5 A­-Data 6 000,­-
Grafická karta Sapphire Atlantis ATI Radeon X1950 PRO 256MB, PCI­-E 5 450,­-
Pevný disk Seagate ST3320620AS ­(SATA2, 320GB, Bar7200,10, 16MB­) 2 700,­-
Optická mechanika Samsung SH­-S183A ­(DVD±R­/RW, SATA, DL, RAM, černá, bulk­) 900,­-
Case Thermaltake VC2000 Mambo ­(middle, bez zdroje, USB, černá­) 1 200,­-
Zdroj Seasonic SS­-401HT 400W OEM 1 650,­-
orientační cena celkem ­(s DPH­) 26 550,­-
Odpovědět0  0
Uau tak tomu hovorím stroj, tak tento je zatiaľ z testovaných bezkonkurenčný, pekne vyvážená zostava nič zbytočne drahé ani slabé. Ešte tak do toho dať satelitnú kartu s TV a FM radiom za 2500Sk s DPH :­) ale to sa dá bezproblemu dokúpiť :­) Na margo C2D 6300 ta večšinou sa dá zameniť za AMD X4200+doska za tu istú cenu to je väčšinou na užívateľovi čo chce. A predajca s tým určite nebude mať žiadny problém :­) A tých 5 rokov záruky uau. A k vylepšeniam samozrejme že sa dá aj tato zostava vylepšiť a kozmeticky upraviť podľa vlastných predstav ­( bedňa, venťak podľa vkusu­), ale aj toto je super a konečne aj výkonné nielen drahé :­).
Odpovědět0  0
co mame na slovensku :­) PC zostavy X­-COMPUTERS tam sa pozri na poskladane mašiny http:­/­/www.x­-computers.sk­/shop.htm
Odpovědět0  0
Intel tiež hodnotiš podľa CPU P4 ???
Odpovědět0  0
OK tak tym čo nemaju radi Eurocase a nechcu platiť par tisic za značku tak odporučam, Zdroj ATX 400W WESTECH, ATX, P4, OEM, s 12 cm ­- vynikajúci tichý a bezporuchový zdroj 521 Sk
,alebo tento je tiež dobry ZDROJ MODECOM PSU FEEL­-II 400W http:­/­/www.168.sk­/?Mode=Sti&StiId=34485
Odpovědět0  0
Tak tato zostava sa mi pači určite viac.
a. čo maš proti zdroju? bohate stači :­)
b. s tym vetrakom suhlasim
c. druha mechanika je super a ani nahodou nevihadzovať
d....
e. no niečo tichšie by nebolo na škodu http:­/­/www.shop­-it.sk­/axeco­/?Mode=Sti&StiId=48821
f. a grafika z jadrom 560 X1650PRO by tuto zostavu pekne oživila v hrach, ale ani použita grafika nieje zla.
Odpovědět0  0
Ja jo, môj članok vyšie­(4 od vrchu­) :­) Ale ako nič nemam proti vašej zostave, každy z nas ma iné nároky :­) no ale multifunkčny tento PC by som nenazval, lebo ste použili grafiku low­-end, a Hig­-end CPU. Ale v članku hore som to riešil, tak aby rozdiel pominul za tie iste prachy a jadro pasivne chladene ATI RV560 600­/1400MHz poskytuje slušny výkon a je určite lepšie riešenie ako ta vaša GPU http:­/­/www.hardwareschotte.de­/hardware­/preise­/proid_8032088­/preis_ASUS+Extreme+AX1650Pro+Silent+GE+HTD+90­-C1CIB0­-HUAYZ
Odpovědět0  0
Veď to hovorím stačí aj lačnejší zdroj a ide, do akého výrobcu to je podľa vlastného výberu mne našťastie za 12 rokov neodišiel žiadny zdroj a ani som nikdy žiadny nedával reklamovať, viem si vybrať a značkové zdroje nepoužívam, určite som mal aj šťastie to nepopieram, vyskytnú sa aj chybne kusí, ja si dávam pozor na to kto, kde to bolo vyrobene a čo za závod. A to kde to bolo vyrobene je veľmi dôležite, už to hovorím asi 10­-krat nieje zdroj ako zdroj aj keď je to pod tou istou značkou, lebo každý závod skladá z toho čo ma ­( bambusaci z bambusu :­) to fakt veľa nevydrží :D Len tak na okraj kde ma eurocase pobočky a kde vyraba:
http:­/­/www.eurocase.com­/version2­/
https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-D841DC88A176F703C125716F00720A06.html

A ktore zdroje su oficialne od eurocase.
http:­/­/www.eurocase.com­/version2­/
Odpovědět0  0
Škoda že čtvorjadrá sú tak drahé, zišlo by sa nejaké aj majú super výkon, v nových kresliacich programov nemajú konkurenciu, škoda že len kresliace programy a ešte dekóderi ich vedia využiť a že ešte ostatný software mu neprispôsobili, ale čo už človek nemôže mať všetko :­), ale na prácu je ako stvorený . [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
To jo to sa musí uznať, tak pekne poskladanú bedňu som nevidel :­) Ja tam mam kábloch a kábloch pomalí ani dosku nevidím :)
Odpovědět0  0
Ako nič v zlom, ale čo mate z tými šialene drahými zdrojmi čo stoja cez 2300 Kč, však tato zostava ti páli 100W pri záťaži a to ti potiahne hociaky šitovy zdroj čo ťahal P4. Pochopím že na 4x4CPU a 8800GTX SLI to ti nepotiahne, ale takú zostavu ti potiahne hociaky 300W zdroj aj z bedňou za 600­-800 Kč ja neviem čo furt mate z tými zdrojmi,prečo ich až tak predimenzujete, ja mam za 1000 Kč šitovy zdroj čo mi tuná niekto tvrdil a zostavu čo mi páli 250W a nemá žiadny problém ju potiahnuť a ešte ide aj ticho a čo ma vystrašili že je zlý, tak som ho zaťažil na 80 min odberom 6x55W+2x60W= 450W a prežil to a dokonca keď som ho meral osciloskopom tak aj kolísanie napätia mal v norme ­( aj keď nič moc­).
Odpovědět0  0
Ako dá vraví to najlepšie na koniec :­) teraz sa PC nekupuje to myslím vie každý amatér, teraz kupujú PC len lamy, lebo teraz sú ceny najvyššie, a je strašne mizerný výber, prazdne sklady. Keď sa dá treba počkať na február. Ceny budú nižšie a aj bude večši výber :­)
Odpovědět0  0