Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3
26.7.2005, Jaroslav Ekl, aktualita
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících...
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících si s fyzikálními modely.
Licenční smlouva s firmou Havok, sídlící v Irském Dublinu, přináší přístup k softwarovým technologiím fyzikálních modelů dané firmy, zatímco druhá dohoda je uzavřena s firmou Ageia Technologies Inc., ta se specializuje na hardwarové akcelerátory fyzikálních systémů a modelů.
Sony tak získává přístup k systémům Havok Physics a Havok Animation Engine, spolu s SDK rozhraním Ageia NovodeX. Programátoři her na PS3 tak mohou využívat dva systémy fyzikálního modelu a odlehčit tak samotnému procesoru. Sony si také zajistila licenční smlouvy s firmou Transmeta, dříve výrobce úsporných procesorů, a Epic Games kvůli Unreal Engine 3.
Zdroj: www.vr-zone.com
Licenční smlouva s firmou Havok, sídlící v Irském Dublinu, přináší přístup k softwarovým technologiím fyzikálních modelů dané firmy, zatímco druhá dohoda je uzavřena s firmou Ageia Technologies Inc., ta se specializuje na hardwarové akcelerátory fyzikálních systémů a modelů.
Sony tak získává přístup k systémům Havok Physics a Havok Animation Engine, spolu s SDK rozhraním Ageia NovodeX. Programátoři her na PS3 tak mohou využívat dva systémy fyzikálního modelu a odlehčit tak samotnému procesoru. Sony si také zajistila licenční smlouvy s firmou Transmeta, dříve výrobce úsporných procesorů, a Epic Games kvůli Unreal Engine 3.
Zdroj: www.vr-zone.com