Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3

26.7.2005, Jaroslav Ekl, aktualita
Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících...
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících si s fyzikálními modely.



Licenční smlouva s firmou Havok, sídlící v Irském Dublinu, přináší přístup k softwarovým technologiím fyzikálních modelů dané firmy, zatímco druhá dohoda je uzavřena s firmou Ageia Technologies Inc., ta se specializuje na hardwarové akcelerátory fyzikálních systémů a modelů.

Sony tak získává přístup k systémům Havok Physics a Havok Animation Engine, spolu s SDK rozhraním Ageia NovodeX. Programátoři her na PS3 tak mohou využívat dva systémy fyzikálního modelu a odlehčit tak samotnému procesoru. Sony si také zajistila licenční smlouvy s firmou Transmeta, dříve výrobce úsporných procesorů, a Epic Games kvůli Unreal Engine 3.

Zdroj: www.vr-zone.com