cau, dema vyuzivaju najnovsie pixel shadery, ktore 9800 a nizsie nemaju.
tie techdema by sa mozno dali oklamat programom 3d analyze, len treba vediet ID device kariet x800.
vie niekto, kde ich zohnat?
Odpovědět0 0
hmm..novsie pixel shadery asi nie, 9800 i X800 pouzivaju pixel shadery 2.0. Mozno ze ide o vertex shadery...ale nevidel som tam ziaden efekt, ktory by sa pod VS 2.0 nedal naprogramovat..ale to samozrejme len laickym okom.
Odpovědět0 0
vlastne mas asi pravdu, pozeram na specifikacie a tam pisu ze X800 ma PS 2.0 extended, teda 96 az 512 instrukcii oproti 9800 (64+32 instrukcii). Ale bol by som zvedavy ci Ruby vyuziva PS 2.0b a ak hej, tak ci to nie je mozne optimalizovat, aby to zvladali aj PS2.0.
len teoreticky.
Odpovědět0 0
vlastne mas asi pravdu, pozeram na specifikacie a tam pisu ze X800 ma PS 2.0 extended, teda 96 az 512 instrukcii oproti 9800 (64+32 instrukcii). Ale bol by som zvedavy ci Ruby vyuziva PS 2.0b a ak hej, tak ci to nie je mozne optimalizovat, aby to zvladali aj PS2.0.
len teoreticky.
Odpovědět0 0
nejak sa mi nezda ze by taketo nieco nebolo schopne vyprodukovat aj obycajne DX9 napriklad na Radeone 9800.
skutocne sa to na deviatkovych radeonoch neda spustit? ved by mali podporovat rovnaku specifikaciu DX9 ako X800.
Odpovědět0 0