Star Citizen 2.6: nový engine i mariňácká řežba
A co se tím získá? Lumberyard je orientován na cloudové a online služby, což je u hry jako Star Citizen samozřejmě důležité a jde především o lepší správu připojených uživatelů pomocí GameLift a pak je tu také provázanost se službou Twitch a jejími ChatPlay a JoinIn, což se bude hodit lidem zajímajícím se o Let's Play. Chris Roberts také do budoucna slíbil výrazné úpravy enginu týkající se umělé inteligence, animace a sítí.
Co nového si ale můžeme sami vyzkoušet ve verzi 2.6? Vylepšené a přehlednější základní menu nám nabídne nový mód do Arena Commanderu, což je Pirate Swarm. Bojovat budeme proti stále intenzivnějším nájezdům pirátů, abychom si mohli pořádně vyzkoušet boj ve své lodi, přičemž nepřátele už budou po sobě zanechávat různé bonusy jako palivo pro přídavné spalování, munici či balíčky pro opravu lodi. A především tu máme odemčenu řadu lodí pro volné použití, jejichž letový model a celkové chování bylo výrazně upraveno.
Příznivci FPS pak mohou využít zbrusu nový modul Star Marine, který můžeme označit jako vesmírný Counter-Strike. Bojovat můžeme ve stylu všichni proti všem nebo v týmech (mariňáci vs. banditi) o nadvládu nad čtyřmi přístupovými body. V Arena Commanderu i zde už jsou také k dispozici tabulky s nejlepšími hráči a systém sběru bodů na základě našeho výkonu.
Star Citizen je ale také řádně náročná hra a i při nastavení nízkých detailů nám nebude stačit grafická karta se 2 GB paměti, a to kvůli detailním texturám. V takovém případě lze doporučit upravené soubory user.cfg, které zařídí, aby si i majitelé slabších sestav užili vyšší snímkovací frekvenci. Ta je totiž vždy lepší než slideshow krásně detailních obrázků.
Více o nové verzi Star Citizena se dozvíte v odkazu na zdroj aktuality.
Zdroj: Star Citizen