Nevím jak koho, ale mě osobně vydávání další a další alfa verze dokonale odradilo od chuti si to zahrát/přispět. Podle mě by bylo lepší mít release verze 1, než alfu 2.0 a 3.0. Raději pár soustav, pár lodí, ale odladěných a funkčních, (a pracovat na rozšíření), než stále slibovat slibovat a mít neustále vývpj alfy. (PS: přesvědčit hráče, aby klromě "stabilní" verze podporovali i test realm není problém, stačí za to dát nějakou odměnu a bude jich tam pro účely testování víc než dost)
Odpovědět0 0
No vyvoj se protahuje maji obrovsky team ale vetsina dela na sq42 ale defacto poradne jede vyvoj teprve posledni 2 roky co pridali Frankfurtske studio..Kdy meli po KS tech 400 lidi a ty prachy hned byla by uz sq42 davno venku a PU by bylo tak za 2 roky.Bohuzel schopne lidi se nesezenoi za rok dva maji smlouvy na delsi obdobi.
Treba jeden clovek delal na Hornetu pak na 300i pak na rework conny a na NOXu.
Odpovědět0 0
No mě osobně to zklamalo. Možná to bude znít divně, ale omylem jsem jim také přispěl. :) (Tak dlouho jsem zkoušel kolik by to stálo a nastavoval účet, až to napsalo, že jsem hrdý Citizen. :) )
Zatím to nevypadá moc dobře ovládání stojí za starou bačkoru (a to mám JOY Thrustmaster). Všeho jenom kousek a dohromady ničeho nic. Uvidíme po vydání alfy. Ale s rychlostí vývoje jakou to má do dnes....... Tak ta fousatá děcka opravdu hrozí. :) ;)
Odpovědět0 0
Na jednu stranu je úžasné, co se snaží udělat, na tu druho je to obrovské sousto, protože si hrají na detailisty....
Jde o to, že čím větší pojetí hry (jak rozlohou, tak obsahem) tak tím je to více na dlouhé lokty.
Podle mě díky tomu, jak vysokou laťku si nastavili, tak rychle můžou dojít k úrazu (způsobené pádu) a je to prostě na dlouho.
Ten obsah a detaily musí být neuvěřitelně obrovské. Vemte si jen například naší sluneční soustavu. Detailně udělat každou planetu, vymyslet a vytvořit rasy a technologie, propojení mezi tím. Navíc pár herních způsobů (simulace, FPS, asi i strategie,...).
To je tak obrovské sousto, že se klidně může stát co píšete...dnešní děcka (8-10let) budou fousatá (osobní tip: 18+) :-D
Na jednu stranu jim držím palce ať i přes ten dlouhý vývoj to stojí za to, na druhou stranu při dnešně konzumní a uspěchané společnosti, kdy včera bylo pozdě...
Odpovědět1 0
Osobne radsi pockam na dobrou hru, nez mit rychle nedodelek.
Odpovědět1 0
Souhlas.
Mohli si nastavit laťku, udělat třeba naší sluneční soustavu, vadat a pak postupně rozšiřovat.
Podle mě udělat vše na jednou je cesta do záhuby. Kor u takového projektu. Jak dopadlo No Man's Sky že?
No třeba překvapí a povede se jim to.
Odpovědět0 0
Přesně to dělají, začnou se systémem Stanton a postupně budou přidávat další. Nějaká finální verze hry nebude, jako MMO se bude pořád rozšiřovat. Verze 3.0 už je v podstatě hotová, zbývá toho už hodně málo k dokončení. A konečně, dávat vedle sebe No Man's Sky vytvořený malinkým studiem s několika lidmy s projektem Star Citizen opravdu nejde. To není ani jiná liga, spíš jiná realita.
Odpovědět1 0
Díky za info.
To, že Star Citizen dělají po kouskách, jsem nevěděl. Ona ta hra jde trošku mimo mě:-)
No man's sky bylo dané jako příklad, kdy se veme nápad obrovských rozměrů (pamatuji jak slibovali obrovskou galaxii a různorodost) a pak neslaný/nemastný výsledek.
Odpovědět1 0
Tohle než nějak finálně vyjde, tak budu mít fusaté děcka :-D.
Odpovědět0 0
To asi jo... Já nevím, hrajete to někdo? Jak to vypadá, připomíná to nějak jako hru? Mě totiž od začátku přišlo, že tohle prostě nemají šanci nikdy dokončit. To je OBROVSKÉ sousto.
Odpovědět0 0
Zatím to je rozkouskované, vcelku pomalé a rozhodně ne hratelné. Spíš tak pro občasné vyzkoušení, zvláště když občas zpřístupní všechny lodě, ne jen to, co si zaplatíte. Jestli to mají šanci dokončit nebo ne, to právě nejlíp ukáže alfa 3.0.
Odpovědět0 0