Starbucks mění Wi-Fi přístup, přilepší si AT&T
12.2.2008, Marek Štelčík, aktualita
Kafe představuje obrovský business, a to nejen ve Spojených Státech. Především obrovskému kavárenskému gigantu Starbucks se daří (ten mimo jiné letos vstoupil i na náš trh). My samozřejmě pomineme kvalitu kávy jednotlivých řetězců, ale zaměříme...
Kafe představuje obrovský business, a to nejen ve Spojených Státech. Především obrovskému kavárenskému gigantu Starbucks se daří (ten mimo jiné letos vstoupil i na náš trh). My samozřejmě pomineme kvalitu kávy jednotlivých řetězců, ale zaměříme se na technické pozadí. Mnoho kaváren nabízí bezdrátový přístup k internetu, proto takovýto řetězec představuje poměrně zajímavého partnera i pro poskytovatele těchto služeb.
Síť kaváren Stabucks dnes oznámila nové strategické spojenectví s novým poskytovatelem Wi-Fi. Od jara tohoto roku poběží více než 7000 kaváren v USA na službách gigantu AT&T. Ten vystřídá dosavadního poskytovatele služeb, společnost T-mobile. Vše bylo oficiálně potvrzeno z úst nejvyšších představitelů Starbucks. Zákazníci bez Starbucks karty či AT&T broadband zaplatí 3,99 dolarů za dvě hodiny či 19,99 dolarů za měsíc. Zpráva se zatím týká pouze USA, další reakce v ostatních zemích není zatím známá.
Zdroj: Dailytech
Síť kaváren Stabucks dnes oznámila nové strategické spojenectví s novým poskytovatelem Wi-Fi. Od jara tohoto roku poběží více než 7000 kaváren v USA na službách gigantu AT&T. Ten vystřídá dosavadního poskytovatele služeb, společnost T-mobile. Vše bylo oficiálně potvrzeno z úst nejvyšších představitelů Starbucks. Zákazníci bez Starbucks karty či AT&T broadband zaplatí 3,99 dolarů za dvě hodiny či 19,99 dolarů za měsíc. Zpráva se zatím týká pouze USA, další reakce v ostatních zemích není zatím známá.
Zdroj: Dailytech