Uz jen to video me odrazuje. Pobihat v monotonnim nekonecnem pustu prazdnu generovanem pravdepodobne proceduralne se musi snad znudit kazdemu... Aneb koho cas neni drahy, aby cely den behal v pousti od niceho k nicemu?
Odpovědět0 0
Takže bum okolo toho, jak lze vše prozkoumávat, kde vám vývojáři budou házet klacky pod nohy 👌
Ještě to ani nevyšlo a už to bude průser.
Odpovědět0 1
Nevím, no.
Vypadá to velkolepě jako vypadal velkolepě Oblivion, Fallout a nakonec jako nic moc.
Mám pocit, že lidem z Bethesdy chybí talent a jejich hrám wow efekt, dělají takový "strojový" design bez charakteru. Existují hry, na jejichž hraní vzpomínám mnoho let jako na skvělý zážitek, u her od Bethesdy nic takového necítím.
Odpovědět0 1
To, že jejich hrám chybí wow efekt, s tím bych souhlasil. Zároveň ale musím říct, že právě jejich hry patří mezi takové, v nichž jsem strávil nejvíce času (myšlen celkový počet hodin na 1 konkrétní hru), protože mě prostě jejich světy bavily. Někdy je to s tím posuzováním "kvality" her opravdu složité :-)
Odpovědět3 0
Oblivion bol nič moc? To je pre mna novinka…
Odpovědět0 0
Hraji příležitostně Star Citizen a všem kterým bariéry v Starfieldu lámou srdce- kupte si Star Citizen tam jde proletět planetu celou. Ale asi sami zjistíte, že to není žádný deal breaker - protože i malá planeta/měsíc je tak velká, že pěšky byste přes ni šli měsíc v kuse. Když přes ni budete přelétat - několik hodin. A co z toho?
Ano to že to můžete je fajn pocit, ale pokud je ta planeta stejně prázdná případně obsahuje po celé své ploše stejný obsah tak to není nic úžasného. Uděláte to jednou a už to víckrát udělat nemusíte.
Takže za mně Starfield jde jinou cestou, snaží se nabídnout živější svět a příběh. To je to co Star Citizen zatím nemá a ani dlouho mít asi nebude.
Za mně to tak hrozné není.
Odpovědět6 0
Ono to se SC bude v budoucnu jiné.
Představ si jak je to v EVE, třeba desítky tisíc lidí na jednom serveru,
jistě se jich hodně bude koncentrovat ve městech, ale tak stejně budou farmy a těžbní doly které zaberou velké části planet na možná korporace nebo frakce lidí které si utrhnou i celé planety pro sebe a vybudují si tam svůj business.
Podívej se v našem reálném světě na takovou Austrálii, miliony obyvatel se koncentrují do desítek velkých měst,
ale pak uprostřed pustiny jsou těžbní společnosti kde se těží uhlí, železo a cenné kovy a vedle toho i obří farmy které mají na delku desítky i stovky Km.
⬆️ A přesně takto si představuji budoucnost Star Citizen‼️
A přesně toto mě na SC láká 😊
Odpovědět1 0
Je to jak jsem očekával. Jenom tady zkopíruji co jsem psal v červnu na hrej.cz jako odpověď na dotaz. Bylo to v rámci oznámení, že tam nebudou vozítka.
Dotaz uživatele: "Jsem zvědavý na velikost těch planet. A jejich obsah. Tisíce měst ? Pochybuju. Jedno město na planetu ? Divný. Vůbec jsem zvědavej, jak na tom těch tisíc planet bude s obsahem, nakolik se bude opakovat, kolik questů bude hra obsahovat. A jak to všechno nebude zabugthesdovaný."
Moje odpověď: "Z toho co zatím prezentovali se to podle mě bude opakovat dost. V nějakém videu myslím říkali, že při přistání na planetu se vygeneruje lokace a k tomu se vygeneruje nějaký event.
Předpokládám, že těch eventů budou mít udělaných třeba 20 nebo 50, dost pochybuji, že 100 nebo 1000 a ty se tam budou vkládat.
Nevím jak mají dělané planety, ale předpokládám, že ten prostor, kde se bude moci člověk pohybovat bude dost omezený, že to nebude celá planeta a vozítko by tam postrádalo smysl, takže ho ani nedělají.
Těch měst také moc nebude.
Takové mám očekávání a myslím si, že dost lidí bude asi zklamaná."
Odpovědět2 0
S tím, že bude dost lidí asi zklamaných, musím souhlasit, protože hype kolem této hry je neskutečný. Na základě některých diskuzí, co jsem měl možnost číst resp. vidět ve formě videí na YT, je evidentní, že je dost lidí, co očekávají, že dostanou něco, co mi z hlediska dosavadních technologických možností a také s ohledem na zkušenosti s hrami od Bethesdy přijde samo o sobě jako naprosté scifi. Mám jimi vytvořené herní světy hodně rád, ale to spíše tomu, o jaký se vždy jedná sandbox a téma herního světa, rozhodně ne kvůli technologickému zpracování. A ty příběhy, které se v nich odehrávají, taky zrovna nejsou něco extra.
Odpovědět2 0
Tak jsem shlédnul nějaká videa, recenze a celkem jsem se trefil a někteří již píší o zklamání.
Odpovědět0 0
Tak musejí přece nechat prostor pro moddery...
Spíše by mě zajímalo jak jsou ty "dlaždice" myšlené, předpokládám, že tím asi myslí, že na každou planetu jich bude pár a nepokryje se tím teda celá planeta? Jako mohli teda propojit ty dlaždice, že mě to pošle automaticky do nejbližší další ve stejném směru, místo neviditelné stěny... Ale jak říkám, pokud to hra bude dobrá po jiných stránkách, tak moddingová komunita tohle možná vyřeší...
Odpovědět0 0
Čekal jsem že to právě Starfield natře Starcitizen když jsem se poprvé dočetl o 1000 planetách s otevřeným světem
A teď toto.......
1) Bylo mi podezřelé že by Bethesda dokázala v tak krátké době vytvořit celé planety, ale pořád tam byla naděje tak 50:50.....
2) Prohlášení šéfa Bethesdy nic neříkalo, jeho prohlášení o rozdělení planet do lokací si každý mohl vyložit po svém, já to například pobral tak že planety budou mít svoje roční obdoby(třeba částečně zamrzlé planety),
oceány-kontinenty,
sopečné a jinak geologický aktivní planety
...... Prostě nějak "významné lokace"
Ale v životě by mě nenapadlo že lokací bude myšlen vymezený koridor nebo ohraničená oblast.😡
😊A právě Starcitizen ukazuje že doslova neomezený pohyb po planetě i když "prázdné" je taky hratelná hra, budete si moct vybrat kde si postavíte základnu, na atmosférických planetách farmařit, nebo kdekoliv na planetě těžit nerostné bohatství, objevit jeskyně nebo skalní útvary a vystavět si zde skrytou pirátskou základnu....... Tohle Starfield mít nebude, ať bude herní oblast jakkoliv veliká, nedá vám to tu možnost neomezeného výběru.
Starcitizen nebude mít tolik planet jako EliteDangerous, možná nebude mít ani 1000 planet jako Starfield, ale i kdyby byl Starcitizen 1 velký herní server třeba jako EVE tak i na stovkách planet se tam těch několik tisíc hráčů ztratí.
Jsem zvědav jak to bude vypadat, poletím lodí z orbity a protože budu zrovna nad nepřístupnou oblastí tak budu k povrchu klouzat jako na tobogánu po té neviditelné bariéře? 🤣🤣
Mám premium verzy hry, tak bych měl mít přednostní přístup, už dělám místo na SSD, těším se ale toto pro mě bylo hořké zklamání
Mimochodem, Starcitizen zrovna minulý týden pokořil metu 600mil $
https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
Odpovědět1 0
Popíšu teď svůj osobní pohled na věc. Přestože je evidentní, že oba patříme do cílové skupiny, kterou tato hra má potenciál oslovit, za sebe mohu dodat, že třeba to, co teď zmiňujete jako plus u Star Citizen, mě vůbec neoslovuje. Nevím, co je zajímavého na tom mít potenciálně možnost prozkoumat kompletní povrch 1000 planet, jejichž obsah z drtivé většiny vytvořil jen nějaký automatický algoritmus podle sady nějakých vstupních parametrů, které se tím pádem aplikovaly na celou planetu. Co by na tom mělo být zábavného? Nebo proč bych měl o něco takového stát? Kdyby šlo dejme tomu o 50 planet, kde by byla velká variabilita díky ručním zásahům designérů a s integrací nějakých příběhů a unikátních herních mechanik a aktivit, bylo by to něco jiného, ale 1000? Každý sandbox v konkrétním prostředí po nějaké době omrzí. A pokud by tady šlo třeba o to, že bych mohl x hodin běžet po povrchu, který odpovídá třeba tomu, co je vidět na tom prvním videu s ukázkou té neviditelné zdi na konci, tak opravdu nevím, proč bych měl chtít něco takového dělat :-)
Odpovědět3 1
Nechápu, jak po zkušenostech s Bethesdou může mít někdo taková přehnaná očekování. Ta hra si své fanoušky jistě najde, ale technologicky je zastaralá už nyní. Oni prostě hry technologicky na úrovni neumí, a pro svou fanbase ani nemusí. Star Citizenu se ještě dlouho nic nevyrovná, a Elite Dangerous je jen jeho slabý odvar.
Odpovědět5 0
Karel Polívka:
jsem prostě vlk samotář a láká mě vybudovat si základnu kde budu chtít a budu si jist že mě nikdo nenajde,
to je třeba jeden z mých důvodů
V každém případě "výstavba" planet teď už vývojáře SC nebrzdí, jsou limitováni velikostí herních serverů a toho kolik lidí na server pustit aby se nezhroutil
Eskymak
Ja hry od Bethesdy nikdy nehrál, ale z recenzí jsem pochopitelně věděl o nějakém tom neúspěchu nebo problému.
Ale trochu jsem čekal/čekám že Starfield mi v krátkém horizontu na přechodnou dobu dá něco co SC ještě nemá, a pak třeba za 1-2 roky se vrátím zase na SC až to se zase posune o kus dál.
ED je opravdu nesrovnatelně směšná hra, tam by mě snad zajímalo jen to litání a skákání z hvězdného systému do jiného, podobně jako v EVE, proto jsem to, zmínil.
Nic než jen to že E´D má asi 400,000,000,000 hvězdných systémů mě na té hře nezaujalo
Odpovědět0 0