Průmysl. To je právě ono.
Jsem hráč a prošel jsem si érou her od roku 1988. Tehdy se dělali hry jinak. Možnost updatu byla mizivá či žádná, hry byly odladěné, úsporně napsané a funkční. Dělali je nadšenci a inovátoři pro stejné nadšence. Dnes je z toho konzumní průmysl, který hledí pouze na zisk, nehledí na hráče.
I hráči pokročili. Z trpělivých, hravých, vděčných a fantasií oplývajících se stali konzumenty nejhrubšího zrna. Hry už neučí trpělivosti a neodměňují za píli a vytrvalost. Učí je, že když zaplatí, tak dostane vše bez práce.
Stačí jako v nové KingdomcCome Deliverance udělat soubojový systém, který se musíte naučit ovládat a ukládací pozice hůře dostupné a už hráči kvičí, jak je to nespravedlivé.
Opravdu se svět změnil. Co se týče her a hráčů, tak podle mě k horšímu. :(
Odpovědět9 0
Uplne suhlasim. Ja sa pc hram venujem od 1995 a je to ozaj cele smutne. Chapem, ze prirodzenym vyvojom hier sa stal z nich biznis podobny filmovemu, ale co je vela to je vela. Proste hra ma ostat hrou a nie byt len prackou na peniaze, a este hazardnym sposobom. Obvlzast dnesna mladez, ktora sa narodila do doby plnej dostupnej techniky a hier, je ohrozena viac, nez bola moja generacia, ktora rastla s technikou a hrami postupne, a nebolo pre nu vsetko samozrejme.
Odpovědět2 0