To by se vám líbilo, vykořisťovat roboty bez náležité kolektivní smlouvy.
Odpovědět0 0
že by další AI co si vymýšlí svůj vlastní jazyk ?....auta spolu komunikují a zakládají odbory ??
Odpovědět2 0
Nejzajímavější na tom je, jak může chyba vzniknout a jak to může samo auto řešit. Auto nebo obecně jiná věc. Třeba nám v práci stroje řídí jakýsi automat a kdyby se nějak zaseknul, tak tam je druhý na který by se to mělo samo přepnout nevím jak. O takových funkcích a poruchách hw sw by byl zajímavý článek.
Odpovědět0 0
Ja si myslim, ze kdyz se objevi nejaka zasadnejsi chyba, tak je to ze zustane stat na miste to uplne nejlepsi reseni (nebo aspon nejmene spatne)...pokud by se auto nedejboze s pasazerem a treba se ztracenou navigaci pokouselo dojet treba nekam do depa, nemuselo by to vubec dobre dopadnout...
Odpovědět1 0
Tak třeba na dálnici by to zastavení rozhodně nebylo dobré.
Odpovědět0 0
Jiste, ale porad imho mensi zlo, nez to treba rozjet do protismeru... Hadam, ze se v pripade zavaznejsi poruchy muze stat prakticky uplne cokoliv, bohuzel to je vpodstate takove to klasicke tema "kterou vyhybku prehodit"? Blikacky, zastavit na krajnici, odemknout a urychlene opustit vozidlo mi pak prijde jako ta nejmene spatna moznost.
Odpovědět1 0
Zákony schválnosti platí univerzálně a když už se něco porouchá, tak v tom nejméně vhodném místě a čase. Mně auto přestalo jet uprostřed křižovatky a nezmohl jsem se na nic, jen vylézt a zkusit to odtlačit alespoň kousek stranou, po druhé mě nechalo na dálnici krátce po výměně klínového řemenu a napínacích klapek ... správně, prasknul (to se potká píst s ventilem a je po motoru).
To poslední co chceš je, aby "rozbité auto" začalo něco samo řešit. Nicméně jako člověka, který ročně nalítá 80-90 tisíc km se pochopení pro "umělou debilitu" opravdu nedočkáš. Týdenní pobyt ve špitále v Salcburku způsobil obyčejný igelitový pytlík společně s nařízením úřadu centrál debility a demence, který prosadil automatické dementa nouzového brždění. Nepříjemné zaskočení pro mě, ale i pro ten kamion za mnou a po vypnutí se sám zase zapne. Přirozeně jako nové bylo pojištěné, ale ten krk mě bolel ještě dva měsíce a na nové už čekám 4. měsíc, protože po CV19 pandemii se šíleně natáhli dodací lhůty. Potkat nákupní igelitku, tak mi snad vyletí i čelní airbagy.
Takže pokud plynule zajede ke krajnici a zastaví pomocí nouzového/záložního systému, je vše naprosto v pořádku a jde o nejlepší možné řešení situace.
Odpovědět4 0
Ak sa jedná o Chevrolety Bolt, tu je príčina jasná. AI vyhodnotila vozidlá ako nebezpečné pre prepravovaných cestujúcich a vyhlásila štrak. Spoločnosť Cruise následne AI prisľúbila v daných vozidlách výmenu batérie a tak sa vozidlá v pokoji rozišli do garáží.
Odpovědět4 0