Od 500Wh/kg to dává smysl, auto nebude těžké, nesežere tolik na vlastní přesun, dál dojede. Pak už jsou pouze dvě otázky, životnost baterie a cena. Nabíjení neřeším, nad 500 km už neomezuje ani při delších cestách, jako starší člověk musím i odpočívat a občas si odskočit :).
Odpovědět0 0
Určitě bych do toho taky investoval, když už tam není to nedostatkové a hořlavé Lithium.
Odpovědět0 3
Lithium je nedostatkové? Odkdy?
Odpovědět2 1
Mohl jsem to napsat lépe. Asi to nebude obnovitelný zdroj a tezba neni uplne ekologická,
Odpovědět0 1
A těžba čeho je úplně ekologická? Mimochodem lithium se dá recyklovat.
Odpovědět2 0
A ktorý prvok je obnoviteľný,,? Akože okrem nuklearneho rozpadu alebo fúzie existuje nejaký proces na zemi pri ktorom vznikajú nové atomy,?
Odpovědět0 0
To je ironie, nebo mi něco uniklo? Vždyť tam lithium je.
Odpovědět4 0
Zatím to vypadá, že technicky není problém, aby to v budoucnu dávaly elektroauta opravdu smysl co se týče dojezdu a s tím související hmotnosti. Ale ta auta jsou pořád dost drahá pro masy. Možná když někdo vypustí voloviny typu display přes celou palubku a tím snížením hmotnosti ubude i potřebného materiálu tak z toho vyleze použitelné auto. Ale jsem zvědav zda taky vyrobí kombík pro Čechy. A také mě napadá zda by se na stk neměla nějak testovat kvalita těch baterií. Ale to asi půjde i nějakým self testem. Zatím je tu prostě moc ale a překážek.
Odpovědět1 3
Ted jeste, kdy budou na trhu… NIO uz se trepe na seriove auto 400wh/kg.
Verim, doufam ze zapad (Lyten, Northvolt) nerekl posledni slovo.
Odpovědět1 0
"NIO uz se trepe na seriove auto 400wh/kg. "
360 Wh/kg. Nejspíš v červenci, pokud se nepletu.
Odpovědět1 0