Co to zase meleš?
Odpovědět0 0
Tak jsem se koukal a ty čísla stojí opravdu za to. Připomíná mi to rčení ,,dva měli jedno kuře jeden ho celé snědl ale v průměru měli každý půlku". Ty minimální spotřeby jsou naprosto nereálný ale průměr slušně vylepší.
Odpovědět0 0
Tuhle debatu by jsme mohli vést dlouho, nevím jak jste přišel na tyhle čísla to je asi stejnej blábol jako že se dá jezdit s jedničkovou octávkou TDi za 4 litry. Auta dělám už patnáct let. TSI jsou jedny z nejhorších motorů co jsem kdy dělal a není to kvůli tomu že je to turbo to jsem nikdy neřekl je to špatná konstrukce a hrozná kvalita materiálu. Pár lidí už se mě snažilo přesvědčit o úžasné spotřebě a když jsme vzali auto natankovali do plna ujeli 100 kilometrů a dotankovali majitel se dost divil. Já tady mluvím o vlastní zkušenosti a měření skutečné spotřeby né to co si češi dokáží vykouzlit na palubním počítači. Já osobně nejsem člověk co by řešil spotřebu jen mě dostávají tyto nesmyslné čísla. Jak se kdysi říkávalo výkonem obsah nenahradíš.
Odpovědět0 0
Ano pravda je že ecoboost od fordu je asi v dnešní době to nejlepší co se dá koupit ale i tak je to podle mě motor do fiesty a né do velkého fokusu. Spotřeba atmosférického 2,0 oproti 1.0 ecoboostu ve Focusu kombi je v průměru lepší. A když vezmu v potaz katastrofální motory TSI je to se spotřebou ještě horší a s životností také.
Odpovědět1 0
Asi to trochu nechápete ale jedině ježděním podle těch šipek se dá přiblížit k udávané spotřebě. Nikdy jsem netvrdil že je to pro motor dobře. Nemluvil jsem o počtu motorech ale o jejich použití v autech, jeden a ten samí motor má o dost různou spotřebu podle toho v čem je osazen a u maloobjemových turbo motorů je podstatně větší rozdíl než u atmosferických motorů s velkým obsahem. Mluvím jen z vlastní zkušenosti a omlouvám se jestli se vás můj komentář dotknul nemyslel jsem to zle.
Odpovědět0 0
Článek o spotřebě jsem četl ale bohužel je až moc obecný, jediná reálná možnost kdy bude spotřeba nízká je u malých aut s manuální převodovkou a pojedu podle příručky výrobce ale problém je že tyto maloobsahové motory cpou do velkých SUV s automatem. Tam nastává sakra velký rozdíl ve spotřebě mluvím z vlastní zkušenosti.
PS: jezdit s autem a řadit podle šipek na palubce je ten nejhorší zážitek, zajímavé je že stejné auto se stejným motorem ale v automatu motor tak nepodtáčí
PS: jezdit s autem a řadit podle šipek na palubce je ten nejhorší zážitek, zajímavé je že stejné auto se stejným motorem ale v automatu motor tak nepodtáčí
Odpovědět1 0
A kdo vám vnucuje číst komentáře, když se vám to nelíbí tak je nečtěte.
Odpovědět5 3
Ty jsi taky blb viď, v článcích o steamu píšeš jak je dobře že je tu epic aby byla konkurence a tady podporuješ monopol. Inteligence dnešní mládeže opravdu upadá.
Odpovědět12 2
Já ale nepsal že to byl intelí deska
Odpovědět0 0
Chce to pořádně koukat to je L verze kde se připlácí za větší podporu operační paměti
Odpovědět0 0
To co píšete je přece blbost, když si někdo bude kupovat starší procesor tak pochybuji že bude utrácet za novou desku. Mě osobně deska stačila na dva až tři procesory. Chcete říct že nutnost nové desky při koupi nové procesoru výrobci chipsetu nevydělá peníze navíc?
Odpovědět4 0
Bohužel tohle není chyba výrobce ale ignorace uživatelů, v každém návodu je jasně napsáno změňte si heslo ale většina lidí to nedělá. To je jako si napsat pin na platební kartu
Odpovědět0 0
ale ty testy jsou bez RT v článku se psalo o 60FPS s RT
Odpovědět3 0