Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.5.2015, Milan Šurkala, aktualita
Devět vydavatelů, mezi nimiž jsou i taková média jako NBC News, The New York Times, National Geographic nebo Bild, se přidalo k iniciativě Facebooku Instant Articles. Své články tak budou publikovat přímo na Facebooku.
pidalin (1511) | 14.5.20150:41
FUJ FUJ FUJ. všude samá reklama. Doufam že si s tim adblock poradí. Ale myslim že do budoucnosti to bude chtít ňákej mozkovej ADBLOCK implantát přímo do hlavy aby se dalo přežít v budoucnosti. Sice většina z nás už má vypěstovanou schopnost reklamy ignorovat a vubec je nevidět, ale často to prostě nejde když překážej tomu co čtu a podobně.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (5151) | 14.5.201510:02
Jenže Adblock je dvojsečná zbraň. Reklama je platba za web ­(stejně jako platíš za noviny v trafice a které díky reklamě stojí třeba 15Kč a ne 50­). Hodně reklamy = drahý web. A tady je už na každém, zda na drahé weby ­(tj. weby zaspamované reklamou­) bude nebo nebude chodit. Pokud se Adblock rozmůže ještě více než dnes, budou si tím sami čtenáři škodit, protože nezbyde nic jiného, než web placený. Takže zatímco dnes si mohou přečíst informace ­"zdarma­" ­(s tím, že to zdarma se platí zobrazováním reklamy­), v budoucnu už by museli pěkně vytáhnout kreditku a platit. Takže já bych s tím Adblockem byl hodně opatrný, protože to ve výsledku může pro čtenáře znamenat, že nakonec budou platit mnohem více než dnes.
Odpovědět0  0
pidalin (1511) | 14.5.201514:47
Když nezbyde nic jinýho než placený weby, tak holt budem platit no.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.