Tech Data zřizuje nové oddělení pro zákazníky
8.4.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Tech Data Distribution, známý dodavatel výpočetní techniky, od 1. dubna zahájila provoz Customer care centra (tedy centra péče o zákazníky), které je připraveno pomáhat zákazníkům v ČR i na Slovensku. Konkrétně za chod tohoto...
Společnost Tech Data Distribution, známý dodavatel výpočetní techniky, od 1. dubna zahájila provoz Customer care centra (tedy centra péče o zákazníky), které je připraveno pomáhat zákazníkům v ČR i na Slovensku. Konkrétně za chod tohoto nového oddělení péče o zákazníky v našich končinách zodpovídá Veronika Holušová. Přímo na stránkách české pobočky společnosti je formulář pro kontakt s novým oddělením (pro reklamace), využít však můžete i mail či telefonu.
Tedy obdoba většiny konkurenčních společností. K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu, informace o zásilkách a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích. Přítomnost pracovníků centra je stanovena pracovní dobou 9 až 17 hodin. Pro zákazníky však bude zřejmě důležitá taktéž ochota pracovníků, tu ověří až čas.
Zdroj: Techdata
Tedy obdoba většiny konkurenčních společností. K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu, informace o zásilkách a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích. Přítomnost pracovníků centra je stanovena pracovní dobou 9 až 17 hodin. Pro zákazníky však bude zřejmě důležitá taktéž ochota pracovníků, tu ověří až čas.
Zdroj: Techdata