15000 za FSD, za tu cenu bych koupil i nějaké malé zcela nové auto?
No co, ten vývoj někdo zapaltit musí,
A až budou auta bez volantu, taky si budu muset připlatit za FSD nebo to ten vývoj už bude zaplacený a nebude to doplňková služba? ?
Odpovědět0 0
Až budu auta bez volantu, tak nevidím důvod proč by je výrobci prodávali. Spíš budou prodávat auto jak servis.
Odpovědět0 0
Možná by nebylo špatné zkusit vyvinout FSD též pro potřeby "řízení státu".
Odpovědět1 2
Autopilot udělal velký pokrok ale od plně autonomní jízdy je ještě roky vzdálený.
Odpovědět2 0
Záleží, co od FSD člověk očekává. S každým s kým jsem o tom kdy mluvil, odpověděl něco jiného. Tesla oznámila, že letos vydá finální verzi, jinými slovy, verzi, ve které bude chybět slovo "beta" a bude jí mít aktivovanou každý vlastník auta ve státě, kde to legislativa umožňuje a Tesla má dostatečně natrénováno v místních podmínkách, tedy pouze USA. A to pravděpodobně stihnou. Každopádně to nebude autonomní řízení úrovně 5, jak si to většina lidí představuje. Rozhodně neočekávám, že to bude umět samo se otočit na konci slepé ulice, zaparkovat v podzemních garážích apod. Což si myslím, většina lidí odpovídající v anketě od "final" verze očekává, ale to ve skutečnosti neodpovídají na otázku v anketě u tohoto článku.
Odpovědět2 2
Zakaldny problem je, ze to co vyvija Tesla, Elon nazval Full Self Driving. Ten nazov je zavadzajuci, lebo sa nejdena o Full Self Driving a preto su aj tie rozdiely v tom kto co od toho ocakava.
Tesal by mala zmenit nazov. Ak nie sama, tak urady by mu to mali nariadit.
Ma natrenovane ale len na urcite podmienky. Tym nemyslim ako ty USA ale len na urcitu dopravu v USA. Nieje sanca aby Tesla(aj hocikto iny) zvladala hocijaku dopravu v USA. To by sme boli na tej urovni 5.
Odpovědět2 0