Ne, děkuji, radši se zabiju sám. Do počítače nevidíte a v silničním provozu se může přihodit cokoliv.
Nemám problém s autonomní vlakem/metrem/čimkoliv na uzavřené trati, když podmínky jsou předem dané a u jakékoliv změny se ověřuje vliv na bezpečnost. Na ulici/silnici může kdokoliv.
Odpovědět4 0
vzhladom k tomu kolko nehôd tesiel sa prebera v mediach, tak ich je menej ako u klasickych spalovakov ktore autopilota nemaju a ludi tolko v mediach nezaujimaju...jednoznacne tesle treba dať palec hore vzhladom na bezpecnost
Odpovědět1 2
u Tesly je FSD za příplatek = taky ho nemá každá a kolik jiných asistečních systému sejmulo policejní vůz (opakovaně)?
Odpovědět0 0
To je sice pravda, nicméně nezapomínejme na to, že ty verze autopilota, které nabouraly ta policejní auta, nejsou tím FSD, o kterém je tu řeč. To je výrazně odlišný systém (což pochopitelně neznamená, že ani tento v brzké době nesejme nějaké policejní auto).
Odpovědět0 0
a) jak MSOKY může znát spolehlivost/bezpečnost nové verze, která navíc očividně taky vykazuje chyby
b) tvrdil, že ostatní nic nemají
c) až nebude dělat FSD dětinské chyby a zvládne aspoň 99,99% všech situací na úrovni 4-5 a nebude v krizi nečekaně přehazovat řízení na "nesoustředěného" řidiče bez dostatečného předstihu, tak můžeme bouchnout šampíčko ... ale tak nějak jsem se okolo autonomních systému motal a vím, že to je stále hudba vzdálené budoucnosti (nedostatečný HW i SW ...aspoň to co je známo veřejnosti)
Odpovědět0 0
Az budes na prijmu a prestanes se motat, tak vez ze v soucasne dobe neni problem ani tak s vykonem ci prijatelnou schopnosti analyzy, ale s redundanci, kdo nekdy zkousel neco jako Linux RT tak tusi...
Odpovědět0 0
takže je nedostatečný HW problém a nebo není? člověk se vtvém vyjádření ztrácí ;)
Odpovědět0 0
Ty mas v hlave vakuove prazdno asi :D Ten tvoj argument je presny opak toho co si chcel naznacit. Tak kolko ze je na svete spalovacich aut/pocet nehod vs. Tesly/pocet nehod? To budu krasne cisla....
Odpovědět0 1
K papírům od Tesly, přihláška Společnosti přátel žehu.
Odpovědět2 2
no nevim. tesel jsou miliony. běžná auta mají problémy neustále a nepíše se o tom.
Odpovědět4 3
ano nevíte :D běžných aut jsou stovky milionů a píše se o tom :D (dokonce i hasiči tvrdí, že běžná auta hoří převážně díky závadě na elektroinstalaci a na světu mobilně byl článek, který zmiňoval, že BEV při nehodě hoří častěji jak ICEV)
Odpovědět1 0
"hasiči tvrdí, že běžná auta hoří převážně díky závadě na elektroinstalaci"
Což se ale nevyhýbá ani elektromobilům a ne každý požár EV je od baterky. Fiskerů shořely desítky a snad všechny od standardní elektriky. Jsem zvědav, jak statistikami zamíchá vzrůstající počet elektromobilů s LFP, které by v tomto měly být odolnější než ty s NCA, NMC a podobně, které se po nehodě opravdu občas rády vznítí. Nicméně zatím nemáme nějaké relevantní statistiky, které by dokázaly čísla u ICE a BEV po nehodách dobře porovnat.
Odpovědět0 0
Nejde o to, že hoří, ale jak hoří. V případě, že požár zasáhne hlavní baterii, tak je v podstatě neuhasitelný. Takový požár uvnitř budovy (garáže, parkoviště) může mít katastrofální následky.
Odpovědět2 0
drobný rozdíl tam vždy bude >> nemusí ani dojít k závadě na samotné baterii, aby došlo k neřízenému uvolňovaní energie a není ani potřeba nějaké oxidační činidlo...
BEV
- si pořizují převážně movitější
- jsou na trhu krátce
- dostávají lepší péči (tem už je opravdu rozdíl mezi jezdí blbě a nebo vůbec, takže ty chyby majitelé nenechají vyhnít jako u ICEV)
těsím se na dobu, až jic budou plné bazary "leštěnek" a ti chudší budou jako obvykle bez servisu jezdit od technické k technické ;) hádám, že to bude velký průser a na základě toho se překopou předpisy, kontroly a připude pár omezení :)
Odpovědět0 0