Ano, možná mám méně než pan: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] maska, ale aspoň si žiji tak nějak spokojeně. Nemusím házet kusy do mašiny, programovat či jinak otročit. A proč?
"Jezdím, abych měl pocit svobody a platím, protože se to po mě chce, poznáváte se?" Hezký den
Odpovědět0 2
Děkuji všem "odborníkům", že obětavě a zcela zdarma vysvětlují hlupákům jako jsem já, "jak se věci mají". Vaše snažení je marné, něco jako "chtít chytit vítr" :-D.
Odpovědět0 0
Tak snažím se.
Taky si myslím, že to je marné :-). Ale ne proto, že by lidé byli hlupáci, ale protože upřednostňují etatismus. To není spojené primárně s hloupostí, prostě to tak je, ačkoliv čas ukáže, že dopady takové preference budou fatální. Zkrátka si tím lidé musí projít.
Odpovědět0 0
Tesla zlomila rekord.....v počtu zfušovaných automobilů dodaných na trh a také v počtu poruch na jedno vozidlo, za které může uživatel (všechny). (y)
Odpovědět3 8
takže klasická automobilka :D
Odpovědět3 0
Stejne je to az neuveritelny, ze dokazou prodavat takovej bastl, za tolik penez a lidi to kupujou ve velkym.
Musk z toho dokazal udelat druhej apple, klobouk dolu.
Sem jen zvedavej jestli ty jenich blbe slicovany nedodelany auta uspejou i na evropskym trhu, kde bude poctiva konkonkurence se servisnim zazemim a peci o klienta..
Odpovědět3 4
Na jednu stranu to byly "spatne slicovany nedodelany auta" (nemyslim si teda ze to jeste dneska bude platit, mam za to ze s tou kvalitou uz problemy nemivaji, ale uprimne prehled o tomhle nemam), na druhou stranu technologicky jsou opravdu asi na spici, staci se podivat napr. na videa, kde delaji rozborku a analyzu jejich techniky, i po mechanicke strance. Ten naskok je tam obecne fakt znat, a jinak tu mechaniku maji fakt docela poctivou a dost naddimenzovanou.
Nicmene nikdy si Teslu nekoupim, ani ojetou, prave proto ze je to takovej "druhej apple". Ovladat auto smatlanim po tabletu je podle me hrozna kravina. Nonstop pripojene k internetu bych ho taky nechtel.
Odpovědět2 2
Video z roku 2019 o jednom autu vyrobeném v první polovině roku 2016, tzn. na počátku výroby Modelu X, který začal v roce 2015. Dnes máme rok 2021 a výrobní proces u Tesly je někde jinde než před 6 roky, nemluvě o nové továrně v Shanghai, která má pokročilejší technickou výbavu, než jakou měla Tesla k dispozici před 6 roky. Přičemž Tesla postupně optimalizuje výrobu i ve své hlavní továrně ve Fremontu.
Jinými slovy na základě tohoto videa nemá smysl posuzovat aktuální produkci Tesly. Kdyby ta kvalita výroby byla obecně tak špatná, jak toto video naznačuje, pochybuji, že by prodeje Tesly rostly tak výrazným tempem, viz:
https://www.statista.com/statistics/502208/tesla-quarterly-vehicle-deliveries/
Odpovědět2 0
"... pochybuji, že by prodeje Tesly rostly tak výrazným tempem..."
Nepodceňujte vliv stimulace poptávky pomocí tištění peněz ;-).
Odpovědět0 0
Máte v plánu to psát pod každý článek, který pojednává o něčem, co se dá koupit za peníze?
Odpovědět0 0
No a řekl byste, že Teslu si koupí spíše člověk s velkými (s většími) příjmy anebo spíše člověk s malými (s menšími) příjmy?
Odpovědět0 0
Tak znovu - máte v plánu své ekonomické teorie psát pod každý článek, který pojednává o něčem, co se dá koupit za peníze?
Odpovědět0 0
OK, ptal jste se první.
Nedělám to a nemám to v plánu.
Pozn.: Nejde o mé ekonomické teorie.
Odpovědět0 0
Tesla je symbol státní politiky tzv. Green Dealu, dokud nekrachne projekt Green Dealu, nekrachne ani Tesla, neboť by tím významně utrpěl "marketingový" obraz celého projektu.
Odpovědět1 5