Pri te cene za premium si standard doplacet po 8 letech nebude asi nikdo ikdyby to nastavili rozumne ... dat necele 250 mesicne za konektivitu v aute jehoz nejzakladnejsi verze nejslabsiho modelu vyjde pres 1,3M je opravdu pohoda ;)¨ Na druhou stranu pro Teslu jsou to velky prachy ... Ted by jim melo jezdit prez 2M aut a pokud by jen 10% z toho poctu zacalo platit premium (jelikoz by jim zkoncil basic a nezaplatili si premium od zacatku) tak to udela cca 50M CZK mesicne a to neni uplne k zahozeni :D
Otazka je, jestli za 8 let bude jeste Tesla tam kde je (v pozici lidra nebo alespon v nejuzsim okruhu lidru trhu) a bude mit dostatecnou zakladnu uzivatelu aby to melo vyznam ...
Odpovědět0 0
Caraoke je nějaká speciální verze karaoke pro auta? :)
Odpovědět0 0
Přijít o prohlížení internetu, stream videí a podobné entertainment služby není žádná tragédie. Hlavně, aby zůstala aktualizace map a FW auta.
Co mně spíš schází, aby šlo v autě použít datové spojení například přes mobil.
Odpovědět0 0
jo trágoška to určitě není, ale bylo to prostě něco navíc, co Tesla měla a teď už mít nebude. Dneska se ta nabídka aut hrozně srovnává a pak i takovéhle malé volovinky můžou být důvodem k rozhodnutí
Odpovědět0 0
to by jit melo skrz hotspot ne ?
Odpovědět0 0
Pořád je to o 8 let lepší než u jiných automobilek.
Odpovědět2 4
Nevím nevím Elone jestli je tohle dobrý krok, sice to neberu jako nějaké obírání zákazníků (jak doba základní konektivity, tak i cena prémiové jsou nastavené vcelku ok), ale byla to jedna z dalších výhod Tesly, kterou se odlišovala
Odpovědět0 0