Fuha tak RTX-OFF vypada lepsie,aspon pre mna. V Battlefielde to bolo skoro neviditelny rozdiel ale v Metre to kazi obraz aj fps k horsiemu co nechce asi nik.
Odpovědět5 3
je mi jedno jaký z toho má kdo subjektivní pocit, ale faktem je že z toho dělá mazanici a mizí detaily :)btw je to vidět i bez zoomu
Odpovědět5 2
To co rikas ty je stejne "subjektivni pocit jako kohokoliv jineho". Nikoliv fakt. Ovsem on tu hru v RT na rozdil od tebe videl v chodu.
Odpovědět0 4
ano subjektivní pocit screenshoty i videa, ale ukazují něco jiného :) (na čem ty fps asi nahnali na detailněji vykreslených modelech a texturách a ta o karkulce by nebyla ? ;) )
Odpovědět4 2
fps se "nahani" renderingem v nizsim rozliseni a naslednym AI supersamplingem. To je princip DLSS. Nelze ocekavat vysledek jako v nativnim rozliseni, ale vysledek je jasne lepsi, nez to nizsi rozliseni bez DLSS, plus odpovidajici narust fps. Nic jineho nebylo avizovano.
Odpovědět0 5
Mno... tak bud je uz dnes rasterizacia na sakramensky slusnej urovni, alebo tato aplikacia RT na globalne osvetlenie nie je najvydarenejsia.. Tie rozdiely mi pridu ako prepinani roznych verzii ambient occlusion. Teda ziaden vizualny game changer.. opat.
Odpovědět3 2
Na to se nazory dost ruzni.
https://www.overclock3d.net/reviews/software/metro_exodus_pc_performance_review_-_rtx_on/7
while Battlefield V's fancy reflections are beautiful, they do not have a profound impact on the game or its atmosphere. In Metro Exodus, things are different. The use of RTX Ray Tracing in this game is a BIG DEAL! In an atmospheric game like Metro changes in lighting can have a huge impact, adding extra mood to dialogue-driven scenes or extra suspense as Artyom creeps up behind an enemy combatant.
Odpovědět0 5
riadny big deal, s RT je to tmavsie, to je vsetko. Tak uberiem jas :) Pozerane na 14ke monitore s obrazkom 10x8cm, takze na 40" fullscreen tam bude rozdielov viac, ale neverim, ze to ospravedlni polovicne fps... 2080ti s RT ma vykon ako 2060 bez RT, LOL!
Odpovědět6 2