Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

THQ si vybralo technologii NVIDIA PhysX pro použití ve svých studiích

19.12.2008, Jan Vítek, aktualita
THQ si vybralo technologii NVIDIA PhysX pro použití ve svých studiích
Společnost NVIDIA oznámila, že firma THQ, světový vývojář a vydavatel počítačových her, si vybral technologii NVIDIA PhysX pro použití v jeho studiích po celém světě. PhysX se přitom hodí nejen pro PC, ale také pro designování fyzického...
Společnost NVIDIA oznámila, že firma THQ, světový vývojář a vydavatel počítačových her, si vybral technologii NVIDIA PhysX pro použití v jeho studiích po celém světě. PhysX se přitom hodí nejen pro PC, ale také pro designování fyzického prostředí pro hry platforem Nintendo Wii, Playstation 3 či Xbox 360.



NVIDIA tedy nepolevuje v propagování svých technologií výužívajících paralelní výpočetní jednotky, což je vedle PhysX také CUDA. Nedávno také NVIDIA i AMD ohlásily plnou podporu prostředí OpenCL, díky čemuž se zákazníci dočkají možnosti svobodné volby, která nebude záviset na použité platformě. Technologie PhysX se ale toto netýká a NVIDIA je si toho samozřejmě plně vědoma a snaží se ze svého fyzického engine vymačkat, co se dá.

Zdroj: TZ NVIDIA