Jestli by vzniklo auto kompletně v jejich režiji a ve stejném duchu "vendor lock-in", tak si dokážu živě představit jejich přístup >> skoro vše za poplatek(to razí i jiní výrobci) + jen origální díly a znemožněné instalovat aftermarket komponenty + nemožnost opravy v neatorizovaném servise :D ..
Odpovědět4 0
:-) a jak říká kámoš. Za příplatek i volant.
Odpovědět2 0
Apple prodává produkty, které se ve výchozím stavu bez přikoupení dalších prvků nedají použít? To nicméně nic nemění na tom, že pokud by se takové auto představilo, budou patrně příplatky opravdu extrémně drahé. Umím si představit, že by se takto např. dala navyšovat kapacita baterky (podobně jako u Tesly, kde jsou některé modely SW omezeny), výkon motoru...
Odpovědět0 0
jo, treba iphone bez nabijeciho adapteru.
Odpovědět0 0
Jj, to je pravda, že tady mohli aspoň ještě jeden rok počkat než se USB-C stane více standardním konektorem (a ideálně přinést USB-C i do telefonu).
Odpovědět0 0