Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
26.3.2024, Karel Polívka, aktualita
Ubisoft na GDC 2024 ukázal prototyp svého systému NEO NPC, který je zaměřený na využití generativního AI u NPC, aby mohly být konverzace více interaktivní a nedocházelo jen k nekonečnému opakování několika stejných vět.
zzw30 (229) | 27.3.202411:14
Jo, tohle si myslím že bude super. A bude to i jednodušší pro tvůrce. Prostě přidám postavu, nastavím jí nějakou historii, vlastnosti, a kecat bude sama. A interaktivně. Těším se!
Odpovědět3  0
Karel Polívka (1098) | 27.3.202412:09
Souhlas. Viděl jsem už i nějaké další příklady implementace podobných AI systémů pro konverzace ve hrách a přestože to zatím není dokonalé, už dnes je to obrovský posun kupředu oproti neustálému opakování stále stejných vět. A čím více nad tím přemýšlím, tím více se těším, až to bude v nějaké hře s otevřeným světem, kde v nějakém novém městě přijdu k NPC a namísto pouhého odklikávání textových otázek se té postavy budu ptát na to, co mě zajímá. S ohledem na další možnosti variability díky různým proměnným ­(co budu mít zrovna na sobě, jakou budu mít pověst, co jsem v té hře už dříve udělal, s kým se budu v daném světě přátelit...­) právě tohle může zase posunout zábavnost a vnímání her na další úroveň. A navíc to bude moci fungovat pro zlepšování se v mluvené angličtině :­-)
Odpovědět3  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.