Prosím pěkně od kdy je arénový PvEvP survival shooter s prvky RPG podobný čistokrévnému RPG PvE looteru? Division 3 bude naprosto jiná hram stejně jako Division a Division 2.
Za Division sice stojí Massive studio, ale RedStorm dělal PvP jak v Division 1 tak Division 2. A jak vypadá PvP v division víme. Zvláště Dark Zone, tedy něco co měl být Heartland, PvEvP, plné toxicity, plné dvou odlišných přístupů ke hře a nutnosti jiného ladění gearu.
PvP v RPG hře fungovat nemůže. Proto také Heartland měl mít RPG prvky potlačené, už třeba volbou specifické role, což v Division není roli/schopnosti určuje gear.
Brzy UBI vydává někoik podobných her, které budou PvP hráče zajímat daleko více, Hearland by rozpoltilo hráčskou bázi a stejně tak by to něco ubralo Division 2, kterou ještě čekají porce nového obsahu. Navíc by letos mělo vyjít Resurgence, na které se skutečně těším a pokud to bude fajn, tak asi pro ten účel upgraduju tablet.
Zřejmě vyhodnotili potenciál k monetizaci jako nejmenší a bylo vhodné Redstorm alokovat na něco lepšího.
Odpovědět0 0
Nevím, co se snažíte rozporovat. Podle ukázek z Heartland by to byl podobný gameplay, jaký byl k dispozici i v prvních dvou dílech (a ano, DZ byly součásti prvních dvou dílů). Pokud to, co měl nabízet Heartland, považujete za "úplně jinou hru", než co nabízí The Division 1 a 2, tak bychom mohli slovíčkařit asi donekonečna. Úplně jiné hry než The Division jsou např. tituly ze sérií Assassin's Creed nebo Diablo, ale rozhodně ne Heartland :-) Je to jen záležitost úhlu pohledu, podle jakých kritérií zrovna člověk dané hry porovnává, protože někdo by třeba mohl hodit do stejného pytle i tyto zmíněné hry kvůli lootu (u série AC tedy až od Origins), přestože přitom nabízí výrazně odlišnou hratelnost.
Pokud zrovna Vám DZ nesedly, to je možné, ale třeba mě bavily, takže jsem byl na Heartland zvědavý coby na samostatný takto koncipovaný titul, který by to mohl více rozvinout.
Odpovědět0 0
Ja hlasoval NE vylozene proto, ze F2P tituly nehraju z principu - nejsem tak bohaty, abych si mohl a chtel dovolit hrat takto postavene hry. Prvni dva dily jsem hral - oba jen jednou, dohral jsem single player kampan, docela jsem se bavil. Hry chci hrat a dohrat. Ty ktere fakticky dohrat nejdou, tak nerozumim tomu, proc bych je mel vlastne vubec zacit hrat? :/
Odpovědět2 0
V principu to mám stejně (když už se do nějaké hry pustím, chci ji taky v nějaké rozumné době dohrát), ale konkrétně právě u The Division mě bavil i co-op, přestože šlo třeba i o opakování misí, které jsem už předtím odehrál, takže hry s tímto konceptem mohou dobře posloužit, když se chce člověk na chvíli jen tak odreagovat, aniž by se musel na něco příliš soustředit. Jinak v prvním díle mě hodně bavily i Dark Zones (tím spíše právě v co-opu, protože sólo to už nebylo ono), v kterých jsem zažil některé celkem dost napínavé střety s cizími hráči, kdy si člověk do poslední chvíle nemohl být jistý, jak to dopadne. Ale vím, že někomu konkrétně tohle vůbec nesedlo, každý jsme jiný :-)
Odpovědět1 0
DZ je největší kontroverze a největší dělící point komunity.
Ve dvojce už rvou do DZ i raid exkluzivky jen proto aby tam někoho dostali. A heartland měla být vlastně jedna velká dark zone, mělo to mít potlačené RPG elementy, tak aby to byl víc shooter.. prostě naprosto jiná hra. Osobně mě to vůbec nebralo, i když v Division už atakuju 4000 nahraných hodin. a je to v podstatě jediná hra, kterou exkluzivně hraji už několik let.
Odpovědět0 0
Jak už jsem psal, mě právě DZ v prvním díle hodně bavily, ať už to byla kontroverze nebo ne, takže právě proto jsem se na Heartland docela těšil coby na nové zpracování něčeho obdobného. Každého baví něco jiného - za sebe mám z DZ v prvním díle super zážitky.
Odpovědět0 0
Division 1 ano 2 nejde dohrát. Jsou to RPG lootery, sterjně jako třeba Diablo, prostě hraješ pořád znovu a znovu, dáváš dohromady lepší a lepší gear, měníš ho dle potřeby a chuti. Ideálně tyhle hry samozřejmě podporuje vydavatel novým obsahem, z dalších podobných her můžeme zmínit třeba Destiny 2, ta je tu 7, nebo Warframe už 10 let. A lidi to pořád hrají
Buď tě takový styl her bere nebo ne. Samozřejmě že lidi mohou zahrát storyline a jít dál, ale to autory moc nezajímá, když Massive pořádalo ETF, kdy si zvali hráče do studia a konzutovali budoucnost hry, tak tam taky bylo kolik člověk má v té hře nahráno. Hráč co měl pod tisíc hodin neměl šanci. O té hře nic moc neví :D
Odpovědět0 0
No vidíte, já mám za to, že The Division 1 & 2 jsem dohrál. Ostatně v prvním odstavci napíšete, že ty hry nejdou dohrát a hned v druhém odstavci, že je lze dohrát, pokud člověk odehraje jejich kampaně, což je přitom naprosto validní přístup - prostě se odehraje příběh a hotovo. Stejně tak i já mám už dávno hotovo, ale ke hře jsem se i přesto vracel, protože mě u ní hodně bavil její gameplay (ať už co-op klasické mise, nebo co-op v DZ). Však takových titulů je celá řada, které lze hrát donekonečna i po jejich "dohrání". Dalším takovým výrazným příkladem budiž třeba série Borderlands, což je typově sice taky RPG looter jako Diablo, ale rozhodně bych o hrách z těchto dvou sérií nikdy nemluvil tak, že by se mělo jednat o stejné hry, protože se hrají naprosto odlišně a mohou tak bavit jiné typy hráčů. Stejně tak se hraje naprosto odlišně Diablo a The Division.
Odpovědět0 0
Hra má storyline, level 1-30, world tier 1-5, level 31-40 s WONY DLC. To se samozřejmě dohrát dá, ale hra tím nekončí, naopak začíná end game, nekonečný grind za gearem, vyšší obtížnosti, end game content - raidy, incursion, summit, elektrárna.. legendary obtížnost, sezónní obsah, který rozšiřuje story, global eventy, ligy... někdo skládá různý gear a hraje různé styly hry, je tam poměrně silná speedrun komunita, kdy se lidi snaží různé mise běhat co to jde a každá ušetřená sekunda se počítá, de facto to celé proběhnout :)
V přípravě je ještě jedno story based, free DLC, které zaplní díru do Division 3.
Ano Diablo je situováno do fantasy, plného magie, ale principiálně je to stejné, diablo má pravda povolání, ale u něj pořád záleží na gearu a je to nekonečný looter, ve kterém lidi své postavy stále vylepšují.
Pokud se nepletu v Diablu PvP bylo/je a stálo za starou bačkoru, stejně jako v division. RPG element té hry to dělá strašně unbalanced. Třeba Destiny má PvP velmi dobré, jednak z pohledu RPG to je jen lehký odvar, je to primárně o poweru gearu ne o atributech, power v PvP se normalizuje pro všechny a v zásadě stačí 2-3 dobré rány za bití hráče (pokud to není one shot zbraní), v division je PvP o stovkách vystřelených nábojů, když si člověk udělá tank build s pasivními regeneracemi... stejně by dopadl heartland. Navíc to míchání PvE s PvP pořádně nefunguje protože se potkávají dvě naprosto odlišné skupiny lidí.
'
Ale jestliže byl Heartland blízko vydání, je možné že ho reinkarnují v rámci Division 3 jako samostatný herní mód, podobně jako byl Survival v jedničce. Problém ale je že i když to má vokální skupinu fanoušků, tak to byl velký neúspěch, z 24 hráčů v instanci po měsíci/dvou pouštěli hru i se šesti hráči po několikaminutovém matchmakingu. Austrálii museli s matchmakingem spojit s asií protože se tam nesešlo dost hráčů ke spuštění instance, takže si to nezahráli, pokud právě nebyla herní špička kdy se občas podařilo instanci spustit, třeba po 30 minutách čekání.
Otázkou je, zda do toho budou chtít investovat čas, doufám že ne.
Odpovědět0 0
To všechno, co hra obsahuje, samozřejmě moc dobře vím. Vždyť jsem i psal, že i po dohrání jsem se do hry stále vracel, protože mě bavil gameplay, který je pro odreagování super. Jinak hrát to stejné se stále vyšší a vyšší obtížností, nebo mít tu nejlepší možnou kombinaci vybavení, nebo projít všechny možné variace dřívějšího obsahu v rámci sezón, to opravdu nepovažuji za něco, co by bylo nutné absolvovat pro to, aby člověk nějakou hru dohrál.
V obou dílech The Division (včetně všech DLC pro oba díly) jsem vyzkoušel vše, co bylo dostatečně unikátní, s postavou jsem v obou dílech skončil s výrazně lepší výbavou než po prvním dohrání kampaně (přestože samozřejmě ano, v TD2 potkávám hráče i s výrazně vyšším číslem), až jsem se dostal do fáze, že namísto dalšího pokračování už si teď raději pustím něco jiného, co jsem ještě nehrál (a že toho v té knihovně mám, co jsem ještě ani nenainstaloval). Jestli jste hardcore hráč TD2 a irituje Vás, že tu hru komentuje někdo, kdo tam nemá tisíce hodin, tak nevím, co k tomu dodat. Možná "sorry jako"? :-) Jinak třeba mise typu incursion byly super, ale summit mě osobně nebavil, ten jsem do úplného konce ani jednou nedojel a nedá se říci, že bych z toho byl nějaký nervózní, že jakože nemám splněno - protože za mě jsem tu hru už prostě dohrál :-D
Odpovědět1 0
hmm, tak to je muj pristup zcela odlisny. Ja si odehraji SP storyline a vic me na hre nezajima. Pokud me hra jo bavila, tak si nekterou projdu treba za rok dva znovu, opravdu vyjimecne hry treba i nekolikrat. Pokud hra nema SP kampan, tak mne nezajima a neporidim si ji. To uplne posledni co si preji v okamziku, kdyz si najdu nejaky cas na hru je, abych musel resit interakci s ostatnimi hraci - to za odpocinkovou, odreagovavaci zabavu fakt nepovazuju. Chapu, ze nekdo to ma jinak, ale asi bych si tezko zahral a dohral tolik her, kolik jsem si zahral, kdybych v kazde z nich travil tisice hodin - coz sem alespon podle kalkulatoru v mych hernich klientech nestravil nikdy v zadne a nehodlam na tom nic menit. Pokud hry do budoucna uz nebudou mivat SP kampane, no tak je hrat proste nebudu. Jestli vydavatele a tvurce nezajima, ze jsem si za tech vice nez dvacet let koupil bezmala 1000 ruznych her a jsem pro ne tedy nezajimavy zakaznik, tak je to jenom jejich vec.
Odpovědět1 0