A plánuješ to zařazení popisků toho, jak testuješ (nastavení/lokace)? Předešlo by se kritice (každý by si to mohl podle toho zkusit a ověřit).
Jestli u H.A.W.X. používáš integrovaný benchmark, tak se musela někde stát chyba. Ještě taky first run je vždycky nepoužitelnej, výsledky se dají odečítat až po druhém opakování (když si logneš FRAPSem fps každou sekundu, tak uvidíš, jak to poprvé hapruje). Btw, to zrychlení s DX10.1 je u H.A.W.X. při zapnutém SSAO (stačí high, aby to bylo srovnatelné s GeForce) velké, u HD 4850 to bylo najednou místo 38 asi 46 fps.
Jestli u H.A.W.X. používáš integrovaný benchmark, tak se musela někde stát chyba. Ještě taky first run je vždycky nepoužitelnej, výsledky se dají odečítat až po druhém opakování (když si logneš FRAPSem fps každou sekundu, tak uvidíš, jak to poprvé hapruje). Btw, to zrychlení s DX10.1 je u H.A.W.X. při zapnutém SSAO (stačí high, aby to bylo srovnatelné s GeForce) velké, u HD 4850 to bylo najednou místo 38 asi 46 fps.
Odpovědět0 0
Následující komentář není kritikou autora a ani testu, pouze doufám, že přispěje ke zkvalitnění dalších testů. Nemám samozřejmě motivaci zlepšovat konkurenci, ale zase bych nerad, aby čtenáři u nás v diskuzi nadávali, že na déle zavedeném webu něco vychází zcela opačně.
Krom drobností, jakože dva konektory nemusí být pro třícestný, ale i čtyřcestný CrossFireX anebo toho, že Fallout 3 skutečně není DirectX 10 hrou, bych rád autorovi poradil, aby u her napsal nastavení a lokaci při které testuje. Pár screenshotů s krátkým komentářem by to myslím spravilo.
Takhle, když předloží výsledky, které se rozchází s většinou jiných webů (konkrétně: Call of Duty: World at War jinde svědčí GeForce, Fallout 3 bez MSAA je většinou těžce limitován CPU, a proto zde škálování bez AA překvapuje, v H.A.W.X. jsou naopak jinde rychlejší Radeony /zřejmě u nich nebyla zapnuta podpora DirectX 10.1/, Stalker: Clear Sky bez MSAA svědčí více GeForce, teprve s MSAA /což není tento případ/ by měly díky DX10.1 vést Radeony...), se logicky vystavuje kritice.
Ty matoucí grafy se špatným sčítáním by šlo vyřešit třeba použitím pruhů dvou (pro každou kartu).
--Mirek J.
Krom drobností, jakože dva konektory nemusí být pro třícestný, ale i čtyřcestný CrossFireX anebo toho, že Fallout 3 skutečně není DirectX 10 hrou, bych rád autorovi poradil, aby u her napsal nastavení a lokaci při které testuje. Pár screenshotů s krátkým komentářem by to myslím spravilo.
Takhle, když předloží výsledky, které se rozchází s většinou jiných webů (konkrétně: Call of Duty: World at War jinde svědčí GeForce, Fallout 3 bez MSAA je většinou těžce limitován CPU, a proto zde škálování bez AA překvapuje, v H.A.W.X. jsou naopak jinde rychlejší Radeony /zřejmě u nich nebyla zapnuta podpora DirectX 10.1/, Stalker: Clear Sky bez MSAA svědčí více GeForce, teprve s MSAA /což není tento případ/ by měly díky DX10.1 vést Radeony...), se logicky vystavuje kritice.
Ty matoucí grafy se špatným sčítáním by šlo vyřešit třeba použitím pruhů dvou (pro každou kartu).
--Mirek J.
Odpovědět0 0
Když je tam pořád R600 .. není to mínus?
Nechápu ten graf spotřeby: ty desky s int. grafikou jsou v recenzi desky, kde je použita 8800 GTS docela matoucí. Asi by bylo lepší udělat ten graf stručnější.
Nechápu ten graf spotřeby: ty desky s int. grafikou jsou v recenzi desky, kde je použita 8800 GTS docela matoucí. Asi by bylo lepší udělat ten graf stručnější.
Odpovědět0 0