Tohle je pěkně debilní test...ten Depth od Field si mohli odpustit, nic tam není vidět...
Odpovědět5 0
Zdá se mi to, nebo je to rozmazaný hnus.
Člověk by čekal ostrou a čistou grafiku když už je to "demo" Ray-Tracingu, alespoň takovou, jaká je na load screenu.
Jestli má takhle vypadat budoucnost grafiky ...
Odpovědět4 0
Je to zatím v plenkách.
Takhle nějak to bude za několik let vypadat. Odmysli si šum, neostrost a statickou scénu s dynamickou kamerou (ta scéna bude standardně animovaná, žádné zmražení) a jsi doma ;-).
Odpovědět0 0
Jenže podobně v plenkách je i herní "využití". Osobně čekám (a doufám) že cyberpunk snad bude první hrou, motivující hráče k nákupu RT hardwaru. (žádná jiná z "podporovaných" zatím důvod neposkytla)
Odpovědět2 0
Právě že když na to musí mít herní titul nějakou speciální podporu, tak to dokazuje, že to je v plenkách. Za několik let to prostě bude standard. Nikdo pro to nebude dělat speciální podporu a herní lokace, aby si to hráč mohl užít.
I když rasterizace se za ty roky posunula o opravdu velký kus dopředu, s ray tracingem se to nedá srovnat. Rasterizace je jen sofistikovaný systém fejků, ray tracing je realitě mnohem blíž.
Odpovědět0 0
Souhlas, RT (tedy pravé RT, což tohle zatím až tak úplně není) bude realističtější. Ovšem je otázkou, o kolik to zlepší herní zážitek.
A) rasterizace prošla skutečně obrovským vývojem. Když je rozumně aplikovaná, získáte realisticky vypadající scénu, včetně stínů a odrazu třeba v louži. Dost fotorealistický, abych viděl jak to vypadá za rohem. Ano, není to přesné. Ano, RT to ukáže opravdu reálně. Ale jestli to stojí za použitý výpočetní výkon, toť otázka.
B) Druhá věc je tendence brát odrazovou plochu jako rovnou. zrcadlo, sklo, nebo i ta vodní hladina. Jenže ona v reálu rovná není a odraz zdaleka není perfektní. (s vyjímkou odrazu o 180, jako když koukáte do zrcadla, tam zkreslení vidět nebývá, nebo jen malé. Ale třeba odraz ulice šikmo o výlohu je zkreslený až až.
C) A čeho se děsně bojím: Tvůrci se budou chtít ukázat, jak jsou "in" a "haj tech" a narvou do hry miliony blikátek a odrazů, aby se ten RT využil. A ve výsledku to nebude vypadat reálně, ale jen divně. (je rozdíl, hra z hi tech budoucnosti, jako detroit become human, cyberpunk, či něco jako deux ex a prey, tam by to člověk logicky čekal, ale neonový středověk nebo fantasy mě děsí)
Odpovědět0 0