Tak tohle má smysl jen v zemích se zaostalou hroumadnou dopravou, jako je US. Jinde totiž není možné, aby cesta z letiště autem byla rychlejší než vlakem, nebo jiným prostředkem hromadné dopravy.
Zácpy na silnicích "řeší" tím, že bohatí začnou létat helikoptérami. To už tady bylo.
Odpovědět3 0
U nás to vyřešíme zákazem levných aut se spalovacím motorem a zavedením drahých elektromobilů pro bohaté a podnikavé. Většinový zbytek střední lůzy bude na elektrokoloběžkách obrážet supermarketové potravinové akce :-)
Odpovědět2 2
Proč je dnešní průměrný elektromobil dráhy už tady bylo napsané nespočetněkrát , ale některým se to i tak musí napsat ještě aspoň 1x. ??♂️
Elektromobilita je novinka a někdo ten vývoj (především baterií) musí zaplatit
A pokud budete vyrábět lidové auta pro nižší a střední "lůzu" těžko budete mít na autě dostatečně velkou marži aby automobilka vydělávala a mohla pokračovat ve vývoji. Proto se aktuálně cílí na bohatší vyšší vrstvu.
Vývoj elektromobilita je obtížný, viz Čína kde je xx firem na pokraji krachu a nedokáží konkurovat po tom co Tesla oznámila akce a slevy.
Také se můžeme ohlédnout do historie na konec období parní i revoluce, kolik lidí si mohlo dovolit mít "auto" se spalovacím motorem,
Kolik rodin si mohlo dovolit mít auto před 50 lety, to bylo na celé ulici jen pár aut
A dnes.... V každé rodině před každým domem jsou 2 i více aut
Neboj, ono se časem dostane i na tu lůzu co je na úplném dně kupní síly, včetně tebe? tak se hned nevstekej.
Odpovědět2 2