Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od VashCZ
díky, hodnotná informace

Ptám se na to od doby co jsem přešel protože jsem už z marnosti nepoužíval ani settings ani control panel. Vyhledávám to přímo přes start. Problém jsou věci které tím nejdou vyhledat :­-­/.
Odpovědět0  0
OK

Ale s tím že to něco bude stát se počítá odjakživa.
Od tý doby co vymysleli auto pro mainstream, tak lidi nemaj tak silný nohy a maj hemeroidy. Auto je špatné, ti chudí jsou diskriminovaní!

Tak právě na nekompatibilitu a vendor lock vidím to s tou žárovkou. Proč by se ostatní OS nemohli naučit také virtual graphic memory management?
Zjednodušovadla tady byly v pravěku kdy se každé naučil každý člen tlupy. Pak ve starověku a středověku už to bylo jen pro ty kteří se na školu byli schopní dostat. V novověku už byli lidi, kteří něco používali a přitom neměli páru jak to může fungovat. Je to čím dál těžší a těžší... ale to je jediný důvod proč to nepoužívat, že se budeme bát vývoje.
Odpovědět0  0
Taky by mě zajímalo co si o tom myslejí zkušenější vývojáři... ještě aby sem občas zabrousili :­-D.

Každopádně já jako laik to vidím přesně obráceně. A nemyslím, že bych byl Microsoft fan nebo nějaký ­"konzumní sluníčkář­"

Nevím do jaké míry by to museli narozdíl ode dneška optimalizovat, ale když si kupříkaldu řeknou... Hele dáme že v jednu chvíli to bude zabírat 2GB paměti a o proces výměny dat v pamětech tak trochu odflinkneme. ... to by mě nevadilo, proč by to měli psát oni nebo se o to starat engine, když to může udělat api nebo os, zbude víc času na samotnou aplikaci.

Ostatní protiargumenty chápu, ale mám pocit že je to jako by jste říkal: ­"Proč vůbec ten Edison vynalezl žárovku, mohli jsme být dneska o 30 let pozadu a tak by nám nehrozil karpální tunel ze sezení u PC.­" On ji prostě vynalezl a lidi ji chtěli používat, tak ji používali. Vývojáři budou mít paměť navíc k dispozici, ale nemusí ji využít, pokud to fakt dobře optimalizují :­-­).

No mám takovej pocit že se bavím s Linuxákem, takže asi moc nepřesvědčím, ale doufám, že alespoň berete v úvahu co myslím.
Jediné co se chci zeptat je ­"- že se jedná o VendorLock a zanesení záměrné nekompatibilty­" . Kde by mohlo dojít k nekompatibilitě?
Odpovědět0  0
Když už to upravujete, tak snad to upravit pořádně...

Proč je v domácí­/multimediální sestavě r9 380? A neúsporný FX 83XX k tomu :­-D. To je mainstream gaming počítač, který rozjede vše co je na trhu LOL.
Na minecrafťení a pár her by stačila GTX 950 a nějaký levnější procesor, i3? AthlonX4? A to by spíš bylo LOW GAME.

Odpovědět1  0
Bohužel tu nemáte edit příspěvků, takže už jsem nemohl dopsat.
Mám GTX 760. DX 12 mě samozřejmě zajímá, ale bohužel další rok nebo dva jde mimo mě :­-­). Kartu nebudu měnit po dvou letech jen proto, že si NVIDIA nedala záležet na ovladačích pro Zaklínače a že na ní nefungují DX 12. I když obojí je to pěknej opruz :­-­/.
Odpovědět0  0
Díky za článek. Původně jsem zvažoval přechod na W10 až po tři čtvrtě roce, ale jestli vyjde nějaká parádní hra, tak to jistě urychlím.
Jen škoda že ani u jedné hry není 4G VRAM W8 i W10, aby jsme na vlastní bulvy viděli, že v tom není rozdíl a virtual memory management je prospěšný pouze při nedostatku VRAM.
Odpovědět0  0
Chtělo by to ještě trošku subjektivnější popis z reálného používání. Škoda že není.
Odpovědět2  0
Tak v Zaklínačovi vítr společně s trávou, křovisky, a listím odvádí dobrou práci. Ragdolly nejlepší co jsem kdy viděl. Vlasy a vousy­(bez Hairworks­) jsou na skvělé úrovni... to je tím že jsou vývojáři z CD projekt tak napřed, nebo je to díky Gameworks? V novém Batmanovi, kdo ví, by taky mohli být zajímavé Gameworks.

Zajímalo by mě: Jsou ty draw calls využitelný jenom pro grafiku, nebo i pro počítání fyziky?
Odpovědět0  0