Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
19.10.2022, Milan Šurkala, aktualita
3D tisk domů není nic nového. Svou roli by ale mohl hrát nejen ve stylových moderních budovách nebo naopak ve stavbách ve velmi chudých zemích, ale také ve válkou zničené Ukrajině. S pomocí 3D tisku tu chtějí postavit novou školu ve Lvově.
fidorka (50) | 20.10.202218:37
Eskymak: Něco tak hloupýho jsem fakt už dlouho nečetl...? Kolik vám je? 5?
Odpovědět0  5
Eskymak (1057) | 20.10.202220:42
Rudá špíno, odstěhuj se do Ruska.
Odpovědět4  5
Mirek55 (602) | 20.10.202220:55
Opět si potvrdil, že jsi ubožák, hloupý ubožák.
Odpovědět2  7
Choakinek (1607) | 21.10.202219:17
Ne, vážně, prober se!

Vezmeš si tři svetry a co jako?

Rusko prostě odkloní dodávky plynu kamkoliv jinam, kde ho budou brát a invazní mašinérie prostě pojede dál i přes tvé tři svetry.

Takhle to prostě je. Význam tří svetrů je zkrátka úplná nula.
Odpovědět0  1
coremar (431) | 20.10.202211:09
Doporučuji se pro příště vyvarovat podobným článkům, diskuze u podobných témat mají tendenci se proměnit v nesmyslnou žumpu. Někteří totiž nechápou že tohle není politický ani konspirační web...
Odpovědět3  3
Mirek55 (602) | 20.10.202210:19
Exotům co tady mínuskují názory co nejsou čistě modro­-žluté: Můžete zde popsat, jak bude fungovat průmysl v EU bez levných ruských surovin? Bude konkurenceschopný, když už dnes dochází k útěkům mimo ČR­-EU? Tak to fakt Ukrajině pomůže, když půjde EU průmysl do háje. Máte uvažování na úrovni idiotů, co se střelí do nohy, ale myslí si, že tu bolest cítí někdo jiný než vy.
Odpovědět4  9
coremar (431) | 20.10.202211:24
Nenapadlo vás, že ti exoti to mínuskují protože sem jdou diskutovat o hardware a technologiích a ne o konspirační politice?
Odpovědět6  3
Mirek55 (602) | 20.10.202218:07
Žádná konspirace to není. Na otázku si neodpověděl, takže asi jako všichni ani neznáš odpověď.
Odpovědět4  7
coremar (431) | 20.10.202219:01
Neodpověděl jsem na ni, protože je mi to naprosto jedno. Proč bych jako odpovídal na otázku, která se ani trochu netýká tématu článku?
Odpovědět3  2
Mirek55 (602) | 20.10.202220:56
To je teda zdůvodnění. Netýká se to tématu, tak neodpovím:­). Mimochodem, jedno by ti to být nemělo.
Odpovědět1  5
coremar (431) | 20.10.202221:12
Proč by mě nemohlo být jedno to, jestli vám odpovím, nebo ne? Po mým názoru na danou věc vám je naprostý prd, odpovídat vám na to opravdu nemusím ať už s vámi souhlasím nebo ne.
Jinak když se nad tím zamyslíte, tak zjistíte, že mou odpovědí bylo už to co jsem napsal jako první, že na tenhle web podobný věci nepatří. Víc v téhle diskuzi na vás reagovat už nebudu, protože si stejně hodláte jet svoje...
Odpovědět1  1
Eskymak (1057) | 20.10.202213:46
Nepotřebujeme laciné výrobky za cenu lidského utrpení! Radši si vezmu tři svetry, než abych šel mávat rudým praporem!
Odpovědět7  6
wrah666 (6205) | 20.10.202214:46
Ano, svetr si vzít lze. Sice je to opruz, ale dá se to. Ale co s ostatním? Nevšiml sis, co dělají ceny v obchodech? A to je jen začátek, do jara bude mnohem hůř.­(Btw, zrovna ráno jsem potkal článek na téna, že x léků má momentálně výpadek, jelikož se nejrůznější suroviny pro ně vyráběly v Číně nebo v Rusku. Pohodička. Jen doufám, že na to dojedou magoři jako ty a ne slušní lidé, co válku nepodporují.
Odpovědět4  7
Eskymak (1057) | 20.10.202217:21
Co ostatní? Budou vánoce, tak se podívejte, na jaké zbytečnosti mají lidé pořád peníze.

Nepodporuji válku, ale znamená to, že se má Ukrajina vzdát? Má se Rusku vzdát každý?

Takže je vám fuk, že ty léky se budou v místo na ukrajině vyrábět v rusku, protože ukrajina přestane existovat? Hlavně, že si budete moc vzít růžovou tabletku na kdejaký kašlíček.

Nic z ruska nechci! Ať si to to rusáci strčí třeba do prdele!
Odpovědět6  5
Mirek55 (602) | 20.10.202218:10
Eskymáku, celý život žiješ z ropy, která je odebírána ze zemí, kde lidé trpí a umírají kvůli režimu. Jsi pokrytec.
Odpovědět3  6
wrah666 (6205) | 20.10.202218:24
A píše to na mobilu, nebo počítači, který by se neobešel bez surovin, nebo spíš výrobků z Číny. Kde to dělají jím nenávidění komunisté. A totéž platí o ­"obnovitelných zdrojích­". Bez Číny ­(a Ruska­) by se mohli jít zahrabat. Neříkám, že je musí milovat, ale alespoň by se k nim mohli vyjadřovat a chovat slušně.
Odpovědět3  3
Eskymak (1057) | 20.10.202220:36
Kdyby nebyla Čína, dělalo by se to jinde, a v číně by ještě žili v bambusových chýších. Oni to dělají pro kšeft a kradení technologií, nikoli kvůli tomu, abychom se mi měli lépe.

Tak se do tý Číny nebo Ruska odstěhujte. Na co ještě čekáte? Tady je vše špatně, tam je ráj na zemi...
Odpovědět3  2
Mirek55 (602) | 20.10.202221:01
Stěhovací výzva ­(kamkoliv­) vždycky odhalí slaboduchého jedince, který nechápe ani základy reálného života.
Odpovědět1  5
wrah666 (6205) | 20.10.202221:15
Ano, kdyby tak před 45 lety nebyla čína, vyrábělo by se jinde. Sice ne ­"na západě­", ale jinde. Jenže čína byla a tak se tam s vidinou obřích zisků vyvezly celé fabriky. Výsledkem je, že je dneska zcela nenahraditelná. Vybudovat stejný průmysl ­(a zázemí.... Nejsou to jen fabriky, ale také spousty elektráren, silnic, přístavů, přehrad, odkud se dá brát voda...­) jinde by trvalo opět desítky let. A navíc by takévá výroba byla ztrátová. Oni prostě cokoliv na co si vzpomeneš vyrobí levněji. Jako fajn, vyrobíš to, prodáš jeden kus. Jenže 10 dalších zákazníků vezme tu sice nekvalitnější ­(a to je otázka, jak solidní kvalitu budeš mít ty­) ale podstatně levnější čínskou variantu. Takže se do budování takového průmyslu nikdo ani nepustí. Čínu by momentálně mohl zastavit jedině bankrot. Přeněji: NÁŠ bankrot. Jenže zbankrotovat, abys zruinoval svého dodavatele není zrovna vítězná strategie :)
Odpovědět1  4
Eskymak (1057) | 20.10.202220:39
Takže okupace ukrajiny totalitním režimem je v pořádku, protože jinde už totalitní režimy jsou? Není to poněkud zvrácená logika?
Odpovědět3  2
Mirek55 (602) | 20.10.202220:59
Hlavně že ta Ukrajina je vzorová demokracie. Opozice zrušena, média ovládána jen vládou atd.
Odpovědět1  6
jk2 (24) | 21.10.202213:52
Ještě že v rusku je opozice v pořádku a nezavírá se do vězení.
Odpovědět3  0
asip80 (1175) | 21.10.202213:26
mj i za tím svetrem je lidské utrpení
Odpovědět0  0
Eskymak (1057) | 20.10.20229:15
Tady je dneska slušně nablito...
Odpovědět5  2
coremar (431) | 20.10.20229:50
V podstatě zpráva jako z novinek, tak i komenty jako z novinek... Paradoxně mě přijde, že Bison tu napsal něco co dává největší smysl :­-D
Odpovědět2  0
hurvinek (65) | 20.10.20227:34
To je dobrá zpráva. Ukrajině je třeba v boji s nacistickým Ruskem pomáhat nejen dodávkami zbraní, ale i výstavbou zničené infrastruktury. Ukrajincům jde v tomto boji o vše. Ruští náckové, kteří popírají právo Ukrajinců na svobodu i existenci, kteří o nich běžně mluví jako o podlidech, kteří mají běžně na uniformách nacistické znaky ­(https:­/­/www.idnes.cz­/zpravy­/zahranicni­/ukrajina­-neonaciste­-rusko­-vojaci­-donecko­-separatiste­-krajni­-pravice­-valka­-mariupol.A220406_101543_zahranicni_jhr­), kteří mají na svědomí hromadné vraždění a mučení civilistů, které házejí do masových hrobů, musí být zastaveni. Tuhle válku Rusko evidentně prohrává a bude čím dál tím více greesivní a bude se více a více uchylovat k zvěrstvům. Stačí ještě vydržet a Ruský nacistický stát padne. Jsem rád, že máme vládu, která to plně chápe a která pokračuje v Havlově odkazu. Pár křiklounů, kteří se na diskusích a Václaváku snaží zaprodat genocidou mučený Ukrajinský národ a nedůstojně škemrat u válečného zločince Putina o levný plyn, na tom už nic nezmění. Stejně jako byla marná snaha kolaborantů za druhé světové.
Odpovědět5  2
Mirek55 (602) | 20.10.20229:45
Jak Hurvínek válku...
Havlův odkaz je akorát hloupost a pokrytectví, což ty sám dokazuješ. Článek z iDěsu aspoň dokazuje, že Rusové si jsou vědomi, že oslavovat nacismus není OK. Zatímco Ukrajinci...
https:­/­/forward.com­/news­/462916­/nazi­-collaborator­-monuments­-in­-ukraine/
Odpovědět1  6
hurvinek (65) | 20.10.202210:38
Zajímavá logika. Protože část ukrajinců vidí Banderu jako hrdinu, je dle tebe v pořádku, aby byli vyhlazeni Ruskem přesně v duchu nacistického Německa. Je humorné, jak příznivci Putina a jeho zvěrstev mají otevřené oči ke každému kontroverznímu projevu Ukrajiců, ale nacistické názory a zvěrstva Ruska vidět odmítají. Ono ale kupodivu o pomýlené názory části obyvatel toho či onoho státu až tak nejde. Tady jde o to, co se děje. Že právě teď umírají po ukrajině tisíce civilistů, že jsou mučeni, zabíjeni a unášeni nepohodlní, že Rusko rozpoutalo na Ukrajině strašlivý teror. Někomu podobné věci vadí a jiní to podporují.
Odpovědět2  0
wrah666 (6205) | 20.10.202210:47
Číst Nemců viděla adolfka jako hrdinu. A vida, bylo jim to rozmluveno. Někteří ­"hrdinové­" se prostě musí zarazit. A ve jménu Bandery bylo spácháno spousty zla. ­(Paradoxně spíš ve jménu, než že by on sám, sami Němci ho totiž zavřeli)
Odpovědět1  3
Mirek55 (602) | 20.10.202218:13
„Protože část ukrajinců vidí Banderu jako hrdinu­"

To zdaleka není jen o Banderovi samém a jde o to, že ta část Ukrajinců zrovna vládne Ukrajině.

„Že právě teď umírají po ukrajině tisíce civilistů, že jsou mučeni, zabíjeni a unášeni nepohodlní­"

To přesně vadilo Putinovi před válkou. Že Ukrajinci všemožně šli proti rusky mluvícím Ukrajincům. Proto se nakonec odhodlal nebo mu spíš došla trpělivost.
Odpovědět2  4
Withman (20) | 20.10.202218:18
Přečetl jsem více tvých příspěvků a mohu s klidným srdcem říci, že jsi duševní mrzák. Bleeeee
Odpovědět1  2
Mirek55 (602) | 20.10.202221:03
To je na tebe velký výkon, přečíst víc příspěvků, to sis musel vzít dovolenou, co pane psychologu?
Odpovědět1  3
Irving (247) | 20.10.202220:45
Jasně, štvalo ho, jak to dělají blbě a šel to raději udělat sám. Ty si uvědomuješ, že drtivá většina zabitých Ukrajinských civilistů jsou právě ti ­"rusové­", které přišel zachránit, že? Že Mariupol byl převážně obýván ruskojazyčnými obyvateli, stejně jako třeba Severodoněck nebo Lysyčansk? Taky se mu slušně daří genocida obyvatel Donbasu, při nesmyslých ruských útocích jich zemřelo více, než za celých 8 let předtím. Tohle je jenom tragická snaha jednoho zakomplexovaného skřeta zanechat po sobě před smrtí nějaký historický odkaz. Což se mu bezesporu podaří, rozpad Ruska už bude navždy spojen s jeho jménem, ale asi to není úplně to, co měl v úmyslu...
Odpovědět1  0
Mirek55 (602) | 20.10.202221:05
Jak jinak bys řešil tohle? Ukrajinský režim díky tomuto a mnoha podobným zhovadilostem Rusko provokoval.
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=QxcB0PI4ZLg
Odpovědět1  3
Mirek55 (602) | 20.10.202210:37
Bez toho levného plynu přicházejí o práci i Ukrajinci. Vzhledem k tomu cos napsal, to ale těžko pochopíš.
Odpovědět2  5
wrah666 (6205) | 20.10.20223:39
CO takhle napřed počkat, jestli vůbec nějaká Ukrajina bude? Nebo podle toho, komu bude patřit Lvov.

PS: ukrajinští dělníci dovedou v ČR postavit obytný komplex o několika barákách za 3­/4 roku, tak nevím, proč by měli ­"doma­" stavět školu 2 roky. Třídy, chodby, schodiště, pár kabinetů ­(třída rozdělená na dvě místnosti­). Mnohem jednodušší stavba, méně členitá.
Odpovědět3  5
Bison (877) | 19.10.202222:57
Na rusov zaberajú drevené makety , toto sú vyhodené peniaze, chce to len viac dreva na Ukrajinu a bude po vojne.
Odpovědět2  2
Choakinek (1607) | 19.10.202221:21
Pro mě je naprostou záhadou, proč široká veřejnost na Ukrajině stále akceptuje činnost Zelenského vojenské junty v konfliktu, jehož vítěz je dávno znám ­(a poměrně nepřekvapivě jím není ta junta­).
Odpovědět2  10
Mirek55 (602) | 19.10.202221:42
Protože by je postříleli ­- v zemi, kde můžou mít vojenské elitní jednotky nášivky SS Galizien to je pravděpodobné.
Jsem rád, že nás Západ v roce 1968 takhle nezneužil a nezačal sem dovážet zbraně a propagandu. Tedy on by asi i zneužil, ale bylo to rychlé a neměli zde tolik možností na předpřípravu.
Odpovědět2  9
Choakinek (1607) | 19.10.202222:49
Hmm, něco na tom bude :­-­(.

Pak asi bude muset junta zažít nějaký pořádný výprask, aby nastal rozkol uvnitř junty samotné.

Co se roku 1968 týče, to bych řekl, že byla interní záležitost za ­"oponou­". Jakékoliv intervence západu by v podstatě znamenaly vyhlášení války Sovětskému svazu.
Odpovědět2  4
Pavel Matějka (1648) | 20.10.20227:16
Žádný rozkol nebude, loutky nikdy nemají vlastní názory.

(Což se ostatně týká i vlády naší, ach tak české.)
Odpovědět2  2
wrah666 (6205) | 20.10.20228:26
68 u nás jel podle velice podobných plánů, jako mejdan na Ukrajině. Dokonce bych řekl, že podle stejných. Ž e prostě po vítězství Janukoviče ­(zajímavé, TYHLE volby dokonce ani nezpochybnili­) amíci vytáhli ze šuplíku plány na ­"pučš ve východním bloku­" a jediné, co se změnilo, byla jména zrádců. A tím pádem bychom měli být Rusům za ­"srpen­" zatraceně vděční, jelikož plánované krveprolití stihli zarazit jen tak tak. A junta se bohužel rozpadne dost těžko. DOkud jim tam západ cpe prachy, které mohou svobodně rozkrádat.
Odpovědět0  6
Irving (247) | 20.10.202220:56
To ti musí být ale strašně líto, že v 89 už to těm proradným Američanům vyšlo, a Rusové tomu strašnému krvepolití už nedokázali zábránit...

Jinak pánové, já myslím že vypisováním svých pravd zde v dikuzi pouze ztrácíte čas. Ukrajinců je u nás hodně, měli byste je jít navštívit a vysvětlit jim, jak by vlastně měli být Rusku vděční a měli by bojovat proti té ­"Kyjevské juntě­". Pěkně osobně, z očí do očí. Vy budete mít dobrý pocit, že jste udělali něco pro dobro světa, a my ostatní nebudeme muset číst tyhle blitky aspoň do doby, než vás pustí z nemocnice....
Odpovědět4  1
Mirek55 (602) | 20.10.202221:07
Spíš by ti Ukrajinci přece měli odejít bojovat na Ukrajinu. Jenže ono se mnohým nechce umírat pro takové zmrdy, že ano.
Odpovědět0  4
wrah666 (6205) | 21.10.20225:28
A vám by se chtělo? Za Fialu? Za Kalouska? ­(abych nebyl zaujatý jen proti ­"demokratům­": Za Babiše? Za Sobotku?­) Ovšem, pokud někdo ruinuje vlast, je potřeba ho svrhnout. Nebo alespoň, pokud věříme na ­"demokracii­" tak volit někoho jiného. A ne, nechat lumpa vyvolat válku a pak utéct a za mnou potopa.
Odpovědět0  3
Neverminde (369) | 20.10.20228:35
Konecne tu nekdo pise pravdu. A neni to jen SSGalizien z tech skupin je mnohem vic a vsechny staty tohle podporuji. Co si pak ma o tom clovek myslet.
Odpovědět1  3
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.