Podle mě bojovat s tímhle je boj s větrnými mlýny. Morálka se musí přizpůsobit. To, že má někdo na internetu nahatou fotku už nic neznamená. Vytvořit a šířit něco takového je absolutně snadné, ať už mobilem nebo pomoci nějaké generayivni AI. Stát se to může úplně každému a nic to o něm nevypovídá.
Když si někdo nechal nafotit nahé fotky do časopisu bylo před 30 lety, to bylo něco úplně jiného a nedá se to soudit STEJNĚ EDIT: tím vůbec nechci schvalovat to jednání nebo že by se nemělo vyšetřovat. Jen že stejně podstatná část případů zůstane neobjasnena a striktní morálkou akorát postihuje se obětí, které jsou v tom většinou nevinně.
Když si někdo nechal nafotit nahé fotky do časopisu bylo před 30 lety, to bylo něco úplně jiného a nedá se to soudit STEJNĚ EDIT: tím vůbec nechci schvalovat to jednání nebo že by se nemělo vyšetřovat. Jen že stejně podstatná část případů zůstane neobjasnena a striktní morálkou akorát postihuje se obětí, které jsou v tom většinou nevinně.
Odpovědět0 0
Tak zrovna 3060 byla celkem anomalie. Mela sbernici 192 a mela mit 6gb. Pak jim doslo, ze dostanou hejt, protoze 6gb mela uz prastara 1060, tak to zdvojnasobili. S tou 192 sbernici mohli dat bud 6gb nebo rovno 12, nic mezi. Nicmene, kdyz jsem videl novou generaci a spekulace na zbyvajici karty, tak jsem rovnou koupil 3060 prave kvuli 12gb ram.
Odpovědět0 0
S tou vyzvou bych rekl, ze hodne zalezi na hre. Ted je tolik zanru, ze se da najit cokoliv. A podle me vyvojari optimalizuji obtiznost podle zanru. V ramci singleplayeru treba vyzvou soulovky (Elden Ring apod.). Vubec celou kapitolou jsou online hry, kde mas matchmaking, tam ti obtiznost vytvari dalsi hraci. Pokud je tam skill based matchmaking (LoL, CS:GO), tak mas vetsinou adekvatni soupere. Strategicky hry taky umi byt poradne tezky, ale zase se bavime o skirmish (SC2, AOEx) nebo nejakem sandboxu (Civilization, EU4 apod.). Jednak AI byva uz slusna a taky se daji nastavit handicapy. V podstate vsechny onlinovky, co jsem vyjmenoval, musis studovat ruzne navody online abys to zvladal aspon na prumerne urovni.
Co popisujes ty mi prijde jako pribehovky, kde je prave ten pruchod a zazitek z vypraveni klicovy. A tam asi vyvojari nepredpokladaji, ze to bude nekdo chtit hrotit.
Co popisujes ty mi prijde jako pribehovky, kde je prave ten pruchod a zazitek z vypraveni klicovy. A tam asi vyvojari nepredpokladaji, ze to bude nekdo chtit hrotit.
Odpovědět0 0
Ja bych rekl, ze ne. dokud se to bude rentovat. Kdyz si vezmes, kolik stoji Anno se vsemi DLC... tak by se to zaplatit mohlo. Zaroven je ale vec, ktera me od te hry bohuzel trochu odrazuje. Vim, jak hry od Paradoxu dokazaly naskakat na stovky eur nakonec.
Odpovědět0 0
Anno je hra, kde je potreba premyslet a planovat dopredu. Jako Settlers. 15mil kopii z 450mil celkem vypovida o vice vecech, bohuzel...
Odpovědět0 0
Presne, "Compared to what?"
Kdyz se to srovna s pouhou elektrinou, tak uhelna elektrarna jede tak na 42% ucinnost, pak ztraty ve vedeni, ztraty pri nabijeni baterie, samovolne vybijeni necinne baterie. Samotna efektivita elektromotoru je variabilni 50-100%, dejme tomu 60% pri typicke jizde a nizkemu vytizeni motoru.
Nevim no, zabyvam se vypocty ekologicnosti hybriudu a elektromobilu od roku 2011 a zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze by to bylo v necem vyrazne ekologictejsi. Jedina neoddiskutovatelna vyhoda je pro lidi z mesta, ze jim klesnou lokalni emise (ktere vzniknou jinde) a hluk v pomalych zonach. Urcite to zvysuje kvalitu zivota, ale nenazyval bych to "ekologictejsi". Mimochodem, mikrocastice z pneumatik, celkem vyznamna polozka lokalniho znecisteni, jsou naopak vyssi kvuli vyssi hmotnosti elektro automobilu. Cenove to vychazi lepe jen diky tomu, ze na to ZATIM nejsou uvalene stejne dane jako na benzin/naftu, naopak to danovi poplatnici jeste dotuji.
Kdyz se to srovna s pouhou elektrinou, tak uhelna elektrarna jede tak na 42% ucinnost, pak ztraty ve vedeni, ztraty pri nabijeni baterie, samovolne vybijeni necinne baterie. Samotna efektivita elektromotoru je variabilni 50-100%, dejme tomu 60% pri typicke jizde a nizkemu vytizeni motoru.
Nevim no, zabyvam se vypocty ekologicnosti hybriudu a elektromobilu od roku 2011 a zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze by to bylo v necem vyrazne ekologictejsi. Jedina neoddiskutovatelna vyhoda je pro lidi z mesta, ze jim klesnou lokalni emise (ktere vzniknou jinde) a hluk v pomalych zonach. Urcite to zvysuje kvalitu zivota, ale nenazyval bych to "ekologictejsi". Mimochodem, mikrocastice z pneumatik, celkem vyznamna polozka lokalniho znecisteni, jsou naopak vyssi kvuli vyssi hmotnosti elektro automobilu. Cenove to vychazi lepe jen diky tomu, ze na to ZATIM nejsou uvalene stejne dane jako na benzin/naftu, naopak to danovi poplatnici jeste dotuji.
Odpovědět1 0
V podstate takovy plugin hybrid... Nebo se delaji auta se spalovacim motorem, ktery jen nabiji baterii a pohonne ustroji je ciste elektro. Jedno takove (Audi RS Q e-tron) bylo fakt uspesne na Dakaru. Kdyby se do toho dala vetsi baterka na nabijeni v noci...
Nicmene nevyhoda tohoto reseni je cena a velikost. Kdyz se podivas na velikost, tak ta elektrocentrala/motor s nadrzi zabira pro 5kW vetsinou 60x60x60cm a vic. To je napriklad 200L z kufru pryc. Hmotnost (dalsich) 70+kg. Cena 20tis+, spis 30tis aby to bylo dost spolehlive do auta. To by 99% populace v aute nechtelo, jenom kvuli nejake nouzove situaci nekdy mozna.
Nicmene nevyhoda tohoto reseni je cena a velikost. Kdyz se podivas na velikost, tak ta elektrocentrala/motor s nadrzi zabira pro 5kW vetsinou 60x60x60cm a vic. To je napriklad 200L z kufru pryc. Hmotnost (dalsich) 70+kg. Cena 20tis+, spis 30tis aby to bylo dost spolehlive do auta. To by 99% populace v aute nechtelo, jenom kvuli nejake nouzove situaci nekdy mozna.
Odpovědět1 0
Skoda, ze s tim neprisli o dva roky drive, kdy se nedaly sehnat pomalu jakekoliv karty a lowend v podstate nebyl. Mohli na tom vydelat a etabloval by se treti vyrobce grafickych karet a zvetsil konkurencni tlak. V aktualnim trhu podle me nemaji sanci uspet.
Odpovědět3 0