Volba Microsoftu padla na FSR od Interlink Electronics pro jeho X-BOX
26.1.2001, Petr Klabazňa, aktualita
Čímž by se do značné míry měla podstatně ovlivnit budoucí generace herních konzolí (v tomto případě microsoftí Xbox). Vypuštění Xboxu je naplánováno zhruba do poloviny roku 2001. Značka (zkratka) FSR sice vypadá podobně jako FSB (rychlost...
Čímž by se do značné míry měla podstatně ovlivnit budoucí generace herních konzolí (v tomto případě microsoftí Xbox). Vypuštění Xboxu je naplánováno zhruba do poloviny roku 2001.
Značka (zkratka) FSR sice vypadá podobně jako FSB (rychlost sběrnice), ale má s ní pramálo podobného. FSR (Force Sensing Resistor) tentokráte nepřispívá k vyššímu výkonu, ale ke zkvalitnění "zážitku" ze hry (samozřejmě ta hra musí za něco stát :-).
Na konzoli samotné je umístěno šest ovládacích prvků (umístěných v horní části) pro ovládání aplikace. Použitá FSR technologie umožňuje "jemnější" snímání (citlivěji snímat) akcí od uživatele, obdobně je tomu také při prudkých změnách - věrnější akcelerace.
Značka (zkratka) FSR sice vypadá podobně jako FSB (rychlost sběrnice), ale má s ní pramálo podobného. FSR (Force Sensing Resistor) tentokráte nepřispívá k vyššímu výkonu, ale ke zkvalitnění "zážitku" ze hry (samozřejmě ta hra musí za něco stát :-).
Na konzoli samotné je umístěno šest ovládacích prvků (umístěných v horní části) pro ovládání aplikace. Použitá FSR technologie umožňuje "jemnější" snímání (citlivěji snímat) akcí od uživatele, obdobně je tomu také při prudkých změnách - věrnější akcelerace.