prečo ten cajgel tlačila, ak by na ňom sedela tak je dávno na druhej strane...adeptka na Darwinovu cenu prisáámbohu!
Odpovědět0 2
skočiť pod auto môže iba totálna KOZA!
Odpovědět1 2
Myslím že je to předčasné je pouštět do provozu.Ať sbiraji data trénují na poligonech ale v provozu ještě nemají co dělat.
Odpovědět1 0
Já bych je pustil do provozu úplně všude, jen zpřísnil podmínky pro minimální bezpečnost.
Čím dřív tohle bude ve finální verzi v autech nebo poslouží i byť jen pro vylepšení technologií, které využívá třeba to Volvo, tím líp.
Hlavně pokud možno pozabíjet co nejmíň lidí během testování a mít pak co nejbezpečnější cesty ;)
Odpovědět1 0
Než takovou "autonomii" tak radši žádnou, ve výsledku to vyšlo na stejno. I kdyby se ten řidič plně věnoval řízení, tak by strhl volant na stranu a brzdil, takže by aspoň se snažil něco udělat.
Tento případ ukázal to, co je zásadní u těchto vozidel, kdo za to právně odpovídá, když se něco stane - výrobce, prodejce, (ne)řidič.
Odpovědět0 0
Odpovídat bude vždy řidič, tohle není o tom autonomii jako takové, ale o zvýšení bezpečnosti na cestách všeobecně.
Až pojdete v mlze po silnici a z obou stran bude neposekané pole, v oblasti, kde je ještě třeba vysoká, tak bude za každou i blbou detekci překážek neskonale vděčný - to je co nejvíc extrémní případ, co mě napadl :-D
Jo a ještě v noci.
Odpovědět2 0
Viděl jste záznam z kamery? Ženská se objevila jako přízrak ve tmě tak vteřinu před nárazem. Ani pilot F1 nemá takové reflexy, aby jí "nenabral". Ostatně kdyby jí "nabral" člověk, tak s tím video důkazem není senzace. Řidič nevinen, chodkyně tam skočila.
Odpovědět3 2
... tvrdím snad někde něco jiného?
To vážně jde vyložit ten předchozí příspěvek, že za všechno, co se podělá na silnici, můžou řidiči?
Jinak ridič ji neviděl, auto (Volvo) ano.
Odpovědět1 0
A viděl jste ostatní videa z toho samého úseku silnice (najdete na YouTube). Vše je jasně osvětleno a přehledné. Ten záznam je úmyslně podexponovaný aby to vypadalo že nic nebylo vidět. A záznamy s ostatních senzorů jasně říkají že vidět bylo. Takových podobných situací při řízení ve městě nastává mnoho a lidi to zvládají většinou bez problémů (pokud se teda věnují řízení). Pilot F1 by ji zcela určitě "nenabral", objel by ji z prava nebo z leva podle toho která varianta by byla rychlejší :)
Odpovědět2 0
viděl si někdy záznam z kamery a porovnal s tím, co jsi viděl na vlastní oči?
můžu tě ujistit, že normálně nahraješ tu samou tmu, jako tady z toho záznamu, ale ve skutečnosti vidíš všude kolem, 25-35m metrů okolo mimo hlavní osvětlenou část - z bočního okýnka třeba 7-12m .... člověka určitě
před světlama vidíš malý tvory typu kočka 30-50m daleko (člověka teda určitě)
noční krajinu vidíš v řádech stovek metrů (stromy, domy atd.) - a to prosím mimo (!) pouliční osvětlení
tohle byla navíc část pod pouličníma lampama - tnz člověk je vidět řádově na 100m a víc
navíc to, co ty vidíš jako hlavní osvětlenou část, ti kamera víceméně nahraje 50% jako tmu, 50% světlo
když chceš dostat ze záznamu něco víc, tak musíš hodně vytáhnout jas (dá se)
buď tak laskavej, půjč si někde kameru a vyzkoušej si, co v noci nahrává a co ty reálně vidíš (jestli máš nějakou zrakovou vadu nebo jinej zdravotní problém, tak se omlouvám)
p.s. neboj, mám dobrou kameru, abych mohl posoudit
Odpovědět1 0