Myslim ze intel vydava graficke ovladace uz pomerne dosť vela rokov tak by v tom mal mat aspon zakladne skusenosti hoci kvalitou to bolo zvycajne velmi zle...
Odpovědět0 0
Pokud to Intel se vstupem do segmentu herních grafik myslí vážně, bude muset ovladače vydávat v podobném časovém horizontu jako AMD či nVidia. A jít taky na ruku vývojářům, pro které ty ovladače bude upravovat stejně, jako to dělá konkurence.
Uvidíme jak budou flexibilní. Většinou u Intelu není problém HW ale SW/FW, který ho pohání. :/
Odpovědět3 0
Super šmejd.. To to proboha naprosto nikdo u nich neotestoval, že si nevšimli? Technologie co s výkonem dělá toto nemá nikdy aktivovaná opustit vývojářaké centrum. Maximálně, že by jí našel nějaký šílenec, co by rozebíral ovladače pod lupou.. Podle mého je to na těžký palec dolů.
Odpovědět2 1
problem je, ze intel na tych ovladacoch pracuje uz od generacie sandy bridge a stale je to katastrofa
Odpovědět3 2
Ty byly asi těžko laděný pro maximální výkon ve hrách. Nebo snad Intel vydával nové ovladače po startu snad každé nové AAA hry, tak jak to dělá Nvidia a AMD?
Zkus si něco přečíst na téma jak jsou některé hry (většina) "zbastlené" a jaký vliv mají ovladače (pro tu konkrétní hru upravené) na výkon v dané hře. ;)
Odpovědět1 1