Mam ten pocit ze mluvej o kompresi Z-bufferu ne? NE o kompresi textur pro kterou je S3TC urcena. Mimochodem FXT1 mela lepsi pomer nez S3TC/DXTC. V Z-bufferu se pouzivaj trosku jiny algoritmy nez pro textury.
Odpovědět0 0
Mimochodem take MSAA neafektuje alpha textury, mimochodem.
Odpovědět0 0
Uplne v pohode, samozrejme v GLIDE lepsi ;-) , treba Undying 1024*768 8xFSAA ~45fps
Odpovědět0 0
Velmi kvalitne napsany clanek, jen by me jako fandu 3dfx velmi potesilo trosku blizsi rozpitvani 3dfx RGSS FSAA. Ne ze bych nebyl sam dost informovan, ale clovek nikdy nevi vsechno a kazdopadne by me zajimal nazor nekoho jineho na kvalitu RGSS FSAA u VSA-100. Sam ho totiz povazuji za to nejlepsi co jsem doposavad videl. Kor 8xFSAA na me Voodoo5 6000 ;-) Bude pridavek?
Odpovědět0 0