Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Vykupitel
Mam ten pocit ze mluvej o kompresi Z­-bufferu ne? NE o kompresi textur pro kterou je S3TC urcena. Mimochodem FXT1 mela lepsi pomer nez S3TC­/DXTC. V Z­-bufferu se pouzivaj trosku jiny algoritmy nez pro textury.
Odpovědět0  0
Mimochodem take MSAA neafektuje alpha textury, mimochodem.
Odpovědět0  0
Uplne v pohode, samozrejme v GLIDE lepsi ;­-­) , treba Undying 1024*768 8xFSAA ~45fps
Odpovědět0  0
Velmi kvalitne napsany clanek, jen by me jako fandu 3dfx velmi potesilo trosku blizsi rozpitvani 3dfx RGSS FSAA. Ne ze bych nebyl sam dost informovan, ale clovek nikdy nevi vsechno a kazdopadne by me zajimal nazor nekoho jineho na kvalitu RGSS FSAA u VSA­-100. Sam ho totiz povazuji za to nejlepsi co jsem doposavad videl. Kor 8xFSAA na me Voodoo5 6000 ;­-­) Bude pridavek?
Odpovědět0  0