Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

9.10.2015, Jan Vítek, aktualita
WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder
Společnosti Gaijin Entertainment a NVIDIA společně demonstrovaly novou technologii WaveWorks, která se stala součástí Dagor Engine 4.0 použitého pro vývoj hry War Thunder. Slibuje nám realistické ztvárnění vody i vodní pěny.
NVIDIA WaveWorks je tedy součástí GameWorks, kam patří třeba HairWorks pro realistické zobrazení vlasů a chlupů, jež se probíralo v první polovině tohoto roku. Nyní jde ale o vodu a její realistické ztvárnění, přičemž jde o oceány, moře, řeky i jezera.





Ve zveřejněném videu od Gaijin Entertainment můžete vidět také jiné technologie, které podporuje Dagor Engine 4.0. Jde o Physically Based Rendering, díky jehož zpracování odrazů světla mají materiály a objekty jako dřevo, hlína, listy, kov a kámen vypadat přirozeněji.


Až později video ukazuje efekty týkající se NVIDIA WaveWorks. Jde například o "Wake Effect" ukazující projíždějící tank skrz řeku, u nějž se tvoří pěna a pak také vlny u mořského pobřeží. Dalším trumfem této hry mají být ničitelné objekty. Tuto schopnost enginu ukazuje další tank, jenž boří budovy svou palbou a drtí další objekty svými pásy. Vývojáři Dagor Engine 4.0 nás také ujišťují, že efekty GameWorks budou k dispozici "všem uživatelům, a to i těm s méně výkonnými počítači". Počítá se také s grafikami konkurenční společnosti AMD, ale pravý stav věci stejně ukáží až nezávislé testy a benchmarky.

Zdroj: Hexus.net