Robob
|
17.3.200415:05
Neviem o čo Ti ide. Pod XP aj tak niektoré staršie hry nespustíš, takže tvoja otázka je trochu mimo. To ako keby si chcel dať do Oktávky starý motor zo 120-ky.
Odpovědět0 0
tulák
|
20.3.200423:52
"Motor" ATI nebo nVidie má výkon zhruba stejný a tak mimo je spíš tvé přirovnání. Jinak spustím samozřejmě všechno co chci včetně těch pravěkých pecek a nějaká XP wokna mi v tom nemohou zabránit. Pokud jsi neslyšel o multibootu, tak snad dovedeš použít bootovací disketu, CD nebo DVD a nastartovat to své počítadlo v libovolném systému. Jediné, co opravdu vadí, je nekompaktibilita HW. Není to tak dlouho, co ATI karty nechodily s AMD procesory a počítač vůbec nenaběhl...
Odpovědět0 0
Tulak
|
4.3.200419:22
Ve srovnánání chybí kompaktibilita. Zahraju si s novou kartou i všechny své oblíbené starší hry? Občas se v diskuzích objevují informace, že s ATI to v tomto směru tak idylické nebude. Tak jak to tedy je doopravdy? Při srovnatelném výkonu a ceně to může být rozhodující informace.
Odpovědět0 0
Snad omyl v tabulce u ATI 9500 PRO a 9600XT ???
Odpovědět0 0
sisi
|
2.3.200417:30
Pravda... takisto pocet VS units u RV3xx je rovny dvom a nie styrom ako u R3xx. (A pre FSAA u RV3xx plati presne to, co som pisal v predoslom prispevku...)
Odpovědět0 0
Pardon, to mi ujelo... opraveno, vcetne metod FSAA.
Odpovědět0 0
sisi
|
1.3.200421:29
...spravne ma byt RGMS AA. OGSS AA je k dispozicii (zatial) len u Mac-ov.
Odpovědět0 0
No nevím, mám za to, že SmoothVision fungujetrochu jinak. Technologie rotované mřížky byla naposled (a velmi zdařile) použita u karet 3dfx Voodoo, ale SmoothVision pracuje na vlastní technice rozptýleného vzorku. Navíc se SmoothVision týká celé obrazovky a všech pixelů včetně alpha textur, takže jde o SuperSampling.
Odpovědět0 0
sisi
|
2.3.20049:39
Odpovědět0 0
Neznaly
|
1.3.200419:01
Proc vsichni uvadeji u poctu vertex pipeline u NV "FP array" - to je zrejme ciselny format. Kolik jich tedy skutecne je?
Odpovědět0 0
Stejně jako u pixel shaderů nejsou vertex engines u architektury CineFX pevně určeny. Znamená to, že určitá část 3D pipeline pracuje s vrcholy, ale není dané, kolik vrcholů dokáže zároveň zpracovávat.
Odpovědět0 0
GiGi
|
1.3.200414:11
Autor v textu zmiňuje, že brzy přijde nová rodina GPU čipů. Můžete se o tom více rozepsat? Díky
Odpovědět0 0
Mira1
|
1.3.200410:11
Zdravim proc balamuti lidi? ATI Radeon 9800Pro se da NORMALNE ...koupit za 8000,- i s DPH takze se tato karta stave jeste lepsi :) btw jedna se o Sapphire a to neni zadny loser vyrobce :)
Odpovědět0 0
Oqa
|
1.3.200410:24
Souhlas, nedavno se to objevilo a je to asi nejlepsi koupe. Pokud to nejak moc neorezali, ale Sapphire dela vetsinou dobry karty.
Odpovědět0 0
Oqa
|
1.3.200410:28
Nejlepsi na tom je, ze to je vlastne mainstremova cena za high-end kartu :). Ovsem pokud to chce nekdo jeste pretaktovavat, tak si musi podle me poridit lepsi chlazeni.
Odpovědět0 0
Mira1
|
1.3.200410:32
neni orezana ani omylem mam ji doma a je super :) s tim chlazenim mas recht...pokud chces taktit - poradne taktit :) na lehke "popostrceni" vykonu standartni chladic staci (ale i kdyz koupis ten nejdrazsi chladic na karzu co je na trhu porad jsi pod zde uvedenou cenou :)
Odpovědět0 0
Presne budu mit R9800PRO od Sapphiru za cenu 7725 vc DPH, ale az 10. 3. to prijedou dalsi varky grafik do CR
Odpovědět0 0
A kde ji budeš kupovat ?
Odpovědět0 0
Dann
|
9.3.200415:48
to me taky zajima.. vsude jsou ceny dost vysoký...
btw co je lepší
9600XT 128 MB nebo 9800Pro 128MB?
taky jsem viděl rozdíl stovkový mezi 128 a 256MB to je nějakej chyták ne? :)
Odpovědět0 0