Skutečně autor zaměňuje USB-B a USB micro-B?
A co USB mini? To nebylo B?
https://cs.wikipedia.org/wiki/USB#/media/Soubor:USB_2.0_and_3.0_connectors.png
A co USB mini? To nebylo B?
https://cs.wikipedia.org/wiki/USB#/media/Soubor:USB_2.0_and_3.0_connectors.png
Odpovědět0 0
Dobrý den,
jde o biliony evropské, nebo americké?
jde o biliony evropské, nebo americké?
Odpovědět2 0
Fandím AMD, ale vybírám podle způsobu užití procesoru. Na něco se hodí Atom, na něco APU od AMD, na něco i7.
Odpovědět5 0
,,Minusy
...
- Náušníky mohou tlačit na lícní kosti
...''
Nevím, jak autor, ale většina lidí si mušle sluchátek nenasazuje na tváře, nýbrž na uši, tedy na kost spánkovou a skalní (http://cs.wikipedia.org/wiki/Lebka_%C4%8Dlov%C4%9Bka).
...
- Náušníky mohou tlačit na lícní kosti
...''
Nevím, jak autor, ale většina lidí si mušle sluchátek nenasazuje na tváře, nýbrž na uši, tedy na kost spánkovou a skalní (http://cs.wikipedia.org/wiki/Lebka_%C4%8Dlov%C4%9Bka).
Odpovědět0 0
Neuškodil by screenshot s nastavením grafiky v módu ,,Pokročilé''.
Odpovědět0 0
Kdyby ovšem benchmark mise v Ar][mA byla naskriptovaná, neztratila by vypovídací hodnotu?
Odpovědět0 0
Jenže ono to není skriptované. Toť krása i zhouba BIS her ;-)
Odpovědět0 0
1) Ar][mA není tak náročná proto, že by byla (na rozdíl od OFP) neodladěná. Zkrátka množství a detailnost terénu a objektů jsou takové, že dnešní HW nezvládá. OF:DR objekty, které nejsou v zorném poli hráče, vymaže z paměti. Ale pak se stává, že při otočení hráče se vykreslují se značným spožděním. Jedná-li se např. o nepřátelský tank, je trochu problém, když není okamžitě vidět. Ar][mA drží v paměti vše. I proto můžou hrát MultiPlayer v Ar][mA desítky či stovky hráčů hráčů a tisíce AI (ČSLA mod pro ArmA 1 má v misi Warfare až 48 hráčů a tisícovku AI).
2) Průměrně 20fps mám pod W7 v benchmark misi č.2 při dohlednosti 5,5km, terénu na vysoké detaily a všem ostatním na velmi vysoké.
2) Průměrně 20fps mám pod W7 v benchmark misi č.2 při dohlednosti 5,5km, terénu na vysoké detaily a všem ostatním na velmi vysoké.
Odpovědět0 0
Výsledky jsou skutečně vždy poněkud jiné, protože i AI se vždy chová trochu jinak - při hraní je mírná nepředvídatelnost jeho reakcí více než zajímavá. V benchmarku je, přiznávám, dost rozdíl, pokud většina tanků začne hořet na začátku nebo vydrží až do konce.
Odpovědět0 0
Zajímavý názor. Mohu znát důvod pro něj?
Odpovědět0 0
Proč v některých testech grafických karet je použita i Ar][mA, jindy absentuje?
Odpovědět0 0
Užíváte k testům benchmark mise z Ar][mA demo nebo ver.1.05?
Odpovědět0 0
V testech opět chybí ArmA-2. Proč?
Odpovědět0 0
Dobrý den,
proč mezi testovací sadou her již tradičně chybí ta dnes patrně HW nejnáročnější, tedy česká ArmA-2?
proč mezi testovací sadou her již tradičně chybí ta dnes patrně HW nejnáročnější, tedy česká ArmA-2?
Odpovědět0 0
Nějak se mi nedaří pochopit, proč se do testů nikdy nedostane právě aktuální hra Bohemia Interactive Studio, tedy dříve OFP:CWC, OFP:Res a ArmA a nyní ArmA-2. Čím to je?
Odpovědět0 0