Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zyklon

| Digimanie
Registrace: 22.7.2014
Komentářů: 8, score 2.3 | Digimanie: 6/0.0
Účast v Expertiádách: 1 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 11 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 6.1.2017 s hodnocením +4:
Přesně jak píše pidalin. Dost by mě zajímal výraz člověka, který si pronajem gtx 1080, vrhne se třeba na novou Civilizaci a za tejden zjistí, že si mohl koupit přímo tu kartu :­-D.
Ono možnost to je hezká, neříkám že ne, ale musela by se tomu nasadit rozumná cena.
Komentář z 28.12.2016 s hodnocením +2:
Dovolím si nesouhlasit. Program mám koupený a spíš je to tak, že neumí jen zlomek toho, co umí Photoshop.
Komentář z 12.6.2015 s hodnocením +1:
S vaším názorem souhlasím a přijde mi správný ­-kéž by každý koukal na věc s takovým ­"nadhledem­". Za mě je tu však několik ale.
Tvůrce webu­/provozovatel dávno dopředu ví, že reklamy je možné blokovat. Měl by proto hodně přemýšlet jakým způsobem je bude ­"zákazníkovi­" prodávat. Já chápu, že většina ­(nebo všechny­) příjmy jsou z reklamy. Zaráží mě proto, že některé weby berou reklamu jako obsah. Opravdu nenávidím, když čtu jakýkoliv článek, chci se posunout trochu níž na stránce, ale myší omylem najedu na reklamní past, přes celou obrazovku se mi zobrazí reklama ­(nejlépe ještě video se zvukem­) a já potom jednak už pomalu nevím o čem článek byl a druhak už ani nemám náladu v něm pokračovat ­(a to může být článek sebelepší­). V přirovnání k holiči je to jako kdyby řekl ­"ok já Vás ostříhám, ale máme tu jen křeslo, na kterém jsou napínáčky­". Je možné, že stříhá nejlépe, ale kdo by se dobrovolně trápil?
Myslím si, že většina lidí je reklamu ochotno tolerovat. Je to i můj případ ­(pokud mám nějaký web rád, čas od času jen proklikám reklamní banery, pokud něco pořizjui, snažím se přes reklamní proklik z nějakého oblíbeného webu­). Každý ale má určitou hranici ­- kdy je reklamy více než obsahu, kdy se spouští reklama s videem a zvukem případně kdy reklama bliká tolik, že by z toho někdo dostal epileptický záchvat.
Jako největší problém vidím NEKOMUNIKACI provozovatele­/vlastníka se čtenáři. Často čtu v diskuzích ­"prosím vypněte ty příšerný videoreklamy a já si vypnu adblock atp.­" a reakce je bohužel, reklamu má na starosti naše reklamní oddělení. Jsem přesvědčen, že většina webů se stabilní základnou čtenářu by při troše snahy s nimi našla společnou řeč ­(jistě, vždy bude někdo nespokojený, ale pokud mám web rád a ještě k tomu vidím, že má snahu mi naslouchat, nevidím důvod proč mu nevyhovět­).
Bohužel spíše pozoruji snahu provozovatelů čtenářům web spíše znechutit, než nabídnout přívětivější umístění reklamy. ­(více a více nesmyslných reklam a po čase web přestane zajímat a bavit, ale obtěžovat­). Potom přichází na řadu předplatné­/vypněte si adblock, nebo máte smůlu. Tohle řešení mi přijde neštastné. Možná to je řešení úspěšné, ale já to beru jako selhání provozovatele.
Na žádném webu jsem nezažil třeba jednouduchou anketu mezi články. Něco jako třeba ­"jaké forma reklamy je pro vás přijatelná?­". Nezažil jsem ani web, kde by byla od začátku možnost předplatného bez reklam­/free verze s reklamou. Předplatné vždy přišlo až po úplném zahlcení webu reklamou ­(možná se pletu, ale u webů které navštěvuji to přesně takto bylo­).
Zkrátka mi přijde že místo aby probíhala spolupráce čtenář­/tvůrce­/provozovatel, tak probíhá válka adblock vs provozovatel. Provozovatele snad ani nezajímá obsah, který prezentuje ani čtenář, který ho čte, ale jen a pouze ta reklama. Jenže čtenář nejde ne web kvůli reklamě, ale kvůli obsahu. Proto si myslím, že by měl provozovatele nejprve zajímat čtenář a až potom reklama. Pokud poznám čtenáře, mám možnost mu nabídnout reklamu v podobě kterou bude akceptovat.

Nejméně přínosné komentáře