John Riccitiello: Hry nudí hráče k smrti
10.7.2007, Jan Vítek, aktualita
Nový CEO společnosti Electronic Arts, John Riccitiello, vyjádřil své obavy nad směrem, kterým se ubírají počítačové hry. Reportérům Wall Street Journal řekl, že jeho firma i ostatní výrobci nudí hráče k smrti, když vytvářejí hry, které jsou...
Nový CEO společnosti Electronic Arts, John Riccitiello, vyjádřil své obavy nad směrem, kterým se ubírají počítačové hry. Reportérům Wall Street Journal řekl, že jeho firma i ostatní výrobci nudí hráče k smrti, když vytvářejí hry, které jsou složitější a složitější, a něco se tedy musí stát.
Zajímalo by mě, jak toto jde dohromady se stále sílícími pocity skalní komunity počítačových hráčů, kteří jsou spíše zhnuseni nad tím, že se z her stala záležitost pro masy. Pamětníci legend jako Ultima Underworld a desítek dalších asi pocity Riccitiella nesdílí, ale je pravda, že ti již jsou dnes na okraji zájmu softwarových společností.
John Riccitiello se dále vyjádřil, že herní průmysl potřebuje přitáhnout příležitostné hráče, kteří nemají čas dohrát ani dnešní průměrnou střílečku. Musí se tak změnit i prodejní strategie. Dále se dle CEO Electronics Arts tento rok objevilo příliš titulů, které jsou stejné jako rok či více let staré tituly a to je také třeba změnit. S tímto mají ale výrobci her problémy již velmi dlouho, v podstatě od dob, kdy se úspěšné a revoluční hry začaly více či méně povedeně "klonovat". Uvidíme tedy, jak se apel předsedy nakonec projeví.
Zdroj: DailyTech
Zajímalo by mě, jak toto jde dohromady se stále sílícími pocity skalní komunity počítačových hráčů, kteří jsou spíše zhnuseni nad tím, že se z her stala záležitost pro masy. Pamětníci legend jako Ultima Underworld a desítek dalších asi pocity Riccitiella nesdílí, ale je pravda, že ti již jsou dnes na okraji zájmu softwarových společností.
John Riccitiello se dále vyjádřil, že herní průmysl potřebuje přitáhnout příležitostné hráče, kteří nemají čas dohrát ani dnešní průměrnou střílečku. Musí se tak změnit i prodejní strategie. Dále se dle CEO Electronics Arts tento rok objevilo příliš titulů, které jsou stejné jako rok či více let staré tituly a to je také třeba změnit. S tímto mají ale výrobci her problémy již velmi dlouho, v podstatě od dob, kdy se úspěšné a revoluční hry začaly více či méně povedeně "klonovat". Uvidíme tedy, jak se apel předsedy nakonec projeví.
Zdroj: DailyTech