Nakupujete na eBay?
- Ano, poměrně často
- Ano, již jsem využil(a)
- Ne, ale určitě někdy nakoupím
- Ne, nikdy
Poznámka: Pro hlasování je anketa k dispozici na homepage magazínu Svět hardware v pravém sloupci.
Ne a ani se k tomu nechystám. Kdysi jsem se tam nechal napálit (uznávám že velkým dílem vlastní blbostí) a od té doby vystačím s úplně obyčejným Aukrem.
- Ne, nikdy
Občas ano, vesměs to jsou klávesnice k notebookům, displeje apod. Zboží, které je u nás v podstatě nedostupné.
- Ano, již jsem využil(a)
Kupoval jsem mechaniku do docku od Lenova - vysla me na cca 1200 misto 4200 (?) Prisla mi z Hong Kongu a byl jsem velice spokojeny.
Z nepocitacovych zalezistosti jsou Mustangy... vysly me na polovinu :c) velikost jsem zkusil tu, co jsem mel na starych kalhotech sedi mi :c)
Ne, vše, co jsem potřeboval jsem dokázal sehnat u nás. Ale do budoucna tuto možnost nákupu nazavrhuji.
Ano, již jsem využil.
Poslední dobou jdu nejdřív na e-bay. Ne všechno je levnější a ne vždy se to vyplatí. Často se ale dá dost věcí pořídit supervýhodně.
A také mě fascinuje to, že např. wide předsádka ke kameře byla doma z V. Británie čtyři dny po objednání s poštovným cca 50,- Kč a knížka ze 40km vzdáleného města mi přišla za cca dva týdny. Poštovné 150,- :runaway
Poslední dobou jdu nejdřív na e-bay. Ne všechno je levnější a ne vždy se to vyplatí. Často se ale dá dost věcí pořídit supervýhodně.
A také mě fascinuje to, že např. wide předsádka ke kameře byla doma z V. Británie čtyři dny po objednání s poštovným cca 50,- Kč a knížka ze 40km vzdáleného města mi přišla za cca dva týdny. Poštovné 150,- :runaway
Zatim nic, ale asi neco pokoupim. Nicmene, ted jak maji uvalovat DPH na zbozi ze zahranici - otazka jestli se to bude vubec vyplacet....+clo. :(
Ano, cim dalej viac.
Napriklad som kupil Windows 7 professional retail (anglicky). Na slovensku ho predavaju za cca. 266€ :stupid, na ebay som ho kupil za 133€ . Samozrejme bol ulpne novy, pecatna nalepka neporusena.