Souhlasím. To jsou ty výhody krypto "měny".
Ale 99% lidí, kteří v tom jedou to kvůli tomuhle nedělá. Lidí do toho naskákali kvůli tomu, že v tom vidí zisk a nic víc. A proto je to tam kde to je spolu s GPU trhem.
Jen doufám, že tohle je jen evoluce krypta a brzo přijde nějaká velká změna, aby se to aspoň trochu narovnalo.
Ale 99% lidí, kteří v tom jedou to kvůli tomuhle nedělá. Lidí do toho naskákali kvůli tomu, že v tom vidí zisk a nic víc. A proto je to tam kde to je spolu s GPU trhem.
Jen doufám, že tohle je jen evoluce krypta a brzo přijde nějaká velká změna, aby se to aspoň trochu narovnalo.
Odpovědět1 0
Právě tak to beru, že o chybě věděli déle než se ofiko říká. Ale stejně marketingová masáž o tom, jak jsou jejich CPU nejbezpečnější a jak taková ťafka.
Jestli to byl úmysl nebo je to prostě chyba návrhu, to ať posoudí každý sám za sebe.
Úmysl je trestuhodný a chyba v návrhu...no, tak teď ukazuje jak není dobré používát návrh nějak dlouho. V tomto případě hodně dlouho.
Ono vůbec poslední dobou je to na Intel nějak moc. Je tu i aféra s ME (nebo jak se to čip v čipu jmenuje).
Teď si zaspekuluji (ať je nějaká sranda):
Třebas o tědlech problémech vědělo AMD a šikovně to vypustilo na veřejnost přesně v době, kdy se jim to mooooc hodí :-D
Nebo třeba právě proto tu je core tak dlouho. Na začátku tam píchli tuhle fičuru se slovy "dokud na to někdo nepřijde" pojedeme core a basta :-D
Jestli to byl úmysl nebo je to prostě chyba návrhu, to ať posoudí každý sám za sebe.
Úmysl je trestuhodný a chyba v návrhu...no, tak teď ukazuje jak není dobré používát návrh nějak dlouho. V tomto případě hodně dlouho.
Ono vůbec poslední dobou je to na Intel nějak moc. Je tu i aféra s ME (nebo jak se to čip v čipu jmenuje).
Teď si zaspekuluji (ať je nějaká sranda):
Třebas o tědlech problémech vědělo AMD a šikovně to vypustilo na veřejnost přesně v době, kdy se jim to mooooc hodí :-D
Nebo třeba právě proto tu je core tak dlouho. Na začátku tam píchli tuhle fičuru se slovy "dokud na to někdo nepřijde" pojedeme core a basta :-D
Odpovědět1 1
Stav GPU trhu mě sice osobně netrápí, protože PC mám na pár let v poho. Ale nesmí kleknout GPU, protože mi novou RX 580 asi nedají :-D
Faktem je, že to co se děje je hnus. Kdyby se to takto nedotklo uživatelů kteří netěží, tak nikdo asi neřekne ani popel. Ale takhle...
Faktem je, že to co se děje je hnus. Kdyby se to takto nedotklo uživatelů kteří netěží, tak nikdo asi neřekne ani popel. Ale takhle...
Odpovědět1 0
"Intel sám říká, že takovou věc nevidí rád, ale prioritu má zabezpečení"
Vtipný, po deseti letech děravých CPU a tvrzení "nejbezpečnější CPU na světě" :-D
Vtipný, po deseti letech děravých CPU a tvrzení "nejbezpečnější CPU na světě" :-D
Odpovědět11 3
Info o nedostupnosti jsem včera zachytil na konkurečním webu, juknul na Alzu a CZC a zjistil toto:
Alza: 117 modelů grafik (jen nové), 59 skladem a z toho jen 5 modelů nad 4GB
CZC: 346 modelů grafik (jen nové, nechápu to číslo ale to je nepodstatné), skladem 62 a z toho jen 7 modelů nad 4GB
Navíc, jak jiný uživatel podotkl, Alza krom asi tří modelů úplně stáhla z nabídky grafiky GTX 1070 až 1080ti.
S nedostupností samozřejmě polezou i ceny.
Alza: 117 modelů grafik (jen nové), 59 skladem a z toho jen 5 modelů nad 4GB
CZC: 346 modelů grafik (jen nové, nechápu to číslo ale to je nepodstatné), skladem 62 a z toho jen 7 modelů nad 4GB
Navíc, jak jiný uživatel podotkl, Alza krom asi tří modelů úplně stáhla z nabídky grafiky GTX 1070 až 1080ti.
S nedostupností samozřejmě polezou i ceny.
Odpovědět0 0
Klasika. Doufám, že se v IT nestane to co u potravin. Kde jeden mléčný výrobek z jedné mlékárny nakoupíme v Penny, Tescu, Kauflandu, Bille i Lidlu a vždy pod jinou značkou. Což je něco, co bych prostě zakázal.
Odpovědět0 0
Toť otázka. Pokud by měli změřeno které el. součástky jak topí a tyhle kryty použili i jako rozvaděče tepla, bylo by to moc fajn. Ale jak to je člověk zjistí jen demontáží.
I když...kdyby ty kryty fungovaly jako rozvaděče tepla, asi by se tím výrobce i pochlubil.
Jako designově se to hodí k jejich skříním, palec hore...ale ty ceny to stejně zabíjí a bude to jen pro hračičky asi.
I když...kdyby ty kryty fungovaly jako rozvaděče tepla, asi by se tím výrobce i pochlubil.
Jako designově se to hodí k jejich skříním, palec hore...ale ty ceny to stejně zabíjí a bude to jen pro hračičky asi.
Odpovědět0 0
Jestli je pravda, že těch 12 nm dává 10% výkonu navíc nebo nižší spotřebu při stejném výkonu, tak 4,4 - 4,5GHz při stejně spotřebě není úplně nemožných.
Ryzeny 1xxx mají limit 4,0 - 4,1 GHz.
Nechápe se překvapit :-)
Ryzeny 1xxx mají limit 4,0 - 4,1 GHz.
Nechápe se překvapit :-)
Odpovědět0 0
Když firma potřebuje nové PC, prostě se koupit musí.
Když uživatel potřebuje nové PC (staré klekne nebo má s DDR3, nestačí mu a nemůže nějak slušně upgradovat CPU) musí koupit nový. Můj případ (z FM1 a A8-3870K na AM4 a R7), ale stihl jsem to ještě docela dobře (RAM jsem nakoupil dopředu v lednu, když se objevily první známky a článka o zdražování).
Jen ten kdo by chtěl upgradovat, ale současné PC mu ještě relativně stačí, si asi může dovolit počkat. Bohužel to čekání je na dlouho. Podle mě ani letos nepůjdou ceny RAM moc dolů. Hezky si to výrobci zařídili.
Jako pochopíl jsem zdražení u grafiky, kde byl i u nás viditelný nedostatek (hlavně kvůli těžbám kryptokomodit) ale nikde jsem nezaznamenal nedostatek RAM.
Výrobcům se to prostě hodí (o co že jejich finanční výsledky za 2017 budou skvělé), takže ti s tím moc dělat nebudou. Navyšování výrobních kapacit bude pozvolné.
Když uživatel potřebuje nové PC (staré klekne nebo má s DDR3, nestačí mu a nemůže nějak slušně upgradovat CPU) musí koupit nový. Můj případ (z FM1 a A8-3870K na AM4 a R7), ale stihl jsem to ještě docela dobře (RAM jsem nakoupil dopředu v lednu, když se objevily první známky a článka o zdražování).
Jen ten kdo by chtěl upgradovat, ale současné PC mu ještě relativně stačí, si asi může dovolit počkat. Bohužel to čekání je na dlouho. Podle mě ani letos nepůjdou ceny RAM moc dolů. Hezky si to výrobci zařídili.
Jako pochopíl jsem zdražení u grafiky, kde byl i u nás viditelný nedostatek (hlavně kvůli těžbám kryptokomodit) ale nikde jsem nezaznamenal nedostatek RAM.
Výrobcům se to prostě hodí (o co že jejich finanční výsledky za 2017 budou skvělé), takže ti s tím moc dělat nebudou. Navyšování výrobních kapacit bude pozvolné.
Odpovědět1 1
Jako by to někdo perfektně naplánoval.
Na jaře přišly Ryzeny (později TR) jako opravdová rovnocenná konkurence vůči Intel CPU. 1:0 pro AMD
Teď, když se blíží uvedení nových AMD čipsetů a vyladěnějších Ryzenů (ZEN+) tu máme tohle zlevnění (pochopitelné) ale také problém Meltdown (co čtu tak hlavně Intel) a Spectre (snad všichni výrobci, ale u Intelu nejzranitelnější...jestli jsem to správně pochopil), což je zase výhodné pro AMD. 2:0
No a jestli se Ryzeny na ZEN+ povedou (aspoň na těch 4,4-4,5GHz) za stejné ceny jako při uvedení Ryzenu 1xxx tak to bude 3:0.
I letošní rok bude na CPU trhu asi zajímavý. I když ne možná z pohledu produktů, ale spíše z pohledu průšvihů, jejich řešení a jejich vlivu na výrobce CPU a jejich podíl na trhu.
Na jaře přišly Ryzeny (později TR) jako opravdová rovnocenná konkurence vůči Intel CPU. 1:0 pro AMD
Teď, když se blíží uvedení nových AMD čipsetů a vyladěnějších Ryzenů (ZEN+) tu máme tohle zlevnění (pochopitelné) ale také problém Meltdown (co čtu tak hlavně Intel) a Spectre (snad všichni výrobci, ale u Intelu nejzranitelnější...jestli jsem to správně pochopil), což je zase výhodné pro AMD. 2:0
No a jestli se Ryzeny na ZEN+ povedou (aspoň na těch 4,4-4,5GHz) za stejné ceny jako při uvedení Ryzenu 1xxx tak to bude 3:0.
I letošní rok bude na CPU trhu asi zajímavý. I když ne možná z pohledu produktů, ale spíše z pohledu průšvihů, jejich řešení a jejich vlivu na výrobce CPU a jejich podíl na trhu.
Odpovědět3 0
To vypadá, že Sapphire Nitro+ RX 580 8GB za 7800,- nakoupený začátkem prosince nebyl úplně blbej kauf.
Jinak co na to říct. Na trhu je obrovské množství produktů jednoho typu (např. smartphony) a kolik kusů se vyrobí a kolik neprodá? Možná bych se i vsadil že to může být fifty/fifty.
Svět je šílený :-D
Jinak co na to říct. Na trhu je obrovské množství produktů jednoho typu (např. smartphony) a kolik kusů se vyrobí a kolik neprodá? Možná bych se i vsadil že to může být fifty/fifty.
Svět je šílený :-D
Odpovědět3 0
http://edition.cnn.com/2017/12/31/us/swatting-legal-ramifications/index.html
Jestli neumíte anglicky, použijte google translator a mozek.
Podle policie (jestli jsem si to dobře přeložil) Andrew Finch provedl pohyb rukou směrem k pasu.
Pokud vyšetřování potvrdí, že pohyb ruky mohl odpovídat pohybu sáhnutí po zbrani, bylo jednání zasahující osoby v pořádku. Pokud ne, bude na swaťaka podáno obvinění.
Jak v článku uvádějí, jedná se vcelku o nový druh zločinu který není nijak řešen v zákonech a na které policie není dostatečně vycvičena (podle mě to ani moc nejde).
Souhlasím s tím, že osoba která šířila poplašnou zprávu by v tomto případě měla být obviněna z vraždy nebo aspoň neumyslného zabití. Prostě nést kompletní následky svého jednání.
Docela by mě zajímalo, jak by se toto řešilo u nás.
Jestli neumíte anglicky, použijte google translator a mozek.
Podle policie (jestli jsem si to dobře přeložil) Andrew Finch provedl pohyb rukou směrem k pasu.
Pokud vyšetřování potvrdí, že pohyb ruky mohl odpovídat pohybu sáhnutí po zbrani, bylo jednání zasahující osoby v pořádku. Pokud ne, bude na swaťaka podáno obvinění.
Jak v článku uvádějí, jedná se vcelku o nový druh zločinu který není nijak řešen v zákonech a na které policie není dostatečně vycvičena (podle mě to ani moc nejde).
Souhlasím s tím, že osoba která šířila poplašnou zprávu by v tomto případě měla být obviněna z vraždy nebo aspoň neumyslného zabití. Prostě nést kompletní následky svého jednání.
Docela by mě zajímalo, jak by se toto řešilo u nás.
Odpovědět4 2
Nemyslel jsem zabít, to určitě ne. Naopak, oni se musí snažit zajistit osoby živé, ale tak aby měli jistotu že již nejsou nebezpečné. Zpravidla ležící a spoutané ruce za zády. A samozřejmě zasahující osoby nesmějí být ohroženy.
Ale my tady (v diskuzi) nevíme co osoba na kterou mířili a která neuposlechla výzvu udělala. V tědlech vypjatých situacích stačí rychlejší pohyb ruky k místům kam zasahující osoba nevidí (k pasu, za futro dveří atd.) a už to lítá.
Vlastně se tu "dohaduje" (někteří i napadají jiné za jiný názor) nad tím, jestli měli či neměli právo střílet ale víme prd o tom jak to doopravdy bylo. Jen co nám řeknou média a to je někdy hodně zkreslené.
Ale my tady (v diskuzi) nevíme co osoba na kterou mířili a která neuposlechla výzvu udělala. V tědlech vypjatých situacích stačí rychlejší pohyb ruky k místům kam zasahující osoba nevidí (k pasu, za futro dveří atd.) a už to lítá.
Vlastně se tu "dohaduje" (někteří i napadají jiné za jiný názor) nad tím, jestli měli či neměli právo střílet ale víme prd o tom jak to doopravdy bylo. Jen co nám řeknou média a to je někdy hodně zkreslené.
Odpovědět1 2
Jak chceš oveřit identytu člověka, který stojí x metrů před tebou, má volné ruce a je v oblasti kde je pozdezření na nebezpečnou osobu?
Odpovědět0 2
Tys u toho byl, když víš že zásahovku nijak neohrožoval?
I když neuposlechneš příkaz typu "lehni a nehni se" a budeš tam stát vykulený jak tydýt a nehýbat se, tak je to OK...zásahovka si tě k zemi stáhne sama. Pokud i přes toto dostal podezřelý kulku, je to chyby zásahovky.
Pokud ale podezřelý udělal pohyb, který zásahovka vyhodnotila jako ohrožení, pak jednala oprávněně.
Tohle nebyla normální kontrola na ulici. Zásahovka se neptá, kdo jsi dokud neležíš spoutaný na zemi.
U takových případů je základem všechny (podezřelé, rukojmý,...) zpacifikovat a zajistit tak aby nemohli nikoho ohrozit. Teprve potom je zjišťují identity osob.
Ono to totiž jinak ani nejde, když je podezření že je mezi nimi nebezpečná osoba.
No, jestli nikdy nechceš uposlechnout příkaz osoby, která na tebe míří kvérem tak si o kulku koleduješ na 99,9%
I když neuposlechneš příkaz typu "lehni a nehni se" a budeš tam stát vykulený jak tydýt a nehýbat se, tak je to OK...zásahovka si tě k zemi stáhne sama. Pokud i přes toto dostal podezřelý kulku, je to chyby zásahovky.
Pokud ale podezřelý udělal pohyb, který zásahovka vyhodnotila jako ohrožení, pak jednala oprávněně.
Tohle nebyla normální kontrola na ulici. Zásahovka se neptá, kdo jsi dokud neležíš spoutaný na zemi.
U takových případů je základem všechny (podezřelé, rukojmý,...) zpacifikovat a zajistit tak aby nemohli nikoho ohrozit. Teprve potom je zjišťují identity osob.
Ono to totiž jinak ani nejde, když je podezření že je mezi nimi nebezpečná osoba.
No, jestli nikdy nechceš uposlechnout příkaz osoby, která na tebe míří kvérem tak si o kulku koleduješ na 99,9%
Odpovědět2 5
Cože? Swaťák že by měl být souzen? Ani náhodou. Dělal svou práci na kterou je vycvičený a mají jasně dané postupy. A je to práce kde každá sekunda hraje velkou roli. SWAT musí rychle a efektivně zasahovat. Když někdo neuposlechne jejich výzvu, musí počítat i s tím nejhorším.
Je politováníhodné že se toto stalo. Rodina psychicky v háji a swaťák bude muset žít s tím, že zastřelil nevinného. Veškerou zodpovědnost nese ten, kdo to způsobil a tím je zmetek který volal na policii. V těchto případech by se měli dávat vyjímečné tresty.
Je politováníhodné že se toto stalo. Rodina psychicky v háji a swaťák bude muset žít s tím, že zastřelil nevinného. Veškerou zodpovědnost nese ten, kdo to způsobil a tím je zmetek který volal na policii. V těchto případech by se měli dávat vyjímečné tresty.
Odpovědět2 7
Zrovna tohle je komponenta, kterou si každý může zvolit dle sebe podle toho kolik má dat a co od HDD potřebuje. Někomu stačí 1TB, jiný bude potřebovat 4TB a ještě v RAIDu atd. Takže to 1TB tam bude prostě jako "minimum" tedy aby tam byl nějaký HDD na data.
Odpovědět0 0
Mě zase po upgradu z R9 380X na RX 580 starší ovladače (poslední WHQL před Adrenaline) nesundavaly takt jádra v 2D režimu (jestli to bylo po 3D režimu nějaké hry nevím). A taky u RX 580 nedetekovaly VCE H265 encoder. S Adrenaline vše šlape jak má, ale chyby tam jsou.
Například jsem docela laboroval v Ghost Recon Wildlands, kde najednou hrozně lítal frametime. Vypnutí FRTC v profilu a zapnutí omezení snímků na 60fps přímo ve hře to zdá se napravilo.
Crimson taky nebyly hned "dokonalý". Nejsou ani teď, ale to asi žádné ovladače. Nicméně AMD do toho docela šlape. Je vidět velký posun.
Například jsem docela laboroval v Ghost Recon Wildlands, kde najednou hrozně lítal frametime. Vypnutí FRTC v profilu a zapnutí omezení snímků na 60fps přímo ve hře to zdá se napravilo.
Crimson taky nebyly hned "dokonalý". Nejsou ani teď, ale to asi žádné ovladače. Nicméně AMD do toho docela šlape. Je vidět velký posun.
Odpovědět3 1
Tak tak.
Navíc tu jsou soc.sítě na kterých taky vzniká závislost.
Navíc tu jsou soc.sítě na kterých taky vzniká závislost.
Odpovědět1 0
To že někdo u her tráví hodně času, to není nemoc...souhlasím.
Nemoc je to až ve chvíli, kdy se onen člověk dostává do různých psychických stavů díku tomu, že nemůže hrát - obdoba "absťáku". V tu chvíli je jasné, že je závislý a tedy nemocný. A co si budeme povídat, když vídám dnešní mládež tak mám často pocit že ta závislost tam je.
Závislosti na cigaretách apod. se taky řeší. Ale myslím, že jak u nich, alkoholu, drog, ale i těch her apod. to je stejně boj s větrnými mlýny.
Nemoc je to až ve chvíli, kdy se onen člověk dostává do různých psychických stavů díku tomu, že nemůže hrát - obdoba "absťáku". V tu chvíli je jasné, že je závislý a tedy nemocný. A co si budeme povídat, když vídám dnešní mládež tak mám často pocit že ta závislost tam je.
Závislosti na cigaretách apod. se taky řeší. Ale myslím, že jak u nich, alkoholu, drog, ale i těch her apod. to je stejně boj s větrnými mlýny.
Odpovědět0 0
Zajímavá záležitost a palec nahoru za decentní RGB, když už tam tedy musí být :-)
Odpovědět0 0
Každý si pod pojmem "běžné užívání" představuje něco jiného.
Jsou lidi, pro které to znamená net, přehrávání filmů a hudby. Jsou lidi, kteří mají to samé, ale navíc zpracovávají třeba fotky. Pak tu jsou lidi, kteří na PC jen hrají hry a to od těch méně náročných po ty nejnáročnější. Jsou lidi, kteří zpracovávají videa. Jsou lidi co tvoří 3D modely atd. atd.
Nedá se to prostě nijak pořádně rozdělit. Osobně to vidím takto:
2c/2t až 4c/4t do 3GHz: net, přehrávání filmu, hudby a méně náročné hry
4c/4t až 8c/16t nad 3GHz: všechno.
16t+ už jsou nyní spíše serverové záležitosti.
Pro mě je běžné užívání: net, audio a video (přehrávání, zpravávání), office aps (word, excel, access), náročnější hry a musím říct, že R7 1700 umím využít. Ne vždy, ale když člověk ví, že ten výkon má...
Prostě si můžu dovolit pustit rendering a u toho si zahrát i náročnější hru.
Navíc je ten systém prostě svižnější.
Jinak když jsme u těch her, tak např. Ghost Recon Wildlands a The Division (aktuálně hraji, tak vím) umí rozložit výpočty na 12-14 vláken (občas i to 15. a 16. vlákno), které vytěžuje na 20-60%.
Je to o vývojářích a o použitém enginu. Někde jsem třeba viděl test GTA V na Intelech dle konfigurace c/t. Výkon hry škáloval do 8t (i7 4c/8t). Při použití CPU s více vlákny už byly rozdíly minimální.
Jsou lidi, pro které to znamená net, přehrávání filmů a hudby. Jsou lidi, kteří mají to samé, ale navíc zpracovávají třeba fotky. Pak tu jsou lidi, kteří na PC jen hrají hry a to od těch méně náročných po ty nejnáročnější. Jsou lidi, kteří zpracovávají videa. Jsou lidi co tvoří 3D modely atd. atd.
Nedá se to prostě nijak pořádně rozdělit. Osobně to vidím takto:
2c/2t až 4c/4t do 3GHz: net, přehrávání filmu, hudby a méně náročné hry
4c/4t až 8c/16t nad 3GHz: všechno.
16t+ už jsou nyní spíše serverové záležitosti.
Pro mě je běžné užívání: net, audio a video (přehrávání, zpravávání), office aps (word, excel, access), náročnější hry a musím říct, že R7 1700 umím využít. Ne vždy, ale když člověk ví, že ten výkon má...
Prostě si můžu dovolit pustit rendering a u toho si zahrát i náročnější hru.
Navíc je ten systém prostě svižnější.
Jinak když jsme u těch her, tak např. Ghost Recon Wildlands a The Division (aktuálně hraji, tak vím) umí rozložit výpočty na 12-14 vláken (občas i to 15. a 16. vlákno), které vytěžuje na 20-60%.
Je to o vývojářích a o použitém enginu. Někde jsem třeba viděl test GTA V na Intelech dle konfigurace c/t. Výkon hry škáloval do 8t (i7 4c/8t). Při použití CPU s více vlákny už byly rozdíly minimální.
Odpovědět2 1
4core CPU, 16GB RAM a DX11 4GB GPU? Při tom jak to vypadá se mi tomu nechce ani věřit.
Jak je to s DX12 a Vulkan? Bude to hra podporovat nebo ne?
Jak je to s DX12 a Vulkan? Bude to hra podporovat nebo ne?
Odpovědět0 0
Je hezké jak to každý vnímá jinak.
Já osobně to v současnosti vnímám jako zlo.
Princip kryptoměn je v pořádku, ale zvrhlo se to neskutečným způsobem a je z toho pouze jen komodita s možností velkého zisku ale i rizika ztráty. Je nestabilní.
A vidina velkého zisku je podle mě to, co podněcuje lidi ve víře v BTC či jiné "měny". Tohle není měna, ale komodita.
Až to nebude nezávislé na FIAT měnách a bude se s tím dát obchodovat, teď myslím nakoupit za to cokoliv co za FIAT měny, tak teprve pak to bude měna. Reálná, bez možnosti tisknout si bez omezení další apod.
Možná je to, co se děje s BTC, prostě jen evoluce krypto. Vždyť mnoho vynálezů se nejdříve použilo pro válku a zisk a až později začaly opravdu sloužit lidu v dobrém.
Osobně bych byl rád, kdyby se krypto nějakým způsobem zkombinovalo s projekty typu BOINC.
Lidé by dostávali za distribuční výpočty odměnu (jisté body dostávají i teď) a tu by mohli zpěněžit nebo jinak směnit (což nyní nemůžou). V takovém případě by se jednak do BOINC zapojilo obrovské množství lidi a výpočty by se urychlily a druhak by vynaložená energie měla nějaký smysl.
Já osobně to v současnosti vnímám jako zlo.
Princip kryptoměn je v pořádku, ale zvrhlo se to neskutečným způsobem a je z toho pouze jen komodita s možností velkého zisku ale i rizika ztráty. Je nestabilní.
A vidina velkého zisku je podle mě to, co podněcuje lidi ve víře v BTC či jiné "měny". Tohle není měna, ale komodita.
Až to nebude nezávislé na FIAT měnách a bude se s tím dát obchodovat, teď myslím nakoupit za to cokoliv co za FIAT měny, tak teprve pak to bude měna. Reálná, bez možnosti tisknout si bez omezení další apod.
Možná je to, co se děje s BTC, prostě jen evoluce krypto. Vždyť mnoho vynálezů se nejdříve použilo pro válku a zisk a až později začaly opravdu sloužit lidu v dobrém.
Osobně bych byl rád, kdyby se krypto nějakým způsobem zkombinovalo s projekty typu BOINC.
Lidé by dostávali za distribuční výpočty odměnu (jisté body dostávají i teď) a tu by mohli zpěněžit nebo jinak směnit (což nyní nemůžou). V takovém případě by se jednak do BOINC zapojilo obrovské množství lidi a výpočty by se urychlily a druhak by vynaložená energie měla nějaký smysl.
Odpovědět2 0
Neví se kdo to vytvořil. Netem koluje jisté jméno, ale fyzicky toho člověka ještě nenašli.
Proč cena BTC roste?
Není to proto, že jej hodně lidí drží a nechce prodávat ve větším množství. Tudíž když chci nakoupit musím akceptovat cenu prodávajícího a ti ji postupně zvedají, protože poptávka je větší než nabídka?
Fakt nevím, proto se ptám.
A pokud je to takhle, tak ten kdo drží tisíce BTC má na tento trh slušný vliv.
A jestli někdo drží třeba půl mega BTC, tak to je vliv jako pra...
Není to trh který je neovlivnitelný.
Proč cena BTC roste?
Není to proto, že jej hodně lidí drží a nechce prodávat ve větším množství. Tudíž když chci nakoupit musím akceptovat cenu prodávajícího a ti ji postupně zvedají, protože poptávka je větší než nabídka?
Fakt nevím, proto se ptám.
A pokud je to takhle, tak ten kdo drží tisíce BTC má na tento trh slušný vliv.
A jestli někdo drží třeba půl mega BTC, tak to je vliv jako pra...
Není to trh který je neovlivnitelný.
Odpovědět3 0
Přitlač. Zpětná kompatibilita byla už od AM2. CPU AM3 šlo dát do desky s AM2 nebo AM2+...pokud výrobce vydal BIOS s podporou. Obráceně to samozřejmě nešlo.
To je podle mě jedna z výhod AMD. Jde touto cestou a člověk může mít jednu desku x let a narvat do ní 2-3 generace CPU.
V Asus M2N-Sli Deluxe jsem měl Athlon X2 5600+ i Phenom II X4 945.
To je podle mě jedna z výhod AMD. Jde touto cestou a člověk může mít jednu desku x let a narvat do ní 2-3 generace CPU.
V Asus M2N-Sli Deluxe jsem měl Athlon X2 5600+ i Phenom II X4 945.
Odpovědět4 0
Mám starý Samsung 24" 1920x1200 60Hz a pouze jen s D-SUB. Nedávno jsem šel do RX 580 8GB (z R9 380X 4GB) a tak jsem na monitory s FreeSync koukal a prostě nenašel...fakt 10tis. za monitor zatím dát nechci.
Nevím jak si vede stará TN vs VA či jiné novější technologie, ale na 32" dát FullHD je fakt na prd.
I u té 24" to považuji vcelku za horní limit.
Nevím jak si vede stará TN vs VA či jiné novější technologie, ale na 32" dát FullHD je fakt na prd.
I u té 24" to považuji vcelku za horní limit.
Odpovědět0 0
Jo, tak nějak to asi bude.
Rozhodně to není měna, protože bez navázání na USD, EUR apod. to je prostě jen velké NIC.
Rozhodně to není měna, protože bez navázání na USD, EUR apod. to je prostě jen velké NIC.
Odpovědět0 0
Sakra, chtěl jsem editovat a nestihl jsem to.
Alza do rizika nejde, protože plaby v BTC budou rovnou směňovat za Kč. Kvůli nestabilitě si BTC držet nebude.
A když kurz BTC padne pod určitou mez (třeba 1USD) tak možnost platby BTC pozastaví nebo zruší, protože těžko někdo pošle 1000BTC za pračku například.
Alza do rizika nejde, protože plaby v BTC budou rovnou směňovat za Kč. Kvůli nestabilitě si BTC držet nebude.
A když kurz BTC padne pod určitou mez (třeba 1USD) tak možnost platby BTC pozastaví nebo zruší, protože těžko někdo pošle 1000BTC za pračku například.
Odpovědět0 0
Nazýval bych to spíše komoditou.
Odpovědět0 0
Platit se tím dá jen proto, že je to navázáno na jinou měnu.
Takže při platbě Alza BTC rovnou smění dle kurzu na Kč (nebo možná jinou měnu např. EUR?) a jen díky tomu můžete u Alzy platit kryptoměnou.
Kdyby nebylo tohoto navázání na USD, EUR apod. tak o krypto nebude vůbec zájem.
Krypto podle mě není měna.
Takže při platbě Alza BTC rovnou smění dle kurzu na Kč (nebo možná jinou měnu např. EUR?) a jen díky tomu můžete u Alzy platit kryptoměnou.
Kdyby nebylo tohoto navázání na USD, EUR apod. tak o krypto nebude vůbec zájem.
Krypto podle mě není měna.
Odpovědět0 0
Nápad coinů je dobrý. Ale bohužel se to stalo komoditou a vrhli se na to i spekulanti, čímž celý nápad a záměr jde do kopru. Dalo by se říct, že je to asi evoluce "kryptoměn". Směr který to nabralo není podle mě správný.
Odpovědět1 0
Kompatibilita není problém, resp. ramky šlapou na ofiko podporovaných frekvencích bez problémů...tzn. max 2666Mhz.
Problém je (jak říkáš) u velkých a rychlých ramek. Ale velký a pomalý šlapou taky v poho.
Moje 2x16GB jedou "jen" na 2666Mhz (a to od začátku, cca 3 týdny po vydání Ryzenu. I když jedou v Dual channelu, jsou dual rank a mají čip Hynix, takže ta "nejhorší" konfigurace).
Ale v tímto směrem...tedy podpora větších a rychlejších ramek...se udělal veliký krok. A věřím že se to bude jen zlepšovat.
Problém je (jak říkáš) u velkých a rychlých ramek. Ale velký a pomalý šlapou taky v poho.
Moje 2x16GB jedou "jen" na 2666Mhz (a to od začátku, cca 3 týdny po vydání Ryzenu. I když jedou v Dual channelu, jsou dual rank a mají čip Hynix, takže ta "nejhorší" konfigurace).
Ale v tímto směrem...tedy podpora větších a rychlejších ramek...se udělal veliký krok. A věřím že se to bude jen zlepšovat.
Odpovědět0 0
To je možná, až tak jsem to zatím neštudoval. Nicméně architektura má dobře nášlápnuto, desky už dneska dovolují dát RAM na 4000MHz. Je klidně možné, že třebas Zen+ bude mít toto lépe vyladěné a takové frekvence budou stabilní.
Nedivil bych se tomu, když frekvencí pamětí jde zvednout výkon CPU a AMD to dobře ví.
Nedivil bych se tomu, když frekvencí pamětí jde zvednout výkon CPU a AMD to dobře ví.
Odpovědět1 2
Myslíš tím takty a časování podle JEDEC? To mají všechny paměti. To že je výrobce otestuje na vyšších taktech je přetaktování. Zákazník prostě ví, že paměti běží dle JEDEC na nějakých taktech, ale taky ví, že ty paměti umí i vyšší frekvence což výroce vyzkoušel. No a pak je tu jestě podpora ze strany desky či CPU.
Tohle jsou moje paměti:
http://www.corsair.com/en-gb/vengeance-lpx-32gb-2x16gb-ddr4-dram-3000mhz-c15-memory-kit-black-cmk32gx4m2b3000c15
Výrobce uvádí zíkladní frekvenci na 2133 MHz a časování 15-15-15-36 při 1,2V.
Otestoval je ale i na 3000 MHz a časování 15-17-17-35 při 1,35V.
CPU-Z ukazuje SPD:
JEDEC #6: 1037MHz 14-14-14-35-49 při 1,2V
JEDEC #7: 1066MHz 15-15-15-36-50 při 1,2V
JEDEC #8: 1066MHz 16-15-15-36-50 při 1,2V
XMP-2998: 1499MHz 15-17-17-35-52 při 1,35V
Takže můžeš je provozovat na standardních 1066MHz (2133MHz efektivně) ale taky je můžeš vytáhnout na ty 3000MHz a víš že na tom budou šlapat bez problémů (pokud si tím nebude mít problém deska (BIOS) a CPU). Další OC navíc už je mimo specifikace výrobce...takhle RAMky např. někdo na Intelu dostal na 3200MHz.
Jinak OC pamětí vždy přineslo výkon navíc (tedy propustnost) ale krom specifických testů to člověk při normální práci nepoznal.
U Ryzenu je to ale jiné, protože Infinity Fabric jede na frekvenci RAMek. Takže čím větší frekvence, tím rychlejší vnitřní komunikace mezi jádry apod. a to už je měřitelné třeba ve hrách něbo i jiných programech (render apod).
Docela by mě zajímal test Ryzenu s těmito DDR4 na 4266MHz vs max. ofiko podporované na 2666MHz.
Tohle jsou moje paměti:
http://www.corsair.com/en-gb/vengeance-lpx-32gb-2x16gb-ddr4-dram-3000mhz-c15-memory-kit-black-cmk32gx4m2b3000c15
Výrobce uvádí zíkladní frekvenci na 2133 MHz a časování 15-15-15-36 při 1,2V.
Otestoval je ale i na 3000 MHz a časování 15-17-17-35 při 1,35V.
CPU-Z ukazuje SPD:
JEDEC #6: 1037MHz 14-14-14-35-49 při 1,2V
JEDEC #7: 1066MHz 15-15-15-36-50 při 1,2V
JEDEC #8: 1066MHz 16-15-15-36-50 při 1,2V
XMP-2998: 1499MHz 15-17-17-35-52 při 1,35V
Takže můžeš je provozovat na standardních 1066MHz (2133MHz efektivně) ale taky je můžeš vytáhnout na ty 3000MHz a víš že na tom budou šlapat bez problémů (pokud si tím nebude mít problém deska (BIOS) a CPU). Další OC navíc už je mimo specifikace výrobce...takhle RAMky např. někdo na Intelu dostal na 3200MHz.
Jinak OC pamětí vždy přineslo výkon navíc (tedy propustnost) ale krom specifických testů to člověk při normální práci nepoznal.
U Ryzenu je to ale jiné, protože Infinity Fabric jede na frekvenci RAMek. Takže čím větší frekvence, tím rychlejší vnitřní komunikace mezi jádry apod. a to už je měřitelné třeba ve hrách něbo i jiných programech (render apod).
Docela by mě zajímal test Ryzenu s těmito DDR4 na 4266MHz vs max. ofiko podporované na 2666MHz.
Odpovědět4 1
No jo, pravda. Pardón :-)
Dobrej chyták :-D
Dobrej chyták :-D
Odpovědět0 0
Chybka: "v podobě tenkých plátů vysoce čistého křemíku, jež zoveme wafery."
To jsou tedy zprávy jak z nosu.
RAMky po roce na cca 200%, GPU min. o litr dva dražší, HDD a SSD jsem nesledoval. A teď do toho praštěj i wafery, potažmo CPU a GPU.
Odbyt stejně budou mít, protože firmy PCčka potřebují a nějaký ten uživatel taky občas něco upgraduje, takže co...jen toho využijí.
Upgrade mám za sebou, tak doufám, že aspoň 3 roky nebudu nic kupovat, ale upřímně lituji ostatní.
To jsou tedy zprávy jak z nosu.
RAMky po roce na cca 200%, GPU min. o litr dva dražší, HDD a SSD jsem nesledoval. A teď do toho praštěj i wafery, potažmo CPU a GPU.
Odbyt stejně budou mít, protože firmy PCčka potřebují a nějaký ten uživatel taky občas něco upgraduje, takže co...jen toho využijí.
Upgrade mám za sebou, tak doufám, že aspoň 3 roky nebudu nic kupovat, ale upřímně lituji ostatní.
Odpovědět0 3
Doufám, že kryptoměny (nebo spíše komodity) tak jak jsou dnes brzo krachnou.
Né kvůli tomu, že by to byl špatný nápad (není), ale kvůli tomu jak se to zvrhlo.
Né kvůli tomu, že by to byl špatný nápad (není), ale kvůli tomu jak se to zvrhlo.
Odpovědět3 1
"Tyto krystaly si už budeme kupovat za tvrdé měsíce,..."
To je sakra tvrdá měna :-D
Jinak k tomu tématu:
Se dalo čekat. A proto nepodporovat.
Bohužel stále se najde dost lidí, kteří si zaplatí hry i mikrotranskace. A pro ty jsou nyní ty hry dělané.
To je sakra tvrdá měna :-D
Jinak k tomu tématu:
Se dalo čekat. A proto nepodporovat.
Bohužel stále se najde dost lidí, kteří si zaplatí hry i mikrotranskace. A pro ty jsou nyní ty hry dělané.
Odpovědět1 0
Jako za co?
Každý si může jít kam chce. Jde jen o to, aby uchoval v tajnosti know-how z bývalé firmy.
Navíc je to určitě i smluvně podchycené.
Osobně si myslím, že tam jde právě kvůli ohléšenému spojení Intel CPU + AMD GPU.
Pokud to tak je, tak to může být také smluvně podchycené ve smlouvě Intel - AMD a mělo by to i logiku, kdyby Intel chtěl aby měl u sebe člověka co AMD GPU zná.
Každý si může jít kam chce. Jde jen o to, aby uchoval v tajnosti know-how z bývalé firmy.
Navíc je to určitě i smluvně podchycené.
Osobně si myslím, že tam jde právě kvůli ohléšenému spojení Intel CPU + AMD GPU.
Pokud to tak je, tak to může být také smluvně podchycené ve smlouvě Intel - AMD a mělo by to i logiku, kdyby Intel chtěl aby měl u sebe člověka co AMD GPU zná.
Odpovědět1 0
Odpovědět0 0
Tak tak a asi by se takhle zachovala jakákoliv firma.
Letošní rok v oblasti CPU je přesnou ukázkou toho, proč je potřeba konkurence.
O to větší by se teď AMD zasloužilo naši podporu. Jako firma ukázalo, že na Intel má.
Jen jej potřebuje dohnat ve frekvencích a jakmile bude IPC, frekvence a efektivita (poměr výkon/spotřeba) +/- stejná u obou firem, bude to pro nás zákazníky to nejlepší.
Letošní rok v oblasti CPU je přesnou ukázkou toho, proč je potřeba konkurence.
O to větší by se teď AMD zasloužilo naši podporu. Jako firma ukázalo, že na Intel má.
Jen jej potřebuje dohnat ve frekvencích a jakmile bude IPC, frekvence a efektivita (poměr výkon/spotřeba) +/- stejná u obou firem, bude to pro nás zákazníky to nejlepší.
Odpovědět8 0
"A také jaký odpor by vyvolaly u firem, které aktuálně mohutně investují právě do klasických technologií."
Asi tak nějak.
Asi tak nějak.
Odpovědět2 1
Velká rána pro kryptoměny to asi nebude, ale můžou se toho chytnou i jiné státy a pak to bude asi zajímavější.
Odpovědět0 0
Jj, Intel by se měl moooc hezky a my bychom jeli maximálně na 4C/8T a mysleli jaké máme mašiny :-D
Odpovědět4 1
Přesně. AMD na trhu je úplně zbytečné.
Mantle, potažmo standard API DX12 a Vulkan....zbytečné.
Standard FreeSync....zbytečné.
Narvání 6C+ CPU do mainstreamu....zbytečné.
Nakopnutí Intelu k navýšení multicore výkonu a snížení cen....zbytečné.
AMD je prostě mrtvá firma, k ničemu.
Probuď se!
Mantle, potažmo standard API DX12 a Vulkan....zbytečné.
Standard FreeSync....zbytečné.
Narvání 6C+ CPU do mainstreamu....zbytečné.
Nakopnutí Intelu k navýšení multicore výkonu a snížení cen....zbytečné.
AMD je prostě mrtvá firma, k ničemu.
Probuď se!
Odpovědět12 0
Jak se to vůbec s daněním virtuálních měn v ČR?
Odpovědět0 0
Njn, bohužel se vždycky najde dost hráčů, kteří si rádi zaplatí za vylepšení. A těm jdou vývojáři na ruku.
Proč neudělají servery s level limitem? Tzn. servery pro začátečníky, pro pokročilé a pro "veterány" podle levelu postavy a na level postavy navázat vybavení (edemikatelné i dokupovatelné) aby to bylo vyvážené.
Neee, oni radši vymýšlí takovéhle kravinky jako zmíněný Activision.
Proč neudělají servery s level limitem? Tzn. servery pro začátečníky, pro pokročilé a pro "veterány" podle levelu postavy a na level postavy navázat vybavení (edemikatelné i dokupovatelné) aby to bylo vyvážené.
Neee, oni radši vymýšlí takovéhle kravinky jako zmíněný Activision.
Odpovědět1 1
"a herní svět se dohaduje, zda jde či nejde o formu hazardu."
Nevím nad čím se dohadují.
Pokud nakupuješ cokoliv aniž bys věděl předem co kupuješ a to hlavně z důvodu, že můžeš získat daleko více než je hodnota za kterou to nakupuješ ale je tu i riziko, že získáš věc s menší nebo žádnou hodnout, jedná se jasně o hazard.
Nakupující zná rizika a jde do toho dobrovolně, hazarduje.
Jinak tedy mikrotransakce nepodporuji. Asi hlavně proto, že onlinovky nehraji.
Ten patent je docela hnusnej. Ale taky se může stát, že při jeho zavedení prostě po nějaké době budou mít méně hráčů.
Nevím nad čím se dohadují.
Pokud nakupuješ cokoliv aniž bys věděl předem co kupuješ a to hlavně z důvodu, že můžeš získat daleko více než je hodnota za kterou to nakupuješ ale je tu i riziko, že získáš věc s menší nebo žádnou hodnout, jedná se jasně o hazard.
Nakupující zná rizika a jde do toho dobrovolně, hazarduje.
Jinak tedy mikrotransakce nepodporuji. Asi hlavně proto, že onlinovky nehraji.
Ten patent je docela hnusnej. Ale taky se může stát, že při jeho zavedení prostě po nějaké době budou mít méně hráčů.
Odpovědět5 1
"Velké bojové roboty (mechy) zatím známe spíše jen z počítačových her nebo jako hračky"
Ještě bych přidal anime :-)
Ještě bych přidal anime :-)
Odpovědět0 0
Tak jo...nebudeme je platit.
Vykradou mě, nepřijede policie. Bude mi hořet barák, nepřijedou hasiči. A takhle by se dalo pokračovat.
Ano, daně nejsou příjemné a některé jsou opravdu zlodějina, ale kdyby se neplatili tak z čeho budou placeny státní složky?
Prostě bez nich to taky nejde.
Vykradou mě, nepřijede policie. Bude mi hořet barák, nepřijedou hasiči. A takhle by se dalo pokračovat.
Ano, daně nejsou příjemné a některé jsou opravdu zlodějina, ale kdyby se neplatili tak z čeho budou placeny státní složky?
Prostě bez nich to taky nejde.
Odpovědět6 0
Takže krásný prostředek pro podvodníky, zloděje, teroristy a vůbec takovou verbež...tedy černý trh.
Odpovědět2 0
Otázka:
Je tohle ukázka zdravého vývoje ceny produktu na trhu bez regulace nebo je to ukázka toho, jak se to může zvrhnout když se dá lidem možnost "vytisknout si" prachy doma a vytvoří se i krásné prostředí pro spekulanty?
Jsem blbej strojař, né ekonom, tak vím prd a ptám se :-)
Je tohle ukázka zdravého vývoje ceny produktu na trhu bez regulace nebo je to ukázka toho, jak se to může zvrhnout když se dá lidem možnost "vytisknout si" prachy doma a vytvoří se i krásné prostředí pro spekulanty?
Jsem blbej strojař, né ekonom, tak vím prd a ptám se :-)
Odpovědět2 1
To víš, čím větší kravina, tím více lidí se toho chytne.
Jak říkáš, tohle je hlavně o té důvěře k jiným lidem. Takže je to tak maximálně pro oblasti, kde si můžeš dovolit nechat otevřený i barák.
Jinak stejně jako automatické parkovaní nebo parkování pomocí mobilu "na dálku" apod. je to zbytečnost.
Líné kupce si to ale najde.
Jak říkáš, tohle je hlavně o té důvěře k jiným lidem. Takže je to tak maximálně pro oblasti, kde si můžeš dovolit nechat otevřený i barák.
Jinak stejně jako automatické parkovaní nebo parkování pomocí mobilu "na dálku" apod. je to zbytečnost.
Líné kupce si to ale najde.
Odpovědět0 0
U AMD mě to nezajímalo, takže jsem to neštudoval. Věděl jsem totiž, že R7 1700 budu taktovat a všechna jádra pojedou na dané frekvenci.
Ale máte pravdu.
Otázkou tedy zůstává, proč nám obě firmy tyhle informace "tají".
Ono totiž když napíšou, že max. turbo je třeba 4GHz, tak si x lidí řekne, že to je prostě turbo na všech jádrech a pak se člověk diví.
Je to tedy nezveřejňování části parametrů produktu a klidně by to mohl řešit nějaký úřad.
Ale máte pravdu.
Otázkou tedy zůstává, proč nám obě firmy tyhle informace "tají".
Ono totiž když napíšou, že max. turbo je třeba 4GHz, tak si x lidí řekne, že to je prostě turbo na všech jádrech a pak se člověk diví.
Je to tedy nezveřejňování části parametrů produktu a klidně by to mohl řešit nějaký úřad.
Odpovědět0 0
Čehopak se ten Intel bojí?
To je první co mě napadlo.
Pár týdnu zpátky jsem koukal na nějaké CPU na webu Intelu a bylo tam jen Base Clock a Turbo Clock...moc hezké, ale když mě zajímá jak je to odstupňované, tzn. turbo clock při zátěži 1, 2, 4 atd. jádrech...to už jsem tam nenašel. Tedy jinak, v tom základní přehledu vlastností CPU jsem to nenašel. Jestli je to v nějakém datasheetu tak to fakt nevím.
No, rozhodně je to zajímavé rozhodnutí Intelu a troufnu si tvrdit, že se najde x % uživatelů, kterým se to nebude líbit.
No nevím, je to podle mě další házení klacků pod nohy zákazníků.
To je první co mě napadlo.
Pár týdnu zpátky jsem koukal na nějaké CPU na webu Intelu a bylo tam jen Base Clock a Turbo Clock...moc hezké, ale když mě zajímá jak je to odstupňované, tzn. turbo clock při zátěži 1, 2, 4 atd. jádrech...to už jsem tam nenašel. Tedy jinak, v tom základní přehledu vlastností CPU jsem to nenašel. Jestli je to v nějakém datasheetu tak to fakt nevím.
No, rozhodně je to zajímavé rozhodnutí Intelu a troufnu si tvrdit, že se najde x % uživatelů, kterým se to nebude líbit.
No nevím, je to podle mě další házení klacků pod nohy zákazníků.
Odpovědět7 0
Trochu to Intel zabil deskami (asi jako vždycky), ale CPU nevypadá to vůbec špatně.
Lidi to teď budou kupovat i proto, že se dá slušně nataktovat. Jenže to tu bylo i s 7700K a pamatujete, jak Intel nakonec doporučoval 7700K netaktovat. Snad to vychytali.
Rozhodně palec nahoru, takhle má vypadat reakce na dobrý produkt konkurence.
Se nám letos ten CPU trh moc hezky rozjel :-)
Jsem zvědavý, jak dopadne Zen+. Jestli se AMD povedy vytáhnout takty aspoň na 4,5GHz, bude to taky fajn.
Lidi to teď budou kupovat i proto, že se dá slušně nataktovat. Jenže to tu bylo i s 7700K a pamatujete, jak Intel nakonec doporučoval 7700K netaktovat. Snad to vychytali.
Rozhodně palec nahoru, takhle má vypadat reakce na dobrý produkt konkurence.
Se nám letos ten CPU trh moc hezky rozjel :-)
Jsem zvědavý, jak dopadne Zen+. Jestli se AMD povedy vytáhnout takty aspoň na 4,5GHz, bude to taky fajn.
Odpovědět2 0
No jo, fakt.
Ale do mobilu to nenarvu :-D :-D :-D
Ale do mobilu to nenarvu :-D :-D :-D
Odpovědět0 0
O tom žádná. Bylo by to fajn...
Ale když si vemu kolik bylo článků o nových technologií pro baterie za posledních řekněme 5 let, tak stále kde nic, tu nic. Prostě technologie jsou, ale z nějakého důvodu nejsou ve výrobě.
Ale když si vemu kolik bylo článků o nových technologií pro baterie za posledních řekněme 5 let, tak stále kde nic, tu nic. Prostě technologie jsou, ale z nějakého důvodu nejsou ve výrobě.
Odpovědět0 0
DDR4 tu budou min. 2 roky...upgrade na AM4 pokud nechceš čekat.
Ono než se DDR5 rozjedou a budou mít vůči DDR4 propustnost tak velkou, že to bude znát...no to bude trvat tak 3-4 roky minimálně. A to by ses upgradu nedočkal.
Dneska i DDR3 na vyšších frekvencích (1866MHz +) v poho odstačují a ten rozdíl není subjektivně poznat.
Navíc, AM4 umí DDR4 hodně dobře využít a pokud se dostaví podpora 4GHz+ DDR4 (jakože už někde je) a ty paměti na tom budou šlapat, tak máš na 4-5 let vystaráno s prstem v nose :-D
Ono než se DDR5 rozjedou a budou mít vůči DDR4 propustnost tak velkou, že to bude znát...no to bude trvat tak 3-4 roky minimálně. A to by ses upgradu nedočkal.
Dneska i DDR3 na vyšších frekvencích (1866MHz +) v poho odstačují a ten rozdíl není subjektivně poznat.
Navíc, AM4 umí DDR4 hodně dobře využít a pokud se dostaví podpora 4GHz+ DDR4 (jakože už někde je) a ty paměti na tom budou šlapat, tak máš na 4-5 let vystaráno s prstem v nose :-D
Odpovědět3 0
Hmmm...dík za info.
Takže je jen otázka, jestli to nebyl produkt Avastu...ten malware. Ale to se nikdy nedozvíme :-D
Takže je jen otázka, jestli to nebyl produkt Avastu...ten malware. Ale to se nikdy nedozvíme :-D
Odpovědět0 0
Celou dobu si t otakhle myslím, ale napadá mě otázka...
Proč AMD rovnou neřeklo: "Hele, ty dva čipy navíc jsou čipy vadné co zbyly z waferu. Místo vyhození do odpadu jsme je využily jako podložky."
No a byl by klid ne?
Ale na druhou stranu aspoň se o TR mluvilo a to je taky reklama :-)
Proč AMD rovnou neřeklo: "Hele, ty dva čipy navíc jsou čipy vadné co zbyly z waferu. Místo vyhození do odpadu jsme je využily jako podložky."
No a byl by klid ne?
Ale na druhou stranu aspoň se o TR mluvilo a to je taky reklama :-)
Odpovědět5 0
Antivir ten malware neodchytil?
Jen jestli to nebyl hokus pokus samotného Avastu :-D
Jen jestli to nebyl hokus pokus samotného Avastu :-D
Odpovědět2 0
Nechci bejt hajzl, ale je to dobře...jen tak dál...na $1 za BTC.
Domácí tiskárny peněz půjdou do kopru (docela by mě zajímalo, jestli to všichni legálně daní), přestají ovlivňovat produkty co jsou na trhu za $ (např. ty grafiky, dneska prostě upgrade GPU je šílenství) a třeba se to trošku srovná.
Nic proti virtuálním měnám.
Myšlenka dobrá, koncept taky, ale...stejně jako každý vynález se to nejdříve zneužilo pro vydělávání prachů a získání moci (armáda a spol.).
Fajn, beru to jako vývoj...musí si to projít tímhle "kolečkem" než se to narovná a opravdu to bude fungovat tak jak bylo zamýšleno.
Nejhorší n tom ale je, že díky kryptománii trpí i lidi, které to nezajímá a jen chtěla grafickou kartu se slušným poměrem cena/výkon na práci a hry.
Domácí tiskárny peněz půjdou do kopru (docela by mě zajímalo, jestli to všichni legálně daní), přestají ovlivňovat produkty co jsou na trhu za $ (např. ty grafiky, dneska prostě upgrade GPU je šílenství) a třeba se to trošku srovná.
Nic proti virtuálním měnám.
Myšlenka dobrá, koncept taky, ale...stejně jako každý vynález se to nejdříve zneužilo pro vydělávání prachů a získání moci (armáda a spol.).
Fajn, beru to jako vývoj...musí si to projít tímhle "kolečkem" než se to narovná a opravdu to bude fungovat tak jak bylo zamýšleno.
Nejhorší n tom ale je, že díky kryptománii trpí i lidi, které to nezajímá a jen chtěla grafickou kartu se slušným poměrem cena/výkon na práci a hry.
Odpovědět1 4
Sranda...i když mi angličtina moc nejde :-D
Je dobře že si z toho dělají srandu, tak to má být...
Akce typu "pokus, omyl" občas takové momenty přinesou a kdyby si z toho měli dělat extra hlavu, tak by jim hráblo.
Prostě výzkum a vývoj....
"Neberte život vážně, stejně z něj nevyváznete živý" :-D
Je dobře že si z toho dělají srandu, tak to má být...
Akce typu "pokus, omyl" občas takové momenty přinesou a kdyby si z toho měli dělat extra hlavu, tak by jim hráblo.
Prostě výzkum a vývoj....
"Neberte život vážně, stejně z něj nevyváznete živý" :-D
Odpovědět3 0
To já nikdy nepochopil...zrovna u mobilů je tolik lidí co vždycky musí mít nejnovější Android. A když výrobce řekne, že novou verzi na jejich miláška neudělá, tak by ho nejradši zastřelili.
Asi to fakt bude v těch hlavách...lidstvo hloupne.
Asi to fakt bude v těch hlavách...lidstvo hloupne.
Odpovědět5 0
Kecy, kecy a zase jenom kecy!
Chtějí si taky uždíbnout kousek prachů z těžařské mánie, na které vydělávají prodejci HW a ne výrobci.
No a na vrch to okecají malou kapacitou výroby.
Chtějí si taky uždíbnout kousek prachů z těžařské mánie, na které vydělávají prodejci HW a ne výrobci.
No a na vrch to okecají malou kapacitou výroby.
Odpovědět1 4
Z toho videa bych udělal aspoň 30minutovou smyčku...dobrý výplach mozku :-D
Odpovědět4 0
U TH a EPYC se lepí stejné čipy a navíc vyráběné jednou továrnou, takže tam to nehrozí. Pro RX Vega má AMD čipy HBM2 od Samsungu a od Hynixu a jestli mají rozdílné výšky čipů, tak je jeden problém na světě.
A navíc se to dává dohromady a pouzdří ve dvou různých fabrikách (jestli jsem to správně pochopil), takže to může vést k dalším problémum jako například rozdílně kvality, různé zmetkovitosti,...
A navíc se to dává dohromady a pouzdří ve dvou různých fabrikách (jestli jsem to správně pochopil), takže to může vést k dalším problémum jako například rozdílně kvality, různé zmetkovitosti,...
Odpovědět0 0
Vivaldi...díky za tip, vyzkouším.
Jak používám FF mnoho let, tak jsem o prohlížečích ztratil přehled a FF cpal všude jako defaultní browser.
Jak používám FF mnoho let, tak jsem o prohlížečích ztratil přehled a FF cpal všude jako defaultní browser.
Odpovědět0 0
Dvě pivka a flaška vína, ale "nasazen v polivině září" mi neuniklo :-D
Ano, asi jsem alkoholik, ale to je moje věc.
Nicméně, aby ve výchozím stavu bylo nastaveno "odesílání veškerých informacích" je hnusný způsob, jak z lidí (uživatelů) tahat informace pro reklamu.
Kéž by se vývojáři zaměřili na to, proč nový Firefox má problém s výkon na AMD 4jádru (to mi hlásil kolega, co má nějaké slabší APU a bráška co má Athlon II X4 na 3GHz, kde Firefox extrémně zpomalil a navíc má ozvěnu při přehrávání online rádia (RadioCity...oprava: Hit Rádia :-D)
Ano, asi jsem alkoholik, ale to je moje věc.
Nicméně, aby ve výchozím stavu bylo nastaveno "odesílání veškerých informacích" je hnusný způsob, jak z lidí (uživatelů) tahat informace pro reklamu.
Kéž by se vývojáři zaměřili na to, proč nový Firefox má problém s výkon na AMD 4jádru (to mi hlásil kolega, co má nějaké slabší APU a bráška co má Athlon II X4 na 3GHz, kde Firefox extrémně zpomalil a navíc má ozvěnu při přehrávání online rádia (RadioCity...oprava: Hit Rádia :-D)
Odpovědět0 0
Vyrábět jeden čip (Zeppelin, 2x CCX) a podle potřeby je propojovat pomocí komunikačního rozhraní (Infinite Fabric) je naprosto ideální záležitost.
1) jednoduché navýšení počtu jader = celkového výkonu
2) jedním čipem (vlastně návrhem) pokryjí celý trh
3) dají se využít i trošku nepovedaná CCX (2-3 funkční jádra) = parádní využití waferu
4) levnější výroba
Ano, v některých úlohách můžou být procík se Zeppeliny pomalejší, ale poměr výkon/cena je oproti Intelu úplně jinde.
To, že TR a EPYC jsou slepenci je sice pravda, ale sám Intel slepence kdysi měl. A to, že do AMD takhle "rejpe" jen svědčí o tom, že byl nachytán s kalhotama dole a to co AMD se Zenem předvádí prostě nečekal. Navíc AMD ukázalo, jak Intel vlastně zabrzdil vývoj CPU a jen ždímal prachy z uživatelů.
Takže ať si Intel říká co chce...ukazuji mi vztyčený prostředníček.
Jsem fanda slabších a jsem moc moc rád, že se ten Zen takhle povedl a s radostí jsem AMD podpořil zakoupením R7 1700.
Doufám, že tak do dvou let dají do kupy i grafiky a bude to paráda :-)
1) jednoduché navýšení počtu jader = celkového výkonu
2) jedním čipem (vlastně návrhem) pokryjí celý trh
3) dají se využít i trošku nepovedaná CCX (2-3 funkční jádra) = parádní využití waferu
4) levnější výroba
Ano, v některých úlohách můžou být procík se Zeppeliny pomalejší, ale poměr výkon/cena je oproti Intelu úplně jinde.
To, že TR a EPYC jsou slepenci je sice pravda, ale sám Intel slepence kdysi měl. A to, že do AMD takhle "rejpe" jen svědčí o tom, že byl nachytán s kalhotama dole a to co AMD se Zenem předvádí prostě nečekal. Navíc AMD ukázalo, jak Intel vlastně zabrzdil vývoj CPU a jen ždímal prachy z uživatelů.
Takže ať si Intel říká co chce...ukazuji mi vztyčený prostředníček.
Jsem fanda slabších a jsem moc moc rád, že se ten Zen takhle povedl a s radostí jsem AMD podpořil zakoupením R7 1700.
Doufám, že tak do dvou let dají do kupy i grafiky a bude to paráda :-)
Odpovědět23 0
I to je možné :-)
Odpovědět0 0
Protože u RX Vega 56 vs GTX 1070 se může opakovat situace s R9 380X vs GTX 960.
Tenkrát byl výkon R9 380X o cca 10% vyšší a spotřebu měl taky vyšší, jenže když se poladilo nastavení a stáhl výkon na úroveň GTX 960, tak spořeba byla téměř identická.
Čipy AMD mají často nastavené vyšší napětí než je třeba. Pokud se decentně sníží a stejně tak stáhnou i takty, spotřeba může spadnout i o desítky wattů. GTX 1070 má zase výhodu v OC. No tak prostě uvidíme :-)
Jako majitele právě oné R9 380X mě souboj nereferenčních GTX 1070 a RX Vega 56 nejvíce zajímá. Podle toho jak dopadne budu rozhodnutý jít do té či oné grafiky. Ještě tedy záleží na tom, jak se hnou ceny...protože dávat x tisíc navíc jako dnes, to fakt nee.
Tenkrát byl výkon R9 380X o cca 10% vyšší a spotřebu měl taky vyšší, jenže když se poladilo nastavení a stáhl výkon na úroveň GTX 960, tak spořeba byla téměř identická.
Čipy AMD mají často nastavené vyšší napětí než je třeba. Pokud se decentně sníží a stejně tak stáhnou i takty, spotřeba může spadnout i o desítky wattů. GTX 1070 má zase výhodu v OC. No tak prostě uvidíme :-)
Jako majitele právě oné R9 380X mě souboj nereferenčních GTX 1070 a RX Vega 56 nejvíce zajímá. Podle toho jak dopadne budu rozhodnutý jít do té či oné grafiky. Ještě tedy záleží na tom, jak se hnou ceny...protože dávat x tisíc navíc jako dnes, to fakt nee.
Odpovědět0 0
Nooo...ono i kdyby měli velké skladové zásoby, tak část jich jde na ty Radeon Packs a druhou část vybrali kryptomaniaci, který nakupují ve velkém množství.
Je škoda, že se AMD dostalo do takové prekérky, bohužel ale samo těžaře podporuje. Ono se to ale dá i pochopit, protože je to prostě firma co má zájem o prodání svého produktu a je jim jedno komu. Když jim těžaři vykoupí výrobní kapacity, no kdo by toho nevyužil že?
Osobně jsem zvědavý spíše na nereferenční RX Vega 56...třeba nějaký zajímavý kousek Sapphire Nitro nebo MSI Gaming X.
Je škoda, že se AMD dostalo do takové prekérky, bohužel ale samo těžaře podporuje. Ono se to ale dá i pochopit, protože je to prostě firma co má zájem o prodání svého produktu a je jim jedno komu. Když jim těžaři vykoupí výrobní kapacity, no kdo by toho nevyužil že?
Osobně jsem zvědavý spíše na nereferenční RX Vega 56...třeba nějaký zajímavý kousek Sapphire Nitro nebo MSI Gaming X.
Odpovědět1 0
Tak to jsi na tom ještě hůře.
Teď je to prostě na prd...RX 570/580 8GB či GTX 1060/1070 6GB buď na skladě nejsou nebo je na nich vysokohorská přirážka.
Docela jsem zvědavý na nereferenci RX Vega 56 8GB, ale než bude skladem a opadnou ceny to se asi načekáme.
Teď je to prostě na prd...RX 570/580 8GB či GTX 1060/1070 6GB buď na skladě nejsou nebo je na nich vysokohorská přirážka.
Docela jsem zvědavý na nereferenci RX Vega 56 8GB, ale než bude skladem a opadnou ceny to se asi načekáme.
Odpovědět0 0
Paráda....takže s R9 380X musím vydržet a to možná i roky...fakt super! :-(
Aspoň že ostatní komponenty už mám. I když občas pokukuji ještě po M.2 SSD, ale za ty ceny nee děkuji a HW trh prostě nějakou dobu nepodpořím.
Aspoň že ostatní komponenty už mám. I když občas pokukuji ještě po M.2 SSD, ale za ty ceny nee děkuji a HW trh prostě nějakou dobu nepodpořím.
Odpovědět2 2
Souhlas. Pořádný remaster D2 + nějaká vylepšení (modding) a D3 se může jít klouzat...to u mě skončilo relativně chvíli po zakoupení. Ještě že bylo jen za 500,- ale ani za ty prachy nestojí :-D
Odpovědět0 0
Nečetl jsem článek, takže nemůžu porovnat obsah, ale není zde tahle novinka už od p.Šurkala z 12.8.?
0 0
Víš jak tenhle paskvil vyrobí? Udělají obdélníkové PCB (prostě dle standardu) a pak do toho sáhnout třeba laserem nebo frézou nebo...nevím čím.
Reálná hodnota výřezu nula nula prd (myslím tím pro uživatele) + plýtvání materiálem + vyšší cena (ten výřez se musí nějak zaplatit).
No a teď mi řekni k čemu to je?
I mě je jedno jaký tvar má deska (jak říkáš, hlavně když budou otvory pro šrouby standardizované a bude to funkční), jestli ale kvůli tomu bude deska dražší (jako že by z logiky věci měla být)...tak si to můžou strčit víš kam?
Si představ že by na autě udělali v plastovém nárazníku srdíčka. Sto pro by cena šla o pár tisíc nahoru, okecávali by to hmotností a ušetřeným palivem, ale že je slabší deformační zóna a je třeba ještě více nebezpečnější než nárazník bez výřezů...to už neřeknou.
Reálná hodnota výřezu nula nula prd (myslím tím pro uživatele) + plýtvání materiálem + vyšší cena (ten výřez se musí nějak zaplatit).
No a teď mi řekni k čemu to je?
I mě je jedno jaký tvar má deska (jak říkáš, hlavně když budou otvory pro šrouby standardizované a bude to funkční), jestli ale kvůli tomu bude deska dražší (jako že by z logiky věci měla být)...tak si to můžou strčit víš kam?
Si představ že by na autě udělali v plastovém nárazníku srdíčka. Sto pro by cena šla o pár tisíc nahoru, okecávali by to hmotností a ušetřeným palivem, ale že je slabší deformační zóna a je třeba ještě více nebezpečnější než nárazník bez výřezů...to už neřeknou.
Odpovědět0 0
Proboha proč? K čemu je to dobré?
Asi tým designerů neví co roupama a je přece potřeba ani "dělali" nějakou práci...a tak se vytvářejí kraviny a sto pro za aspoň + $20 k ceně.
Asi tým designerů neví co roupama a je přece potřeba ani "dělali" nějakou práci...a tak se vytvářejí kraviny a sto pro za aspoň + $20 k ceně.
Odpovědět4 0
Jj, první test pohonu nebyl v takhle uzavřeném prostoru myslím. Ale tam to nebylo třeba. Potřebovali jen vědět jestli se to rozjede a zastaví dle příkazů. Ale při testu kabiny už to vakuum potřeba je, protože tím určitě chtějí snížit odpor což se projeví na výkonu pohonu...resp. ve vakuu bude stačit na stejnou váhu slabší pohon než při normálních atmosférických podmínek (osobní typ, nejsem expert...jen ten sedlák v hlavě občas něco vyplodí :-D).
Odpovědět0 0
R9 380X na 3x FullHD? To je hodně málo. Máš vlastně 3K, takže potřebuješ ideálně výkon mezi 2K a 4K. V takovém případě bych spíše volil GPU s výkonem GTX 1080 a více. Jinak se budeš muset omezovat na kvalitě obrazu.
Vyrostli jsem na DOOMovi a Duke Nukemovi 3D v době, kdy i 25FPS bylo moc a TOP hratelné :-D Nevěřil jsem že více FPS je fajn, ale dneska bych rád GPU které dá např Zaklínače3 na max při 60 fps. Nevyžaduji jen tu plynulost 60+fps, ale chci si užít hru i při plných detailech. Mám 1920x1200 a R9 380X v některých případech prostě nestíhá. Rozhodně to ale ní špatná grafika :-)
Když vyšla RX 470/480 tak jsem si trošku škubal vlasy, vždyť 380X jsem kupoval něco málo přes půl roku před tím. Drží ale dodnes a RX Vega 56 by mohla být slušnou náhradou.
Vyrostli jsem na DOOMovi a Duke Nukemovi 3D v době, kdy i 25FPS bylo moc a TOP hratelné :-D Nevěřil jsem že více FPS je fajn, ale dneska bych rád GPU které dá např Zaklínače3 na max při 60 fps. Nevyžaduji jen tu plynulost 60+fps, ale chci si užít hru i při plných detailech. Mám 1920x1200 a R9 380X v některých případech prostě nestíhá. Rozhodně to ale ní špatná grafika :-)
Když vyšla RX 470/480 tak jsem si trošku škubal vlasy, vždyť 380X jsem kupoval něco málo přes půl roku před tím. Drží ale dodnes a RX Vega 56 by mohla být slušnou náhradou.
Odpovědět6 0
Upřímně, když jsem viděl specifikace RX Vega, tak jsem nad touhle 56 začal uvažovat. Náhrada za R9 380X by to nebyla špatná. Absolutní top GPU (RX Vega 64 / GTX 1080 a více nepotřebuji).
Ale vše záleží na skutečném výkonu, ceně a poměru výkon/watt...zde tedy asi NV bude stále hrát prim, ale pokud se jim AMD přiblíží jako například právě tou R9 380X vs GTX 960, tak by to šlo.
Uvidime.
Ale vše záleží na skutečném výkonu, ceně a poměru výkon/watt...zde tedy asi NV bude stále hrát prim, ale pokud se jim AMD přiblíží jako například právě tou R9 380X vs GTX 960, tak by to šlo.
Uvidime.
Odpovědět5 0
Nijak jsem to neštudoval, ale vzhledem k tomu, že celá dráha je uzavřena a na videu je vidět obrovských poklop stejného tvaru jako u různých tlakových komor...tak asi to vakuum tam dělají :-)
Odpovědět2 0
Díky za info.
To, že Star Citizen dělají po kouskách, jsem nevěděl. Ona ta hra jde trošku mimo mě:-)
No man's sky bylo dané jako příklad, kdy se veme nápad obrovských rozměrů (pamatuji jak slibovali obrovskou galaxii a různorodost) a pak neslaný/nemastný výsledek.
To, že Star Citizen dělají po kouskách, jsem nevěděl. Ona ta hra jde trošku mimo mě:-)
No man's sky bylo dané jako příklad, kdy se veme nápad obrovských rozměrů (pamatuji jak slibovali obrovskou galaxii a různorodost) a pak neslaný/nemastný výsledek.
Odpovědět1 0
Souhlas.
Mohli si nastavit laťku, udělat třeba naší sluneční soustavu, vadat a pak postupně rozšiřovat.
Podle mě udělat vše na jednou je cesta do záhuby. Kor u takového projektu. Jak dopadlo No Man's Sky že?
No třeba překvapí a povede se jim to.
Mohli si nastavit laťku, udělat třeba naší sluneční soustavu, vadat a pak postupně rozšiřovat.
Podle mě udělat vše na jednou je cesta do záhuby. Kor u takového projektu. Jak dopadlo No Man's Sky že?
No třeba překvapí a povede se jim to.
Odpovědět0 0
Na jednu stranu je úžasné, co se snaží udělat, na tu druho je to obrovské sousto, protože si hrají na detailisty....
Jde o to, že čím větší pojetí hry (jak rozlohou, tak obsahem) tak tím je to více na dlouhé lokty.
Podle mě díky tomu, jak vysokou laťku si nastavili, tak rychle můžou dojít k úrazu (způsobené pádu) a je to prostě na dlouho.
Ten obsah a detaily musí být neuvěřitelně obrovské. Vemte si jen například naší sluneční soustavu. Detailně udělat každou planetu, vymyslet a vytvořit rasy a technologie, propojení mezi tím. Navíc pár herních způsobů (simulace, FPS, asi i strategie,...).
To je tak obrovské sousto, že se klidně může stát co píšete...dnešní děcka (8-10let) budou fousatá (osobní tip: 18+) :-D
Na jednu stranu jim držím palce ať i přes ten dlouhý vývoj to stojí za to, na druhou stranu při dnešně konzumní a uspěchané společnosti, kdy včera bylo pozdě...
Jde o to, že čím větší pojetí hry (jak rozlohou, tak obsahem) tak tím je to více na dlouhé lokty.
Podle mě díky tomu, jak vysokou laťku si nastavili, tak rychle můžou dojít k úrazu (způsobené pádu) a je to prostě na dlouho.
Ten obsah a detaily musí být neuvěřitelně obrovské. Vemte si jen například naší sluneční soustavu. Detailně udělat každou planetu, vymyslet a vytvořit rasy a technologie, propojení mezi tím. Navíc pár herních způsobů (simulace, FPS, asi i strategie,...).
To je tak obrovské sousto, že se klidně může stát co píšete...dnešní děcka (8-10let) budou fousatá (osobní tip: 18+) :-D
Na jednu stranu jim držím palce ať i přes ten dlouhý vývoj to stojí za to, na druhou stranu při dnešně konzumní a uspěchané společnosti, kdy včera bylo pozdě...
Odpovědět1 0
AMD Ryzen Balanced byl vydán chvíli po vydání Ryzenu, když se ukázalo, že lepší výkony CPU podává při nastavení na Vysoký výkon. Bylo to způsobené problémem při "parkování" jader kde při nastavením na Balanced doházelo k pomalému zapínání a vypínání jader.
AMD Ryzen Balanced tohle řešil, ale jen na přechodnou dobu než se upravil profil Balanced.
Teď akorát nevím, jestli to udělal MS a na W10 to poslal v nějaké aktualizaci nebo to přišlo s novými ovladači čipsetu. Každopádně dnes (za předpokladu, že je aktualizovaný OS i drivery) to v Balanced šlape dobře.
AMD Ryzen Balanced tohle řešil, ale jen na přechodnou dobu než se upravil profil Balanced.
Teď akorát nevím, jestli to udělal MS a na W10 to poslal v nějaké aktualizaci nebo to přišlo s novými ovladači čipsetu. Každopádně dnes (za předpokladu, že je aktualizovaný OS i drivery) to v Balanced šlape dobře.
Odpovědět2 0
Zkusil jsi po instalaci nových ovladačů reinstalovat ten Trixx?
A třebas Trixx (či jiná taktovací utilita...já používám MSI Afterburner) ani nebude potřeba, jestli bude slušně fungovat Wattman.
A třebas Trixx (či jiná taktovací utilita...já používám MSI Afterburner) ani nebude potřeba, jestli bude slušně fungovat Wattman.
Odpovědět0 0
Stane se :-)
Odpovědět0 0
Toshiba nebo Toyota?
Toyota je v nadpisu a na konci článku, zbytek mluví o Toshibě :-D
EDIT: koukám do zdroje a je to jen o Toyotě
Toyota je v nadpisu a na konci článku, zbytek mluví o Toshibě :-D
EDIT: koukám do zdroje a je to jen o Toyotě
Odpovědět0 0
Díky za malou osvětu.
Takže GAAP by měl zohledňovat všechny příjmy i výdaje a tedy ukazovat správný zisk/ztrátu.
A rozdíl mezi GAAP a non-GAAP tak maximálně může ukazovat že část výdajů byly třeba ty benefity apod.
Pro člověk, který není zainteresovaný a jen ho zajímá jak si firma vede, protože jí třeba fandí, je prostě správný ukazatel GAAP a nějaký non-GAAP je mu u zadní části těla.
Chápu to tak dobře?
Takže GAAP by měl zohledňovat všechny příjmy i výdaje a tedy ukazovat správný zisk/ztrátu.
A rozdíl mezi GAAP a non-GAAP tak maximálně může ukazovat že část výdajů byly třeba ty benefity apod.
Pro člověk, který není zainteresovaný a jen ho zajímá jak si firma vede, protože jí třeba fandí, je prostě správný ukazatel GAAP a nějaký non-GAAP je mu u zadní části těla.
Chápu to tak dobře?
Odpovědět0 0
Může mi to prosím někdo vysvětlit? Po lopatě...prostě pro debila :-D
Protože sedlák řekne, že pokud jedna tabulka (výpočetní model) říká že je ve ztrátě a druhá zase že je v zisku, tak jedna prostě zákonitě kecá :-D
Je AMD ve ztrátě a nebo v zisku?
Protože sedlák řekne, že pokud jedna tabulka (výpočetní model) říká že je ve ztrátě a druhá zase že je v zisku, tak jedna prostě zákonitě kecá :-D
Je AMD ve ztrátě a nebo v zisku?
Odpovědět0 0
To je tedy hezké poděkování a exkluzivita za předplacení :-D
Jako pochopil bych nějaké speciální vozítko (např. Segway co dává 300 z místa :-DDD) nebo ještě lépe výběr třeba ze 3 kousků...ale kouř? Pche....
Jako pochopil bych nějaké speciální vozítko (např. Segway co dává 300 z místa :-DDD) nebo ještě lépe výběr třeba ze 3 kousků...ale kouř? Pche....
Odpovědět0 0
Hmm.
No abychom to trošku uzavřeli. Metro v Praze může jezdit max. 80 km/h, reálně bude jezdit trošku méně.
Tzv. že těch 112 km/h je nadstandard a určitě se bude rychlost zvětšovat. Tohle byl jen test, jestli se to vůbec rozjede a zastaví.
Jestli to jednou bude lítat těsně podzvukovou rychlosti, tak to bude fičák :-D
No abychom to trošku uzavřeli. Metro v Praze může jezdit max. 80 km/h, reálně bude jezdit trošku méně.
Tzv. že těch 112 km/h je nadstandard a určitě se bude rychlost zvětšovat. Tohle byl jen test, jestli se to vůbec rozjede a zastaví.
Jestli to jednou bude lítat těsně podzvukovou rychlosti, tak to bude fičák :-D
Odpovědět0 0
Trochu jsem googlil.
- maximální provozní rychlost vozů je 80 km/h (https://www.metroweb.cz/metro/VOZIDLA/tech-vozy.htm)
- "Maximální provozní rychlost v tunelech je 80 km/h, cestovní rychlost (tj. včetně stání ve stanicích) pak v roce 2004 dosahovala 34,6 km/h." (wiki)
Dneska to bude asi trošku jinak, ale max.provozní rychlost se určitě nezměnila a ta cestovní možná jen o kousek.
Pokud je tam započítán i čas stání, tak reálná cestovní rychlost bude podle mě "by voko" těch 50-60 km/h.
- maximální provozní rychlost vozů je 80 km/h (https://www.metroweb.cz/metro/VOZIDLA/tech-vozy.htm)
- "Maximální provozní rychlost v tunelech je 80 km/h, cestovní rychlost (tj. včetně stání ve stanicích) pak v roce 2004 dosahovala 34,6 km/h." (wiki)
Dneska to bude asi trošku jinak, ale max.provozní rychlost se určitě nezměnila a ta cestovní možná jen o kousek.
Pokud je tam započítán i čas stání, tak reálná cestovní rychlost bude podle mě "by voko" těch 50-60 km/h.
Odpovědět0 0
Proto se ho ptám. Třeba totiž jezdí jiným a jinde.
Jinak typická cestovní rychlost pražského metra je myslím kolem 50 km/h.
Jinak typická cestovní rychlost pražského metra je myslím kolem 50 km/h.
Odpovědět0 0
Jako drsný no, ale stejně je to ještě poznat :-D
Odpovědět0 0
Jakým metrem jezdíš?
Odpovědět0 0