Zdroj: Svět hardware
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 | Zdroj: Svět hardware
Muti-Threaded Renering | Zdroj: Svět hardware
Mantle využití jader | Zdroj: Svět hardware
Mantle exekuční model | Zdroj: Svět hardware
Mantle queue | Zdroj: Svět hardware
Kronos poděkování | Zdroj: Svět hardware
DirectX profiling | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 queue | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 queue | Zdroj: Svět hardware
Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI) | Zdroj: Svět hardware
Gigabyte GV-N980D5-4GD-B | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 Single-Thread graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 Single-Thread graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 Multi-Thread graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 Multi-Thread graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 MT graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 MT graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 11 MT graf | Zdroj: Svět hardware
Mantle graf | Zdroj: Svět hardware
Mantle graf | Zdroj: Svět hardware
Mantle graf | Zdroj: Svět hardware
Mantle graf | Zdroj: Svět hardware
Mantle graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 graf | Zdroj: Svět hardware
DirectX 12 graf | Zdroj: Svět hardware
Zdroj: Svět hardware
Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX11 ST skóre | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX11 ST fps | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX11 MT skóre | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX11 MT fps | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX12 skóre | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX12 fps | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX12 cpu | Zdroj: Svět hardware
API Overhead Test DX12 gpu | Zdroj: Svět hardware
Zdroj: Svět hardware
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls | Zdroj: Svět hardware