Svět hardware
Aktuality Články Recenze
Grafiky
  • NVIDIA
  • AMD
  • Intel
Procesory
  • Intel
  • AMD
  • ARM
AI a robotika
Více
  • Grafiky
    • NVIDIA
    • AMD
    • Intel
  • Procesory
    • Intel
    • AMD
    • ARM
  • AI a robotika
  • Storage a RAM
  • Monitory
  • Akumulátory a EV
  • Ostatní
Nový web
Aktuality Články Recenze
Grafiky
  • NVIDIA
  • AMD
  • Intel
Procesory
  • Intel
  • AMD
  • ARM
AI a robotika
Více
  • Grafiky
    • NVIDIA
    • AMD
    • Intel
  • Procesory
    • Intel
    • AMD
    • ARM
  • AI a robotika
  • Storage a RAM
  • Monitory
  • Akumulátory a EV
  • Ostatní
Nový web
Facebook X
Přihlásit se
Aktuality Články Recenze
Další
Facebook
SHW na Facebooku
X
SHW na Twitteru
AI a robotika
Procesory
Grafiky

3DMark: testujeme výkon DirectX 12

1 / 43
Přehled Zavřít
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls Mnoho objektů, mnoho Draw Calls
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls |
DirectX 11 DirectX 11
DirectX 11 |
Muti-Threaded Renering Muti-Threaded Renering
Muti-Threaded Renering |
Mantle využití jader Mantle využití jader
Mantle využití jader |
Mantle exekuční model Mantle exekuční model
Mantle exekuční model |
Mantle queue Mantle queue
Mantle queue |
Kronos poděkování Kronos poděkování
Kronos poděkování |
DirectX profiling DirectX profiling
DirectX profiling |
DirectX 11 queue DirectX 11 queue
DirectX 11 queue |
DirectX 12 queue DirectX 12 queue
DirectX 12 queue |
Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI) Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI)
Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI) |
Gigabyte GV-N980D5-4GD-B Gigabyte GV-N980D5-4GD-B
Gigabyte GV-N980D5-4GD-B |
DirectX 11 Single-Thread graf DirectX 11 Single-Thread graf
DirectX 11 Single-Thread graf |
DirectX 11 Single-Thread graf DirectX 11 Single-Thread graf
DirectX 11 Single-Thread graf |
DirectX 11 graf DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
DirectX 11 graf DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
DirectX 11 graf DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
DirectX 11 Multi-Thread graf DirectX 11 Multi-Thread graf
DirectX 11 Multi-Thread graf |
DirectX 11 Multi-Thread graf DirectX 11 Multi-Thread graf
DirectX 11 Multi-Thread graf |
DirectX 11 MT graf DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
DirectX 11 MT graf DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
DirectX 11 MT graf DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
Mantle graf Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf Mantle graf
Mantle graf |
DirectX 12 graf DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
API Overhead Test DX11 ST skóre API Overhead Test DX11 ST skóre
API Overhead Test DX11 ST skóre |
API Overhead Test DX11 ST fps API Overhead Test DX11 ST fps
API Overhead Test DX11 ST fps |
API Overhead Test DX11 MT skóre API Overhead Test DX11 MT skóre
API Overhead Test DX11 MT skóre |
API Overhead Test DX11 MT fps API Overhead Test DX11 MT fps
API Overhead Test DX11 MT fps |
API Overhead Test DX12 skóre API Overhead Test DX12 skóre
API Overhead Test DX12 skóre |
API Overhead Test DX12 fps API Overhead Test DX12 fps
API Overhead Test DX12 fps |
API Overhead Test DX12 cpu API Overhead Test DX12 cpu
API Overhead Test DX12 cpu |
API Overhead Test DX12 gpu API Overhead Test DX12 gpu
API Overhead Test DX12 gpu |
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls
Mnoho objektů, mnoho Draw Calls |
DirectX 11
DirectX 11 |
Reklama
Muti-Threaded Renering
Muti-Threaded Renering |
Mantle využití jader
Mantle využití jader |
Mantle exekuční model
Mantle exekuční model |
Reklama
Mantle queue
Mantle queue |
Kronos poděkování
Kronos poděkování |
DirectX profiling
DirectX profiling |
Reklama
DirectX 11 queue
DirectX 11 queue |
DirectX 12 queue
DirectX 12 queue |
Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI)
Sapphire R9 290X TRI-X 4GB GDDR5 (UEFI) |
Reklama
Gigabyte GV-N980D5-4GD-B
Gigabyte GV-N980D5-4GD-B |
DirectX 11 Single-Thread graf
DirectX 11 Single-Thread graf |
DirectX 11 Single-Thread graf
DirectX 11 Single-Thread graf |
Reklama
DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
DirectX 11 graf
DirectX 11 graf |
Reklama
DirectX 11 Multi-Thread graf
DirectX 11 Multi-Thread graf |
DirectX 11 Multi-Thread graf
DirectX 11 Multi-Thread graf |
DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
Reklama
DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
DirectX 11 MT graf
DirectX 11 MT graf |
Mantle graf
Mantle graf |
Reklama
Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf
Mantle graf |
Mantle graf
Mantle graf |
DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
DirectX 12 graf
DirectX 12 graf |
API Overhead Test DX11 ST skóre
API Overhead Test DX11 ST skóre |
API Overhead Test DX11 ST fps
API Overhead Test DX11 ST fps |
API Overhead Test DX11 MT skóre
API Overhead Test DX11 MT skóre |
API Overhead Test DX11 MT fps
API Overhead Test DX11 MT fps |
API Overhead Test DX12 skóre
API Overhead Test DX12 skóre |
API Overhead Test DX12 fps
API Overhead Test DX12 fps |
API Overhead Test DX12 cpu
API Overhead Test DX12 cpu |
API Overhead Test DX12 gpu
API Overhead Test DX12 gpu |
Reklama
Redakce Svethardware.cz Systém bodování Inzerce Pravidla užívání Zásady ochrany Cookies Jak vypnout AdBlock RSS
© 1998-2025 Svět hardware & Grunex. Všechna práva vyhrazena. Publikace: ISSN 1213-0818. Verze aplikace 1.4.80.3 Mapa webu