Zpět na článek

Diskuze: 3DMark nyní testuje i Variable Rate Shading

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 8. 2019 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3D mark vzdy posunoval vizualni grafickou stranku softwaru kupredu, nyni zacina pouzivat zpatecku, cokoliv co zhorsuje kvalitu neni krok kupredu, DLSS a veskere variable kraviny jsou akorat naplast pro nevykonny hardware...a nemam rad veci, ktere mne omezuje ikdyz si mysli ze to nepotrebuji(napr. snizeni rozsliseni v te casti obrazu, na kterou si SW mysli ze se nedivam)

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 8. 2019 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude zase hejtů ze Nvidie vymyslela nějakou číčovinu stejne jako DLSS
a AMD zase nic...
Přitom to muze byt dost užitečné

mittar
mittar
Level Level
29. 8. 2019 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 jj, toto je dobra funkce, narozdil od DLSS prinosna i kdyz horsi obraz, tentokrat ale smysluplne

Reklama
Reklama