Zpět na článek

Diskuze: 3DMark přidal do ray tracovaného Port Royal podporu DLSS, pomůže to?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

JakubL
JakubL
Level Level
5. 2. 2019 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak já chápu DLSS, to je nějaká neuronová síť natrénovaná na konkrétní aplikaci. Pokud jí tedy nVidia trénuje na nějakém benchmarku (3D mark, FF), který běhá pořád stejně, musí být výsledek zákonitě mnohem lepší než u obrazu ze hry, kde není tak snadné predikovat vývoj scény. Takže o kvalitě DLSS ve hrách benchmarky neříkají vůbec nic..

Hnizdo
Hnizdo
Level Level
5. 2. 2019 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JakubL Chybne pochopeni. Neuronova sit neni trenovana na obrazek - obsah, ale na rozdil mez aliasovanym a dealiasovanym framem. Principem je vyloucit z rozhodovani prave ten obsah, a zabyvat se jen rozdilem, tedy zpusobem, jakym dany engine tvori na hranach zuby. Je tedy jedno, co clovek ve scene vnima. Algoritmus se zajima jen o aliasing, nic jineho nevidi. Kuprikladu pokud by byl obraz rozlozen na jednotlive harmonicke slozky, muze se jednat o odriznuti nekterych minoritnich slozek.

BTW v demu pouzity DLSS pracuje v modu nizsiho rozliseni, DLSS a nasledny upscale. Ve 4k to prinasi az 100% fps (2080Ti, 14fps->31fps).

Reklama
Reklama