Galerie 2
AMD oznámila podporu unifikovaným shaderům pro mobilní zařízení
Aktualita Grafiky a hry AMD

AMD oznámila podporu unifikovaným shaderům pro mobilní zařízení

Jan Vítek

Jan Vítek

AMD oznámilo, že bude podporovat rozšíření architektury unifikovaných shaderů (Unified Shader Architecture) mezi zařízení jako mobilní telefony a podobné produkty. To by mohlo dle firmy přinést vaší kapesní elektronice grafiku hodnou konzolí, což by bylo jistě zajímavé. AMD k tomu hodlá využít standardy OpenVG 1.0 a OpenGL ES 2.0 a samostatné mediální procesory. Viceprezident a generální manažer Handheld Divize oznámil, že AMD úzce spolupracuje s OEM výrobci a dodavateli polovodičových součástek na vývoji výkonné herní platformy po podobná zařízení. Vysoký výkon však není jediný cíl. Stejně tak bude nutné zajistit nízkou spotřebu danou moderními výrobními technologiemi. AMD tak vidí v tomto odvětví velký potenciál, jenž by mohl vyústit v mocné herní odvětví. Zdroj: DailyTech

Reklama

AMD oznámilo, že bude podporovat rozšíření architektury unifikovaných shaderů (Unified Shader Architecture) mezi zařízení jako mobilní telefony a podobné produkty. To by mohlo dle firmy přinést vaší kapesní elektronice grafiku hodnou konzolí, což by bylo jistě zajímavé.

AMD oznámila podporu unifikovaným shaderům pro mobilní zařízení

AMD k tomu hodlá využít standardy OpenVG 1.0 a OpenGL ES 2.0 a samostatné mediální procesory. Viceprezident a generální manažer Handheld Divize oznámil, že AMD úzce spolupracuje s OEM výrobci a dodavateli polovodičových součástek na vývoji výkonné herní platformy po podobná zařízení. Vysoký výkon však není jediný cíl. Stejně tak bude nutné zajistit nízkou spotřebu danou moderními výrobními technologiemi. AMD tak vidí v tomto odvětví velký potenciál, jenž by mohl vyústit v mocné herní odvětví.

Zdroj:

DailyTech


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama