Společnost AMD oficiálně uvedla svůj nový globální Fusion Partner Program, jenž má firmám lépe využít své obchodní modely pro prodej řešení AMD a dostat nástroje, trénink i zdroje k tomu určené, jež budou zajištěny jak zaměstnanci firmy, tak online. Program rozděluje partnery AMD do třech kategorií - Elite, Premier a Select, přičemž se bude také klást důraz na jejich individuální úspěšnost v prodejích, takže ti nejlepší se budou moci těšit z dalších výhod. Dále se partneři rozdělí do dalších šesti kategorií podle toho, v jaké obchodní oblasti vůbec působí (channel provider, e-tailer, retailer, commercial solution provider, consumer solution provider a commercial volume reseller). AMD Fusion Partner Program se bude postupně rozvíjet v příštích 4 kvartálech, tedy po jeden rok a má se představit řada nových výhodných možností. Mezi ty zapadnou třeba lepší online tréninkové nástroje, rozšířený webový portál, apod. Více ve zdroji aktuality. Zdroj: TZ AMD
Společnost AMD oficiálně uvedla svůj nový globální Fusion Partner Program, jenž má firmám lépe využít své obchodní modely pro prodej řešení AMD a dostat nástroje, trénink i zdroje k tomu určené, jež budou zajištěny jak zaměstnanci firmy, tak online.
Program rozděluje partnery AMD do třech kategorií - Elite, Premier a Select, přičemž se bude také klást důraz na jejich individuální úspěšnost v prodejích, takže ti nejlepší se budou moci těšit z dalších výhod. Dále se partneři rozdělí do dalších šesti kategorií podle toho, v jaké obchodní oblasti vůbec působí (channel provider, e-tailer, retailer, commercial solution provider, consumer solution provider a commercial volume reseller).
AMD Fusion Partner Program se bude postupně rozvíjet v příštích 4 kvartálech, tedy po jeden rok a má se představit řada nových výhodných možností. Mezi ty zapadnou třeba lepší online tréninkové nástroje, rozšířený webový portál, apod. Více ve zdroji aktuality.
Zdroj: TZ