Galerie 2
AMD startuje reklamní kampaň pod názvem 'The Future is Fusion'
i Zdroj: Svět hardware
Aktualita Ostatní Události AMD

AMD startuje reklamní kampaň pod názvem 'The Future is Fusion'

Jan Vítek

Jan Vítek

1

Společnost AMD počínaje včerejším dnem odstartovala reklamní kampaň, která nese název The Future is Fusion, což bude i průvodní myšlenkou budoucího vývoje společnosti a její image. Cílem je ukázat uživatelům, že spojení výhradně firemních technologií a produktů je výhodné, i když nemusí jít zrovna o řešení, které "trhá asfalt". Touto kampaní tedy AMD začíná novou kapitolu propagování svých produktů, jež byly v minulosti spojovány s heslem Smarter Choice. AMD chce také zdůraznit, že její produkty si najdou cestu kamkoliv - do serverovny, do kanceláře a do herních konzolí či PC. My již dlouho známe AMD Fusion a dobře víme, že se jedná o připravovaný projekt spojující klasická procesorová jádra x86 a grafické procesory a jak firma doufá, budoucí aplikace budou moci plně využít výhod takového řešení. Nebudeme si jej ale plést s celkovou novou firemní image. V odkazu na stránky AMD si pak můžete prohlédnout video, ve kterém Dirk Meyer popisuje tuto strategii. Zdůrazňuje se v n

Reklama

Společnost AMD počínaje včerejším dnem odstartovala reklamní kampaň, která nese název The Future is Fusion, což bude i průvodní myšlenkou budoucího vývoje společnosti a její image. Cílem je ukázat uživatelům, že spojení výhradně firemních technologií a produktů je výhodné, i když nemusí jít zrovna o řešení, které "trhá asfalt". Touto kampaní tedy AMD začíná novou kapitolu propagování svých produktů, jež byly v minulosti spojovány s heslem Smarter Choice.

AMD startuje reklamní kampaň pod názvem 'The Future is Fusion'

AMD chce také zdůraznit, že její produkty si najdou cestu kamkoliv - do serverovny, do kanceláře a do herních konzolí či PC. My již dlouho známe AMD Fusion a dobře víme, že se jedná o připravovaný projekt spojující klasická procesorová jádra x86 a grafické procesory a jak firma doufá, budoucí aplikace budou moci plně využít výhod takového řešení. Nebudeme si jej ale plést s celkovou novou firemní image.

V odkazu na stránky AMD si pak můžete prohlédnout video, ve kterém Dirk Meyer popisuje tuto strategii. Zdůrazňuje se v něm například snaha o snížení emisí, méně hlučné počítače pro domácnosti, realistická grafika pro hry, atp.

Zdroj:

X-bit labs

,

AMD


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama