Galerie 2
Američané využívají Google již pro více než 50% vyhledávacích dotazů
Aktualita Ostatní Software Google

Američané využívají Google již pro více než 50% vyhledávacích dotazů

Jan Vítek

Jan Vítek

Google jako vyhledávací engine stále roste, což dokazuje fakt, že v USA jej lidé využívají už pro více než 50% svých dotazů k vyhledání, jak zjistili v Comscore a Nielsen Netratings. Google tedy logicky ovládá více trhu než všechny další společnosti dohromady, což samotný Google proklamoval již na konci minulého roku, kdy uváděl cifru 50,8%. V Comscore však uváděli vždy nižší čísla a k překročení padesátiprocentní hranice se dle nich Google dostal až v květnu - 50,7%. Nielsen však uvádí pro květen ještě o něco vyšší číslo - 56,3%, což má odpovídat 4,03 miliardy dotazů k vyhledání za květen. Přitom ještě před rokem se uvádělo 'pouze' 2,8 miliard. Google však nabytá procenta musí stabilně získávat na něčí úkor a tím někým je například Yahoo a Microsoft MSN. Yahoo v USA kleslo během roku z 22,9% na 21,5% a MSN z 10,6% na 8,4%. Udávaná čísla se mohou někde lišit, ale jisté je, že Google zažívá stálý růst, zatímco jeho tradiční oponenti v tomto smyslu upadají.

Reklama

Google jako vyhledávací engine stále roste, což dokazuje fakt, že v USA jej lidé využívají už pro více než 50% svých dotazů k vyhledání, jak zjistili v Comscore a Nielsen Netratings. Google tedy logicky ovládá více trhu než všechny další společnosti dohromady, což samotný Google proklamoval již na konci minulého roku, kdy uváděl cifru 50,8%. V Comscore však uváděli vždy nižší čísla a k překročení padesátiprocentní hranice se dle nich Google dostal až v květnu - 50,7%.

Američané využívají Google již pro více než 50% vyhledávacích dotazů

Nielsen však uvádí pro květen ještě o něco vyšší číslo - 56,3%, což má odpovídat 4,03 miliardy dotazů k vyhledání za květen. Přitom ještě před rokem se uvádělo 'pouze' 2,8 miliard. Google však nabytá procenta musí stabilně získávat na něčí úkor a tím někým je například Yahoo a Microsoft MSN. Yahoo v USA kleslo během roku z 22,9% na 21,5% a MSN z 10,6% na 8,4%. Udávaná čísla se mohou někde lišit, ale jisté je, že Google zažívá stálý růst, zatímco jeho tradiční oponenti v tomto smyslu upadají.

Zdroj:

TG Daily


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama