Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již směřují ke svému finálnímu vydání. Mezi novinky patří jednak Visual Profiler pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu. Improved OpenGL Interop je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU. Dále se dočkáme pomocí Texture from Pitch Linear Memory až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video, Zero-copy nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU. Asynchronnous memcopy nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je hardwarový debugger a exkluzivní mód vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využ
Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již směřují ke svému finálnímu vydání.
Mezi novinky patří jednak
Visual Profiler
pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu.
Improved OpenGL Interop
je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU.
Dále se dočkáme pomocí
Texture from Pitch Linear Memory
až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video,
Zero-copy
nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU.
Asynchronnous memcopy
nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je
hardwarový debugger
a
exkluzivní mód
vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využívat 100 procent jeho výkonu.
Zdroj: TZ