Galerie 2
CUDA toolkit 2.2 na světě
Aktualita Ostatní Software NVIDIA

CUDA toolkit 2.2 na světě

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již směřují ke svému finálnímu vydání. Mezi novinky patří jednak Visual Profiler pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu. Improved OpenGL Interop je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU. Dále se dočkáme pomocí Texture from Pitch Linear Memory až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video, Zero-copy nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU. Asynchronnous memcopy nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je hardwarový debugger a exkluzivní mód vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využ

Reklama

Společnost NVIDIA vydala verzi 2.2 svého CUDA Toolkit a také SDK pro své grafické procesory. Máme se dočkat několika podstatných nových funkcí, které mají zvýšit výkon celého systému a také podpory operačního systému Windows 7, které již směřují ke svému finálnímu vydání.

CUDA toolkit 2.2 na světě

Mezi novinky patří jednak

Visual Profiler

pro profilování aplikací napsaných v jazyce C a zlepšení výkonu pomocí optimalizace kódu.

Improved OpenGL Interop

je připraven pro lékařské účely a vůbec OpenGL aplikace běžící na GPU Quadro s tím, že CUDA a OpenGL pracují na samostatných GPU.

Dále se dočkáme pomocí

Texture from Pitch Linear Memory

až 2x větších úspor při přenosech dat u aplikací zpracovávajících video,

Zero-copy

nám dále zvýší výkon při streamování médií a zpracování obrazových dat snížení množství dat přenášených mezi pamětí CPU a GPU.

Asynchronnous memcopy

nyní funguje nově i na OS Vista a nakonec to je

hardwarový debugger

a

exkluzivní mód

vyhrazující GPU pouze jedné aplikaci, aby ta tak mohla využívat 100 procent jeho výkonu.

Zdroj: TZ

NVIDIA


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama