Galerie 2
D-Link Assist - nový program technické podpory
Aktualita Ostatní D-Link

D-Link Assist - nový program technické podpory

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost D-Link oznámila spuštění nové služby pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky - D-Link Assist. Ta partnerům firmy umožní nabízet zákazníkům služby kvalifikovaných techniků pro údržbu a výměnu produktů značky D-Link. Služba má tři úrovně - Gold, Silver a Bronze, mezi nimiž si zákazníci mohou vybrat. Nejlepší je pochopitelně Gold, která je určena pro náročná prostředí, kde je nutná odezva podpory ještě téhož dne, a to nepřetržitě. Silver se liší tím, že zákazníci získají podporu sice také ještě ten samý den, ale pouze v obvyklou pracovní dobu a Bronze je pro zákazníky, jimž stačí odezva příští pracovní den. Součástí toho všeho je také rozšíření záruky až na pět let, přičemž jistá řešení pro firmy budou mít i nadále omezenou záruční lhůtu. Zdroj: TZ D-Link

Reklama

Společnost D-Link oznámila spuštění nové služby pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky - D-Link Assist. Ta partnerům firmy umožní nabízet zákazníkům služby kvalifikovaných techniků pro údržbu a výměnu produktů značky D-Link.

D-Link Assist - nový program technické podpory

Služba má tři úrovně - Gold, Silver a Bronze, mezi nimiž si zákazníci mohou vybrat. Nejlepší je pochopitelně Gold, která je určena pro náročná prostředí, kde je nutná odezva podpory ještě téhož dne, a to nepřetržitě. Silver se liší tím, že zákazníci získají podporu sice také ještě ten samý den, ale pouze v obvyklou pracovní dobu a Bronze je pro zákazníky, jimž stačí odezva příští pracovní den. Součástí toho všeho je také rozšíření záruky až na pět let, přičemž jistá řešení pro firmy budou mít i nadále omezenou záruční lhůtu.

Zdroj: TZ

D-Link


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama