Detaily pro Direct3D 9 již na spadnutí, a s podporou 64bit barev...
Aktualita Ostatní Různé

Detaily pro Direct3D 9 již na spadnutí, a s podporou 64bit barev...

Petr Klabazňa

Tak se již opět od Microsoftu dočkáme nějakých zajímavých vlastností zahrnutých v DirectX 9. Nejvýznamnějším novým rysem se jeví vyšší programovací jazyk - shader language. Microsoft se soustřeďuje na to, aby pomohl prodejcům vyvinout rychlejší algoritmy pro existující početné hardwarové konfigurace. Pro pixel shader přibudou nějaké nové instrukce. Podpora vyšší barevné hloubky pro grafické karty - Microsoft pravděpodobně zahrne 64-bit barvy... Také se hovoří o začlenění NURBS (Non Uniform Relational B Splines), ovšem na přesnou specifikaci DirectX 9 si budeme muset počkat - měla by se objevit na Meltdown 2001 v Seattlu (tento týden).

Reklama

Tak se již opět od Microsoftu dočkáme nějakých zajímavých vlastností zahrnutých v DirectX 9.

Nejvýznamnějším novým rysem se jeví vyšší programovací jazyk - shader language. Microsoft se soustřeďuje na to, aby pomohl prodejcům vyvinout rychlejší algoritmy pro existující početné hardwarové konfigurace. Pro pixel shader přibudou nějaké nové instrukce. Podpora vyšší barevné hloubky pro grafické karty - Microsoft pravděpodobně zahrne 64-bit barvy...

Také se hovoří o začlenění NURBS (Non Uniform Relational B Splines), ovšem na přesnou specifikaci DirectX 9 si budeme muset počkat - měla by se objevit na Meltdown 2001 v Seattlu (tento týden).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama