Galerie 4
Doom Eternal byl představen, jukněte na trailer
Aktualita Grafiky a hry Hry a technologie Bethesda Softworks

Doom Eternal byl představen, jukněte na trailer

Jan Vítek

Jan Vítek

1

Novodobý Doom 2, respektive Doom Eternal, byl představen na letošním Quakeconu. Podívat se můžeme na screenshoty i trailer a přečíst si také o tom, do jakého prostředí bude další díl vůbec zasazen.

Reklama

Dříve byl zveřejněn pouze teaser pro Doom Eternal, v němž toho moc vidět nebylo. Dozvěděli jsme se, že peklo stejně jako v původním Doom 2 opět dorazilo z Marsu až na Zemi a změnilo ji k nepoznání. A co dál? 

Doom Eternal byl představen, jukněte na trailer

Doom Eternal pro Bethesdu vyvíjí staří dobří id Software a půjde o přímé pokračování Doomu z roku 2016, který představoval starou dobrou ryzí a berserkovou akci, takže si vysloužil vysoká hodnocení. Založen byl na enginu id Tech 6, přičemž Eternal už bude využívat id Tech 7, který slibuje 10násobné zvýšení geometrických detailů, což je ostatně deviza moderních API. Není tak divu, že z nich bude tento engine na PC podporovat pouze Vulkan, který vzešel z OpenGL a AMD Mantle. To bychom měli grafiku a co se týče zvuku, ten opět obstará Mick Gordon.

Doom Eternal byl představen, jukněte na trailer

I v novém dílu se samozřejmě zhostíme role nemluvného drsňáckého Slayera, který dostane lepší brnění i arzenál zbraní, mezi něž bude patřit i kanón s plamenometem přimontovaný na rameno a vedle toho i pořádný meč nebo "hák na maso" přimontovaný k brokovnici, který nám může ještě rychleji před její hlavně servírovat démony nebo jej můžeme využít pro přibližování sama sebe na jinak nedostupná místa, což změnilo i design úrovní. 

Doom Eternal byl představen, jukněte na trailer

Do Doom Eternal se vrátí staré dobré cíle našeho olova, plazmy a zubů motorové pily, a sice Pain Elemental, Archvile či Arachnotron a přibudou i zcela noví nepřátelé jako DOOM Hunter a Marauder. Počítá se s konceptem "destructible demons", takže se budeme moci cítit jako ve Hvězdné pěchotě či ve Vetřelci, když budeme milé démony porcovat na kusy či jim odstřelovat kusy brnění. 

Velice zajímavý nápad tkví v režimu Invasion, který umožní, aby se do úrovní hraných za Slayera vmísil jiný lidský hráč, který se ovšem přidá do řad démonů, tak abyste se pak nedivili, že ta "AI" je nějak moc chytrá. A krom toho všeho, nepůjde pouze o peklo na Zemi. Podíváme se také opět do pekla samotného, kde narazíme na ďábelské koloseum a nebo také na Phobos s jeho dominantou v podobě BFG 10.000. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama